Libom reviews

Libom reviews

Very low
2.5

Virkeligt elendigt

Jeg bestilte mobilt internet gennem en bruttolønsordning og kunne hurtigt konstatere, at dækningen var elendig. Jeg pendlede mellem Østerport og Ringsted, og jeg havde 1 måned tilbage af mit Oister abonnemnent, så det var meget nemt at sammenligne dækningen med deres konkurrent. Jeg henvendte mig til Liboms kundeservice og de undersøgte min forbindelse uden at kunne finde noget, der var galt. Jeg insisterede på, at der måtte være noget galt - selv på Københavns hovedbanegård røg jeg ofte af 3G netværket, men de afviste og sagde, at de jo ikke garanterede dækning overalt. Jeg prøvede at overbevise dem om, at det at give op på pendlerstrækningen Østerport-Ringsted var at sætte ambitionerne lige lovligt lavt, og jeg forsøgte at blive løst fra min aftale, men det kunne ikke lade sig gøre

Så jeg måtte købe et Oister-abonnement igen og mit Libom-abonnement fik lov at ligge ubrugt i skuffen de sidste 10 måneder af min bindingsperiode. Da bindingsperioden var overstået spurgte mit firma, om jeg ville forlænge, og det sagde jeg straks nej til, og troede, at jeg endelig var fri for Libom. Men næ nej, da bruttolønsabonnementet blev opsagt oprettede de bare abonnementet som et privat abonnement og forsøgte at opkræve mig 150 kroner om måneden. Jeg så rødt og skrev til Libom og min HR afdeling, at nu havde jeg fået nok og ville ikke finde mig i mere, og heldigvis blev jeg allerede dagen efter løst af det og skal aldrig have mere med dem at gøre igen

Svarer ikke på henvendelser

Jeg købte trådløs netforbindelse via flexbenefit så beløbet trækkes på min lønseddel. Jeg modtog et sim-kort med en velkomstmeddelselse til mit nye mobilabonnement!!
Jeg skrev flere gange til libom men fik intet svar efterfølgende måtte jeg prøve mig frem for der var ingen vejledning til opkoblingen. Efterfølgende fik jeg flere rykkere fodi de ikke havde styr på hvordan betalingen blev foretaget. Nu ser jeg til min rædsel at på de nye flex benefit tilbud er det libom som står for levering af mobiltelefoner. Så kan jeg ikke købe en ny mobil via den ordning for jeg vil simpelthen ikke handle mere med sådan et skod firma.

intet simkort, ingen tdc play, konstante smser om tank op ect

fik besked om, jeg ville modtage simkort og at telefonen ville blive aktivert en bestemt dag, men intet simkort og på dagen var telefonen så lukket. I abonnementet skulle indgå TDC Play, men det virker ikke - har fået oplsyt, det virker om nogle måneder:-(. Har været i udlandet, men bliver ved med at modtage sms om, min konto skal fyldes op, hvor længe mon den skal blive ved..

Leverer ikke og kan ikke kontaktes

Start: på trods af, at jeg havde fået en bekræftelse på, at libom havde modtaget min fuldmagt til at portere mit nr. rykkede de tre gange for den. Også selvom jeg sendte den igen.
Undervejs: forsøgte at kontakte dem på både mail (med en anelse held, dvs. svar efter meget lang tid) og telefonisk, hvor de konsekvent beder om at man lægger besked, uden dog at følge op på henvendelserne.
Slut: jeg får bekræftelse på, at jeg opsiger aftalen med dem (inden mit nr. er porteret). Det glemmer (?) de desværre at informere min tidligere mobiludbyder om, så nu står jeg uden mobilforbindelse. Og gæt, hvor nemt det er at komme i kontakt med Libom for at bede dem om at frigive mit nummer....

DÅRLIGSTE SERVICE JEG HAR OPLEVET

Alt hvad der er skrevet tidligere kan jeg nikke genkendende til - og ikke mindst - alt har jeg prøvet. Deres manglende besvarelse af mail, manglende kontakt på telefon, fejlagtige informationer, sms'er med rykkere - til trods for at man har betalt abonnement, manglende levering af sim/mikrosimkort, manglende levering af adapter, manglende levering af iphone, manglende overførsel af telefonnummer -dette tyder kun på en ting - og det er at LIBOM overhovedet ikke er gearet til at håndtere kunder. Vil hellere foretrække at vente 45 minutter hos TDC - for der kommer man da igennem til sidst og får talt med en medarbejder om det problem man har. LIBOM HAR EN HELT HELT UTILSTEDELIG OPFØRSEL OG BEHANDLING AF DERES KUNDER - DE HAR OVERHOVEDET INGEN KUNDESERVICE. SÅ INGEN STJERNER HERFRA

