LS-Motorcykler reviews

LS-Motorcykler reviews

8.5

Det rene guldsted for ejere af motorcykler

Afleverede min intruder vs 700 for kontrold af køler og kaburator.Fik laved begge ting till en flad plovmand, rent UG+++++++++++++
Har aldrig prøved andet en at blive snyt af div motorcykelmekaniker,priser der aldrig holder men kun bliver dyrer og dyrer,derfor er det dejligt at have fået Lasse til Espergærde
Hilsen
Torben Hilligsøe
Humlebæk

Jeg kommer helt sikkert tilbage.

jeg Fik skiftet Bagdæk og Kædekit vi aftalte en pris og den holdt på kroner og øre,
Vi aftalte han skulle ringe når Maskinen var klar og han ringede efter 2 timer hvor efter jeg hentede dyret, Super at komme et sted hvor man føler at der bliver passet på ens kæreste eje, Og ikke mindst er det fedt med et mc Værksted i Lokal området.,
Jeg vil helt sikkert anbefale ham til andre.

Altid god og hurtig service!

Jeg har nu fået repareret min Suzuki hos LS Motorcykler et par gange, og servicen er altid i top, og priserne kan man absolut heller ikke klage over.
Alt i alt er jeg MEGET tilfreds!

super service

Der er altid ydet en god service, godt humør og der bliver taget godt imod den enkelte kunde..

will do business again ....

Super service ... købte bagdæmper via LS-MC og monterede den "selv", men fik efterfølgende stillet den ind af LS ...

kompetent

første indtryk posetivt og reel

Lav en fængende overskrift for at få din anmeldelse til at skille sig ud

jeg har været hos Lasse 2 gange og fået lavet mc. Begge gange er både tid og pris overholdt ( både hentet og bragt ) til aftalt tid .
En rigtig god mekanikker med orden i sagerne JEG VIL VARMT ANBEFALE HAM OG HANS VÆRKSTED. jeg håber andre vil benytte sig af hans ekspertise .
Peter MC 777 Helsingør

Service-mindet

Venlig og service-mindet betjening...

Serviceminded og fair priser

Det har indtil nu været en fornøjelse at handle med LS-motorcykler. Selvom der er tale om en forretning, der skal køre, er LS- MC ikke bleg for at give et godt råd eller to til den kunde, der også gerne vil rode lidt med cyklen selv.
En aftale har hidtil været en aftale og priser på såvel arbejdsløn som reservedele er fair. Faktisk har jeg afstået fra at bestille indtil flere dele på internettet, fordi det ikke er dyrere at hente dem i butikken.
Man bliver altid ramt af et højt humør i butikken. Jeg giver af princip kun 4 stjerner, men det kunne have været fem. Giver man 5, er der jo ikke plads til udvikling i en virksomhed, selv om det kører super godt :-)

Prof. kvalitets arbejde til gode priser!

Man for en super service/ vejledning, det er virkelig et værksted med respekt for din motorcykel, kvaliteten og priserne er helt fantastiske, og hvilken behandling ens cykel for der ude! Renlighed siger også meget om et værksted syndes jeg, og her er der virkelig styr på renligheden. Ingen dårlige ting at sige om stedet! Kan kun anbefales! Hvis i er i tvivl, så tag en tur op og se stedet, kan godt være mekanikeren er ung, men han har erfaring som en på 40år.

Super service.

Fik lavet stort service og skiftet dæk. Så kan starte sæson med top trimmet Mc. Ser frem til at komme ud og køre og klart lægge vejen forbi Espergærde til en hygge snak og kop kaffe med Lasse.
God Mc Sæson til jer.

LS-Motorcykler Details

LS-Motorcykler er DIT MC-Værksted, dvs. at kunden kommer i første række. Vi er meget fleksible og gør alt for at kunden bliver tilfreds og hurtigst muligt kommer ud og køre igen. Du er altid velkommen til at komme forbi, ringe eller skrive til os og få et tilbud. Lasse Sørensen

Visit LS-Motorcykler

We live here: Bybjergvej 43a