Lidle reviews

Lidle reviews

4.6

Lige glad med deres kunder .

Jeg har gennem nogen tid handlet i afdelingerne på Bondovej og bolbro ( Odense ) , men nu har jeg snart mistet troen på at de vil gøre tingene anderledes , jeg har flere gange påtalt den manglende rengøring af deres frysere uden det er blevet bedre , har også påtalt det over for ledelsen 2 gange inden for det seneste halve år , jeg har tillige sendt billeder med , der sker bare ikke noget , da det jo trods alt er fødevarer de handler med burde de tage det seriøst .
Hjælp mig med at påtale det , eller prøv at se efter selv .
Det er uforståeligt at de ikke for påtale fra fødevarestyrelsen ?

Første og SIDSTE gang

Var i den nye Lidl i Helsinge for første gang og det bliver også den sidste. Mere sur og ubehagelig betjening af en leder ved navn Allan, skal man lede længe efter. Havde der ligget en pose med kartofler ved siden af ham, havde han garanteret svunget den i hovedet på mig, da jeg spurgte ham hvorfor Lidl ikke handlede med økologisk sødmælk efter at min mand havde spurgt en medarbejder og fået at vide, at de ikke førte sødmælken kun letmælken. Fint nok, men da jeg spurgte Allan hvorfor, så han rasende på mig og hvæsede, at han var blevet spurgt om SØDmælk og det havde han svaret på og det var så det. Han kunne med glæde have kvalt mig!!!!!
Jeg forstår udmærket, at man ikke fører sødmælken, hvis man ikke kan sælge den, men det var måske en ide at sende Allan på et kursus, hvor han kunne lære at tale ordentligt til kunderne. Vi stoppede vores indkøb og gik og vi kommer aldrig tilbage. Turen gik så til vores venlige og opmærksomme Netto i Vejby og der vil vi handle for fremtiden.
P.S. Må lige fortælle at alle andre medarbejdere i Lidl var utrolig flinke!

Kunderne tages alvorligt.

Jeg har handlet i Lidl i lang tid, og kun fået god service.
En eneste gang fik jeg dårlig behandling, hvilket fik mig til at kontakte hovedkontoret. Indenfor et døgn fik jeg en beklagende mail, med besked om at man ville kontakte den pågældende forretning, og præcisere, hvad Lidl gerne vil stå for. Dvs man tager altså kunderne alvorligt, hvilket tiltaler mig meget.
Efterfølgende har jeg kun været yderst tilfreds.

Dårlig butik de har aldrig deres weekend varer i Haslev

Hver gang de har weekend tilbud i Haslev løber man forgæves det er super dårligt og så må det jo være for at man tager for lidt hjem til kunderne.
så er det æg de ikke har og her i fredags kom jeg for at købe smør og fik så beskeden det er udsolgt (hvordan fanden kan det være udsolgt når det kun er fredag) jeg undres for de skal jo have til hele weekenden i følge deres reklame de sender ud, så siger en af medarbejderne der kommer noget i morgen lørdag fint så kommer jeg igen der jeg er i butikken kl. 10 og der er intet smør. Hvem skal mon betale min benzin regning jeg bor altså i Rønnede og det er ikke lige ved siden af?? Det er sidste gang jeg gider løbe efter tilbud i Lidl og sidste gang jeg gider se i Deres Reklame for man bliver åbenbart skuffet hver gang, så næste uge når deres reklame kommer må den havne i skralderen jeg kan ikke bruge avisen til noget når de ikke har det de reklamerer med.

middel

De har til tider okay varer i lidle og kan da også finde på at handle der, hvis jeg kun skal bruge få ting.
Desværre syntes jeg det meste er dårlige tyske produkter og havde sidste sommer en ret grim oplevelse med en kødpølse som gav mig en ret grim udslet :-(

good quality & selection

shop regularly at Lidle, though I have to say that they have increased their prices quite a lot of late, their fresh meats are of a high standard with a lot of choice and their fresh home baked breads are awesome! love their cheap German white wine Liebraumilch is probably the best I have ever tasted

Is Lidle your company?

Visit Lidle