Liva Stormarked reviews

Liva Stormarked reviews

8.0

SERVICE UDOVER DET ALMINDELIGE OG TAK FOR DET LIVA STORMARKED

Jeg kom til at love mit barnebarn en gang glögg og æbleskiver førstkommende mandag.
Jeg var i Liva og handle og ville så købe glöggen. Det er jo godt nok også lidt tidligt med den slags. Der var heller ikke noget glögg at finde og spurgte en medarbejder på vejen ud sådan bare lige. Så skal jeg da lige love for at der blev ydet alletiders service. Der blev ringet til nogen og i løbet af få minutter stod jeg med både glögg og glöggmix i hånden. Sådan en service tror jeg ikke jeg havde fået andre steder, måske bare besked på at : Det har vi ikke..prøv lidt senere.
Så nu er hyggen med mit barnebarn i hus og jeg kan opfylde mit løfte til hende.

Tusind tak til Liva, Galgebjerg,Kolding

Koldings så absolut bedste sted at handle daglig-varer :)

Jeg har igennem de sidste 14 år handlet i Liva butikkerne på h.h.v. Galgebjergvej og på Domhusgade med stor glæde, og det agter jeg at blive ved med, så længe, at kvaliteten af deres varer og deres serviceniveau er så høj. Det er en fornøjelse at komme ind i butikkerne - utroligt flotte frugt- og grøntafdelinger med flotte og gode varer. Deres kødvarer er bare i top. Ja, i det hele taget er deres varer gennemgående bare i orden. Hvis jeg skal sige noget, som er lidt træls, det er, at jeg lidt for ofte skal stå ret længe i kø for at få lov til at betale.......men jeg anbefaler altid Liva til andre

Fint udvalg - fornuftige priser

Butikkerne har en rigtig god service !

Fornuftige priser - gode tilbud.

Stor og varieret udvalg.

Danmarks bedste udvalg af øl

Jeg kommer gerne i Liva for at købe mine øl.

Liva har et virkelig flot udvalg af de bedste øl fra hele verden.

Som noget helt særlig så har de danske øl fra Mikkler og Kissmeyer.

Selv den bedste øl kender kan finde overraskelser.

Ingen Service / Snobbet Betjening / Nu Det Nok

Det kan ikke være rigtigt at man skal se en gammel man prøve at købe en blomst som står udenfor butikken på galgebjergvej og ærlig som han er siger han han har taget en sådanne og lægger 25 kroner , HER kommer den ekspedient med et snobbet svar "kender ikke noget til blomster til 25 kr" der er kun blomster til 30 kr , så siger den stakkels man jamen så er der 5 kroner mere , MEN den snobbede betjening forsætter med "du må hente den uden på fortorvet og bringe den herind" manden står med net og alt muligt og det er tydeligt at se det piner ham men det piner tilsydeladene ikke ekspedienten , Da vi andre også står i kø tilføjer jeg at nu må hun da hjælpe ham med at finde ud af prisen det kan da ikke være rigtigt at i stiller vare udenfor uden at vide hvad de koster eller!? SÅ skal jeg ellers lige love for ALLE ekspedienter kigger som om de haved fået en spand vand i hovedet , Jeg har aldrig set så meget snobberi , Det kunne være i skulle kigge ud af vinduet engang imellem før i ansætter ekspedienter , personligt er det ikke første gang jeg har bemærket denne ekspedient være direkte uhøflig mener da også jeg har påpeget det før men åbenbart er budskabet ikke nået ind ,,, LAD VÆRE MED AT REKLAMERE FOR SUPERTILBUD OG BLA BLA BLA hvis i kun har i sigte at stå der og spille snobber , OG ja jeg giver SØREN S ret i at det bliver værer og være.

Service for lav og priser for høje

Har handlet i Liva stormarked i over 20 år, syntes servicen er faldet markant de seneste år. Gammelt mælk, for høje priser, etc :-(

Mit favorit supermarked

Rigtig godt varesortiment i en god kvalitet, rimelige priser og venlige, smilende og hjælpsomme ansatte. Hvad kan man forlange mere.

Is Liva Stormarked your company?

liva-stormarked.dk Details

Visit Liva Stormarked