Lone Drejer - Freelance Bogholder reviews

Lone Drejer - Freelance Bogholder reviews

8.5

Regnskab til tiden og uden dikkedarer

Jeg har i 2 forskellige virksomheder benyttet Lone som vores bogholder.

Tingene bliver altid lavet til tiden, det er påpasseligt udført og vi, som egentlig gerne vil bruge tiden på vores forretning og ikke på tal - ja vi kan sove trygt og vide, at Lone ordner vores regnskab så der ikke er en finger at sætte på det.

Jeg kan i høj grad anbefale andre at bruge Lone som deres bogholder - men optag nu ikke alt hendes tid, vi vil helst ikke undvære ;-)

En sand fornøjelse

Har i mere end 1 år brugt Lone til mit regnsskab, Lone har fra først færd, været istand til at forklare hvad/hvordan et regnskab er bygget op, så det bliver mere forståeligt for mig som absolut IKKE regnskabkyndig.

Ingen tvivl om Lone har kæmpe erfaring mht regnskaber, desuden til meget rimelig pris og er altid meget hjælpsom til at besvare de spørgsmål der må komme undervejs.

Jeg kan kun komme med mine allerbedste anbefalinger omkring Lones arbejde og håber på et samarbejde langt ud i fremtiden.

Thomas. S.
Viborg

5++++++ stjernet

I Secia har vi brugt Lone som bogholder lige fra start til vi gik hver til sit. Vi har gennem årene været rigtig glade for Lone. Hun er alle pengene værd.

Vi outsourcede de ting, som vi ikke var gode til. De fungerede rigtig godt og der var aldrig problemer.

Lone er den bedste. Dygtig, hjælpsom og ekstrem sød!

Jeg har det sidste halve år været så heldig, at have Lone som min bogholder. Udover at være ekstrem dygtig til sit arbejde, så er hun ufattelig hjælpsom og svarer uden tøven på alle de spørgsmål man måtte have i forbindelse med sit regnskab!

Jeg vil til enhver tid anbefale Lone som bogholder. Det vigtigste ved en bogholder er, at det er én man kan stole på - og det kan man med Lone! Dygtig, punktlig og super sød!

Lone er fantastisk!

Jeg har igennem flere år haft Lone til at lave regnskab for min virksomhed, en beslutning jeg aldrig har fortrudt.
Lone er super dygtig og har utrolig stor viden inden for regnskab.

Hun er utrolig hjælpsom og er altid klar til at svare på spørgsmål. Hvis du mangler en freelance bogholder kan jeg VARMT anbefale Lone Drejer.

Jeg har lært alt hvad jeg ved

Jeg er i familie med Lone Drejer, så jeg er nok lidt farvet, men ikke desto mindre, så laver hun alt mit regnskab.

Jeg kan sagtens selv lave det, da hun har lært mig alt om det, men har valgt at outsource det, så jeg kan fokusere på det, som jeg er dygtig til.

Vejledning og hjælp til regnskab

Jeg har flere gange haft brug for hjælp til mit regnskab, og gang på gang har Lone Drejer været behjælpelig. Hun har snart lært mig så meget at jeg selv kan lave mit eget regnskab.

Hun kan klart anbefales og jeg har været yderst tilfreds med den vejledning hun har givet mig.

LOne Drejer Details

Jeg er freelance bogholder og hjælper gerne med dit regnskab.

Visit Lone Drejer - Freelance Bogholder

Write to: lone@lonedrejer.dk