Like2vape reviews

Like2vape reviews

5.3

rigtig dårlig oplevelse

Jeg var i butikken i Herning, og skulle købe en del væske og andre ting. jeg får købt det hele, og går 4 skridt ud af døren da jeg kommer i tanke om, at vi slet ikke talte om nikotin og hvad mg jeg skulle have. da jeg så kommer ind igen, så får jeg at vide at de slet ikke handler med nikotin. da jeg beder om at få mine penge tilbage, får svaret at når jeg har forladt butikken og at væsken jeg har købt jo ikke er plumberet kan jeg ikke få pengene tilbage. det er den værste butik jeg nogensinde har været i.

Dårlig service og produkter

Har handlet i forretningen i Herning et par gang. Sidste gang kom jeg for at reklamere over nogle cartomizere, men det fik jeg ikke noget ud af. I stedet købte jeg to "bedre" cartomizere, som jeg fik at vide, at der var rigtig lang levetid på. Det er 3 dage siden og de er nu begge gået i stykker. Desuden så skal man betale kontant for væske i forretningen og efterfølgende få det tilsendt. Derved er man væsentligt dårligere stillet end ved handel andre steder, da man ikke har sikkerheden ved at kunne annullere handlen, når man har købt kontant.

God & Billig

Deres ryge væsker smager rigtig godt og giver en god damp.
De har også en butik i Herning gågade.

Is Like2vape your company?

Like2vape Details

Visit Like2vape