Lightinthebox reviews

Lightinthebox reviews

Very low
2.5

Hold dig langt væk fra Lightinthebox!

De sendte mig et andet produkt end det jeg havde bestilt og siden hen har sagsgangen været helt umulig. Aldrig - aldrig har jeg været ude for så ringe behandling. Det paradoksale er at de har refunderet told og moms, men ikke varens pris.
De sender ikke returlabels - du skal selv returnere og betale for fragten. Om du nogensinde får beløbet igen er stærkt tvivlsomt. Du kører træt i det med alle deres undskyldninger om kinesisk nytår som forsinker administrationen (Den har de brugt et par gange undervejs)

Utroværdig

Første gang gik der 2 måneder før jeg fik min vare, jeg havde i mellem tiden klaget over den manglende levering efter 5 uger (som skulle bruges til en fødselsdagsgave), og forlangte mine penge tilbage, det svarede de at de nok skulle tilbagebetale, men pengene kom aldrig, det gjorde varerne til gengæld 3 uger senere, men der havde jeg ikke brug for dem da fødselsdagen havde fundet sted!
Anden gang blev varen dobbelt så dyr, efter PostDanmark havde forlangt "Importopkrævning".
Jeg handler ALDRIG mere hos Light In The Box, og advarer på det kraftigste alle mod at benytte dem!!!!

Ifølge dansk købelov har jeg krav på at få mine penge tilbage

Til LightintheBox
Med henvisning til dansk købelov forlanger jeg min betaling returneret for ordrenr. 1402180406699064. Varen blev returneret samme dag som den forsøgtes afleveret, og der er 14 dages fortrydelsesret. Tilbagebetalingen skal ske senest d.22/4 2014 til samme konto, som betalingen blev overført fra.. Sker det ikke vil min bank tilbageføre kortbetalingen via Nets.
Mette Olsen
Birchsgade 3, 4400 Kalundborg

super service

Alt var i orden. Fra bestilling til levering.

Forkert leveret vare ombytning har nu varet 2 måneder!!!

Bestilte en lille LED-lampe og fik leveret en pc-mus! skrev med det samme og fik straks svar med en undskyldning og blev lovet ny levering straks. Det er nu 2 måneder siden og når jeg rykker får jeg blot den besked at lampen er på vej - venter stadig :(((( Ville gerne købe mere men ikke på de vilkår.

Returnering af defekt produkt

Jeg har for 6-7 mdr siden købt en tablet, som desværre var defekt. De anerkendte med det samme at jeg skulle have mine penge retur, men siden er der ikke sket mere. Jeg venter stadig på de nødvendige oplysninger vdr returnering, samt et svar på hvornår jeg får mine penge retur. Hver gang jeg skriver til dem modtager jeg hvad der ligner et standardsvar (de har 2 forskellige), som enten beder mig vente 5-7 hverdage, eller venter 24-48 timer, på svar (alt efter hvilken version jeg modtager).
Jeg kan PÅ INGEN MÅDE anbefale at købe varer, der er dyrere end man er indstillet på at miste sine penge

S E X - S E X - S E X

Tænk jer dog om i stedet for at bestille varer i blinde.Det er egentlig ikke firmaet i fortæller der er dumme . Hvem er den dumme der sidder med lorten ? Ham der betalte uden at vide eller ham der vidste og blev betalt ?
I er forpligtet til SELV at undersøge told og skatteregulativer for den hjemmeside i har i sinde at lave en handel med.
Det undrer mig at i sådan set forlanger at alle skal opstille regler for told og skat for alle 200+ lande i verden. Hvis i selv havde en butik ville i så sætte regler for told og skat op fra samtlige lande i verden eller ville i sige : Det er da urimeligt ? Sælger kan af gode grunde ikke vide hvor køber kommer fra så det er selvf. købers egen pligt at undersøge told,moms og fragtpriser+ evt. tillæg.
I kan da ikke forlange at alle der sælger et eller andet skal have alverdens skatteregler og toldregler klasket op på forsiden. Hvordan tror i det ville blive at " surfe på nettet ? " Vi ville da få set en del regulativer skal jeg da lige hilse og sige.