Telefoner bliver ikke leveret og henvendelser ignoreret ... og så sjove sms'er

Leverance datoen for den bestilte telefon er nu overskredet med 1 måned, men Libom føler ikke nogen forpligtigelse til at informere mig eller de mange andre jeg kender i samme situation. Mails bliver ikke besvaret og opfordringer om information til kunderne bliver ignoreret.
Oprettelse af abonnement/telefonnr skete 3 uger inde i januar, på trods af forudbetaling for hele januar. Efter forudbetaling for februar modtog jeg så en sms, at saldoen var overtrukket =:-) ... det er sgu "god værkstedshumor".
Hvis nogle firmaer overvejer at anvende libom.dk til en medarbejderordning (læs medarbejdergode), så tænk Jer godt om og læs lige alle anmeldelserne.

...de er godt nok langsomme i optrækket :(

Jeg sendte en fax med fuldmagt til at portere mit mobil nr. d. 4. november 2010. Den har de ikke modtaget, til trods for, at jeg har fax kvittering. D. 29. december sender jeg så et billede af fuldmagt og kvittering, hvorefter jeg får at vide, at de sætter porteringen i gang. D. 25. januar, spørger jeg efter en dato for portering....men det har de ikke. D. 27. januar får jeg en automatisk genereret mail, om at mit nummer bliver flyttet d. 25. februar.
Hvilket vil sige, at de først er startet porteringen den 25. januar. Næsten 3 mdr. efter min første henvendelse.
Men mon jeg får mine penge tilbage for januar og februar ?? Nej, det tror jeg godt nok ikke...
Det er bestem ikke godt nok Libom !!!

Ignorerer henvendelser !!

Jeg har købt et "fri tale" abbonnement hos Libom via min arbejdsplads. Det skulle have virket fra d. 1. januar, men det gjorde det bare ikke. Desuden har jeg 5 dage i træk fået en sms som fortæller, at kontoen er overtrukket og at man vil lukke abb. i løbet af nogle dage hvis ikke der bliver tanket op. Jeg HAR betalt for abbonnement i januar, så det forstår jeg ikke noget af.
Når man ringer til dem (10-15 gange) får man blot den besked, at de ikke har tid til at tage telefonen og at man i stedet skal sende en mail.
Jeg har sendt 2 gange. Første gang for over 1 måned siden, men man hører intet. Det kan ingen kunder være tjent med.

Ingen Svar på mails

De 3 gange det er lykkeds at komme gennem på telefon er de ikke istand til at komme med et svar på spørgsmål vedr. nummerportering samt levering af telefon. Har været umulig at komme gennem pr tlf i hele Januar 2011 bare en svare der siger skriv en mail hvilket der så heller ikke bliver svaret på. nu deres web så nede og har dermed ikke mulighed for at sætte penge ind på min konto :-(

Meget svære at kontakte

Jeg har samme oplevelse som de øvrige. Mit nummer er ikke blevet porteret. Jeg har fået tilsendt et forket simkort. Det er umuligt eller meget svært at komme i kontakt med kundeservice.

Ingen svar

Libom svarer ikke på mails, de kan ikke finde ud af at flytte mit nr. og vil ikke betale pengene tilbage. De har modtaget penge siden januar og mit nr. bliver først flyttet i februar. Først efter 4 mail finder de ud af at de ikke endnu har flyttet mit nr. men betale for januar får jeg da lov til... Man kan slet ikke komme igennem på tlf. de siger bare at de er optaget og så bliver der lagt på. Til gengæld har de endnu ikke leveret mig mit nye simkort eller den mobil jeg har betalt for i januar mdr...

Helt umulige at kontakte

Når man ringer til dem får man at vide at de ikke kan besvare opkaldet, og så lægger de røret på??? De svarer heller ikke på mails

Deres motto er: LIbom Mobiltelefoni uden dikkedarer, de dikkedarer de ikke bruger er: Kundeservice, mobil og abonnement

Libom er mobil stavet bagfra, og jeg skal lige love for at de tager deres navn alvorligt - alt er bagvendt.

Ingen service!

Det er tæt på umuligt at ringe til dem. For det meste får man fat på en telefonsvarer! De få (3) gange jeg er kommet igennem har de ikke kunne sige hvorfor mit nr ikke er blevet flyttet, men vil ringe tilbage, hvilket de ALDRIG har gjort. Historien er ca. den samme for de 4 emails jeg har sendt.
Det er nu over en måned siden jeg ringede til dem første gang, sådan kan man bare ikk' behandle kunder!

Is Libom your company?

Visit Libom