Liveit reviews

Liveit reviews

4.7

Konkurs

Nu skriver folk herinde noget om et "forsvindingsnummer" og ikke engang en undskyldning fordi de gik konkurs osv. osv.
Jeg kan godt se, at det er meget uheldigt, at have penge tilgode.. Jeg har også selv et gavekort, jeg ikke nåede at bruge... Men jeg er sikker på, at Live It ikke bevidst har gjort noget for at snyde sine kunder.
Dengang de stadig eksisterede var der ingen problemer med, at komme i kontakt med dem.
Men jeg forstår godt folks frustrationer - vi skal bare lige huske på, at vores "små" beløb i form af gavekort ikke tæller for ret meget i det store billede.
Der er sikkert banker og andre kreditorer, der har endnu flere penge tilgode.
Derfor giver jeg en neutral karakter på 3 stjerner for at være uheldig, men intet bevidst er gjort for at snyde.

Sygt dårligt

Skulle ind og indløse mit gavekort og finder ud af firmaet er gået konkurs...

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre?

Jeg fik købt et gave kort på 1400kr.....Liveit.dk er et lorte firma, jeg har intet andet end problemer med dem.. jeg har forsøgt at komme i kontakt med dem flere gang,,,,
Ders Tlf er lukket ,deres butik er lukket ,det svare ikke på min mail..

SURT SHOW!!

Flere måneder gik der før den officielle udgave af deres forsvindingsnummer kom ud i offentligheden!
Stadig intet brugbart for os kunder... Ja de er gået konkurs, men hvad med alle vores gavekort? Eller en forklaring, eller en form for beklagelse? Nope intet!

Og hvad med deres svenske selskab, de eksistere da endnu -er det mon så her vores penge er fløjet hen?

Ikke ok bare at forsvinde uden udmelding!?!

Har givet flere gavekort fra liveit og var før i tiden glad for produktet. Men de sidste uger har jeg forgæves forsøgt at komme i kontakt med firmaet for at booke oplevelserne - uden held! Så sent som 1½ måned siden fik jeg byttet et gavekort til et "åbent gavekort" da den pågældende oplevelse var udgået (fin service). Men hvad nytte har sådan et gavekort hvis firmaet nu er som forsvundet?! En anden gave udløber om få dage - er alt bare spildt? Kom nu for pokker bare med en udmelding!

Har nu ubrugeligt gavekort på kr. 1000,- liggende

Har prøvet at booke min oplevelse de sidste uger, men siden er fortsat under opdatering. Og mit gavekort (som faktisk er min datters julegave fra sidste år) udløber i dag. Æv æv æv. Kan kun ærgre mig over, at vi ikke fik brugt det i tide....

Svindlerer på højt plan

Jeg har i snart to uger forsøgt at få fat i Liveit.dk
Har fået et gavekort på 1000 kr som nok ikke engang er værd at tørre røv i, De tager ikke telefonen, De svarer ikke på mails, deres kredit vudering er ok så man burde nok køre over og opsøge de ansvarelige på deres bopæl og lige tage en alvorlig snak med dem. Men de er nok ud at rejse for alle forbrugernes penge siden de ikke besvarer.
VIL STÆRKT ANBEFALE FOLK I AT HOLDE SIG FRA LIVEIT.DK
Og imorgen kontakter jeg Ekstrabladet, så kan i nok snar læse en artikel om dem

Kunderne snydes, firmaet er lukket??

Jeg havde til min hustru købt et gavekort til chokoladekursus sidste år slut
november. Gavekortet løber kun ét år! Min hustru kontakter dem og får at vide at blot man booker oplevelsen inden udløb så var det helt i orden.
Som sagt så gjort, bookede en oplevelse til d. 1 december, møder op hos Frederiksberg Chokolade sammen med én anden person, og bliver sendt hjem, da der er for få deltagere. Frederiksberg Chokolade havde heller ikke hørt noget som helst fra fra Livé-It
Live-It´s hjemmeside er under opdatering, har været det de sidste 4 uger, de svarer ikke på tlf., de svarer ikke på emails. De er som sunket i jorden!
Har nu et ubrugeligt gavekort på 800 kr. liggende
Ved godt at dette ikke hjælper mange, blot en info, hvis I skulle være så uheldige at have et gavekort liggende.
Vil som anden bruger forsøger at kontakte diverse relevante myndigheder, så andre ikke snydes på samme måde.

det værste lort

de tager dine penge..forbrugerstyrelsen er bare en af dem jeg har taget kontakt til.