GOD SIDE! lang ventetid

folk de tuder over at de skal betale told/moms..... man kan ikke være heldig hver gang vel! så lad være med at prøve det har intet med hjemmesiden at gøre. men dem der arbejder med told/moms/grænse eller hvad f.... -.-'

jeg har købt fra lightinthebox en 15-18 gange og har ALTID fået mine varer! der er godt nok gået 1-1,5 måned hver gang men det er klart når jeg har bestilt det sådan (fordi det er billigere)

Dårligt

Da jeg endelig modtager mit tøj fra Lightinthebox, så er det gået i stykker og størrelsen passer overhovedet ikke. Vil absolut ikke anbefale hjemmesiden til andre!

mangel på info

Har været inde og kigge på denne webside mange gange og synes bestemt de har mange fede ting. Jeg havde faktisk ikke forståelsen af, at de sendte fra Kina, da siden fremkommer mig "dansk".
Forleden valgte jeg så og bestille lidt forskelligt. Beløb inkl. fragt 1070 DKK betalt med PayPal. Efterfølgende bliver jeg usikker på om der bliver pålagt told, moms og ekstra fragt (jeg har for år tilbage bestilt fra USA og fik en ekstra regning fra UPS på 800 DKK i fragtomk. m.v.) Jeg opdager at der er meget få informationer omkring kontakt og lokation. Ingen adresseoplysninger er at finde og eneste kontaktmulighed er kundeservice/livechat. Det virker ikke særlig troværdigt eller betryggende, så jeg vælger at annullere min ordre.(dette er gjort indenfor 2 døgn) Så nu håber jeg at få alle penge retur.

Men helt klart vil jeg råde folk til at læse så meget info igennem inden de bestiller og husk at det ikke er den reelle fragtomk. som bliver oplyst. Man skal regne med ekstragebyrer. Leveringstiden skal man også lige tjekke dobbelt. Jeg bestilte med 3-5 dages levering, men den ville ikke være færdigbehandlet og sendt fra lagret før 14 dage efter min bestilling. Så reelt en leveringstid på 20 dage ca. efter betaling.

Tip Top

Varer bestilt. Jeg kan hele tiden følge med i hvordan det går med mine bestilte varer. Varerne kommer til den lovede tid. De er pakket forsvarligt og er helt i tip top stand. Selvfølgelig skal jeg betale moms, det er jo ikke noget Lightinthebox kan gøre for, alligevel har jeg fået varer billigt og flotte ting som ikke kan købes i DK. Jeg er ovenud tilfreds og handler gerne her igen

Uacceptabelt

Jeg bestilte i starten af marts nogle produkter, og jeg valgte at betale for at få det sendt hurtigt, eftersom tingene skulle bruges til et teaterstykke, og der derfor var en deadline. det burde være fremme efter 3-5 arbejdsdage. Jeg prøvede at spore pakken, men fik besked om, ordrenummeret ikke eksisterede. Efter to uger hvor det endnu ikke var dukket op, kontaktede jeg dem. Det viste sig så, at de åbenbart ikke sender lige præcis makeup med fremskyndet fragt - hvilket der ikke står nogen steder. Jeg har endda tjekket igen for at se, om jeg overså det. Men nej.
Derudover har de sendt det med et selskab, hvor man ikke kan spore pakken. Dvs. der går op til 45 dage, før jeg får den pakke, jeg har betalt dyrt for at få ved fremskyndet fragt...

Moms og told - ikke fortalt :-(

Jeg køber en vare fra lightinthebox, hvor der står, at DHL levere og det er gratis fragt.
Så bestiller jeg varen, og så står de her ved mit hus og opkræver told og moms.
Jeg synes, at det er for dårligt, at jeg ikke er blevet informeret om det.
Man regner da med, at hvis der står gratis fragt, så er det gratis fragt.
Dårligt :-( !!!!!
Jeg ville ønske, at man kunne give 0 stjerner !!!

Har bestilt to testere til min bil og de kom hurtigt og fungere super

Alt fint med denne hjemmeside.

Hurtig levering og super priser.

Ikke sidste gang jeg handler her!

SVINDEL OG HUMBUG

Bestilte varer sidst i dec. 5 dg. senere sagde status på min konto, at varerne var sendt.
Siden har jeg INTET hørt eller set. Varerne er IKKE kommet. Når jeg skriver til deres "kundeservice" kommer der den samme smøre frem hver gang. Så svarer de, at det kan tage tid osv. Aldrig noget konkret, man kan forholde sig til. Deres strategi er, at holde dig en armslængde væk. Behøver jeg at sige, at pengene var hævet efter 5 dage.
SVINDEL OG HUMBUG
En stjerne = very bad jeg ville helst have givet et dødninge hoved.

Uærlige omkring moms og told - og meget lang leveringstid.

Ingen steder står der at varerne sendes fra Kina... og dermed udenfor EU. Det giver en stor ekstraregning og lang ekspeditionstid. Dette skrives ikke på hjemmesiden - tværtimod lader de som om de er en dansk side og der ikke skal betales afgifter...
Selvom vi betalte for ekspreslevering gik der to uger før varen blev leveret.
Det kan ikke anbefales at handle her - køb varerne billigere andre steder på nettet.

garanti og manglende svar.

Havde købt varer for 1400 kr. hos lighinthebox.. fik dem leveret med ups. varerne var flere dage forsinket da var efter ankommet til Århus, lige skulle en tur omkring Berlin. (som jeg af UPS selvfølelig fik en ekstra regning på.) selv om jeg havde betalt fragt og told gennem lightinthebox.com

produkterne så ok ud. men havde lidt problemer med dem. (Firmware) skrev til kunde service. og efter at at have rykket for svar i 62 dage. og fået det samme svar hver gang. (tak for din henvendelse. vi venter tilbage indenfor 7 dage) fik jeg at vide at de ikke kunne hjælpe, da de kun giver 2 måneders garanti på alle deres varer.

så alt i alt. den ekstra regning fra Ups. Spild af tid med kundeservice og ingen garanti på deres produkter. så er det langt billigere at købe i EU. hvor man godt nok ikke spare så meget, men har garanti og returret og ikke skal betale told..

Troværdighed

Bestilte varer for 275 kr. altså tillægges varen moms, helt fair sådan er det at handle derude. Firmaet lovede gratis Express fragt hvis bestillingen var over 200 kr. og de ville levere med DHL.

Bare helt okay, pakken kom til tiden med DHL, men så stod kæden helt af, DHL stod med en ekstraregning "GEBYR" for udlæg til moms på 100 kr. den havde jeg ikke lige set komme.

SÅ LÆRTE JEG DET, varer for 275 kr. + moms 66 kr. + GEBYR 100 kr. til DHL altså i alt 441 kr. SKULLE nok have handlet i DK i stedet, og havde firmaet korrekt oplyst dette på deres hjemmeside, så havde jeg nok ikke handlet varene hos firmaet.

Nu er en af varene forkert leveret, så lad os se hvordan det går med at få dette retur og ny korrekt vare fremsendt, moms retur, jo jeg er spændt.

I kan følge denne sag her på trustpilot

Knud-Erik

Fungerer, men husk TOLD+SKAT

Der står meget skidt om dem herinde og derfor var jeg noget usikker mht bestilling, men jeg prøvede. Jeg har bestilt 2 billeder og de er fine til prisen. De kom i løbet af 8-10 hverdage og kvaliteten er udmærket.
Den sidste stjerne mangler da jeg havde MEGET svært ved at finde noget om told og skatter. Det findes der inde, men godt gemt. Jeg vidste at risikoen var der herinde fra, så måske derfor er jeg ikke meget skuffet.
Jeg købte malerier for ca. 1200 kr. og fik ekstra regning på 200 kr.

Jeg er ikke bange for at bestille igen, men man skal altså selv bruge lidt tid på at undersøge told og skatte priser.

Fantastisk billigt - men tænk jer om!,

Jeg har nu fået leveret over 10 produkter, som jeg er fuld tilfreds med. Man skal bare være klar over at hvis man får varer fra lande uden fra EU, så kommer der ekstra udgifter (handling, told og moms), men hold jer under kr 80,- så går forsendelsen lige igennem! Og tænk at det bliver sendt fra Kina og lige til din dør uden fragtudgift. Der sendes åbenbart via specielle kanaler, for hvordan kan de ellers levere en vare til kr 13,- lige til din dør? Man må derfor naturligvis forvente en længere leveringstid, men det gør man gerne på "originale" Apple kopier til næsten ingen penge.

Is Lightinthebox your company?

lightinthebox.dk Details

Visit Lightinthebox