Liveit- ud over det sædvanlige

Liveit kan varmt anbefales og er en genial gaveide, deres service og udbud er helt i top.

Super duper

har været så tilfreds med alt vi har købt igennem liveit... kan helt sikkert anbefales til andre :-)

Har fået en super service, da mig og kæresten opdagede at vi var én dag for sent ude med at bestille den middag og helikoptertur jeg havde givet ham for 2 år siden. Fik forlænget alle gavekortene free of charge. Så nu glæder kæresten og jeg os bare til en hygge dag sammen!

Alt i alt rigtig god service nå man ringer og har brug for lidt vejledning... Dog et lille minus at man får et gavekort til en event og der så kun er to dato på et helt år for dette event :(

Uovertruffen service!

Jeg vil gerne give Live it mine varmeste anbefalinger - de går gennem ild og vand for tilfredsstille deres kunder, og de har ydet en service langt over, hvad man kunne forvente.

________________
OPDATERING 4. JANUAR 2013:
Jeg fik en uovertruffen kundeservice hos Live it, men nu er virksomheden desværre gået konkurs, før jeg nåede at få indløst mine gavekort.

Jeg har oprettet en facebook-gruppe til alle Live it-kunder, der brænder inde med uindløste gavekort. Meld dig ind i gruppen, hvis du vil gøre dit krav gældende. Du finder den her: https://www.facebook.com/groups/440243006030602/

Fantastisk god support og opfølgning da vi oplevede problemer med en leverandør! Tak til Live it og tak til leverandøren efterfølgende :-)!

Super oplevelse - super service

Har i dag fået indfriet min helikopter-tur over København. Da vejret har drillet lidt har turen måtte flyttes lidt rundt, men der har været super opbakning og service fra Liveit. Jeg har prøve flere forskellige udbydere af oplevelser, og må sige at Liveit ligger i top.
Mine anbefalinger herfra.

Ingen problemer, overhovedet TRODS tvivl omkring produktet

Har personligt været temmelig heldig med mine oplevelser, via både Smartbox og Liveit. Bestilte en ballonflyvning til min far, da han fyldte 60 år, og det gik gnidningsfrit fra start til slut. DERFOR drister jeg mig til, at bestille min mors fødselsdagsgave gennem Liveit også. Selvom jeg sfl. lader mig farve lidt af alle de dårlige anmeldelser disse oplevelsesgaver får rundt omkring. Jeg har dog skrevet til Liveit, og indhentet noget info INDEN jeg kaster mig ud i endnu et gaveindkøb

Virkelig ringe kundeservice!

Min kæreste og jeg har fået et gavekort til vinsmagning sidste jul. Vi har derefter forsøgt tre gange at komme til vinsmagning, alle gangene er vinsmagningen blevet aflyst kort tid inden. Da vi er ved at være godt og grundig trætte af at blive brændt af gentagne gange af LiveIt kontakter vi selfølgelig firmaet for at bede om vores penge tilbage. I første omgang får vi at vide vi sagtens kan få pengene tilbage. Derefter hører vi så intet fra dem. Vi prøver så at ringe ind, men får en medarbejder i røret som ikke har bemyndigelse til at gøre noget som helst, han lover dog at chefen vil ringe tilbage dagen efter. Vi har endnu ikke hørt fra chefen. Vi har så prøvet at maile igen, denne gang får vi et tilbud om at komme på en ny vinsmagning, hvad de dog ikke fortæller er at denne smagning er billigere end vores oprindelige smagning. Da vi kontakter dem igen og skriver at vi hellere vil have vores penge retur, får vi intet svar. Vi er godt og grundigt trætte af dette foretagende. Alt i alt, kan vi konkludere at deres medarbejder i kundeservice ikke har bemyndigelse til noget som helst og ikke svare tilbage på mails.

Visit Liveit