Luksusdyret.dk reviews

Luksusdyret.dk reviews

8.3

Luxus-behandling !

Det kan ikke gøres bedre! Jeg købte min varer og betalte, fik samme dag af vide at den var på vej og næste dag en SMS fra Post Danmark om at den lå til afhentning i den døgnboks jeg havde angivet som leveringsadresse. Varen var som jeg havde ønsket pakket ind som gave, det eneste jeg skal er at give den til en glad modtager. SUPER-oplevelse hele vejen igennem !

Handlet His Luksusdyret.dk to gange, kun gode oplevelser!

Virkelig hurtige til at besvare deres email, og hjælper hurtigt og nemt hvis der skulle ske at være en fejl med en ordre. Pakken blev i begge tilfælde afsendt hurtigt, så havde ordren inden for få dage. Kan varmt anbefales!

Nemt og hurtigt

Fandt en fin vare, som jeg ikke kunne finde andre steder. Bestilte den om aftenen, fik den med posten 2 dage efter. Ingen problemer.

Udmærket

I betragtning af at det var det eneste sted i Danmark produktet kunne købes så er navnet Luksusdyret lidt overdrevet, men en udmærket og fair handel.

God handel

Varen var som jeg havde forventet og blev leveret hurtigt, tak for en god handel.

Enormt skuffende

Bestilte for 8 dage siden en vare, hvorpå leveringen stod fra 2-7 hverdage. Får højst sandsynligt først varen på mandag med posten, hvilket vil være 10 dage senere. For dårlig service..
luksusdyret.dk

Reply from luksusdyret.dk

Hej Cecilie

Tak for anmeldelsen.

Efter at have tjekket op på din anmeldelse, kan vi se at du har bestilt varen d. 27. december. Som du rigtig nok skriver, er leveringstiden på varen 2-7 hverdage. Men da der har været 2 helligdage og 2 weekender imellem d. 27 og nu, er der reelt set kun gået 3 hverdage. Og som skrevet tilbage på din henvendelse til vores kundeservice, som du skrev efter denne anmeldelse, så har du din vare på tirsdag, da varen kommer på lager på idag, mandag. Så i alt har du ventet 5 hverdage, og altså indenfor den aftalte leveringstid. Det syntes vi er meget godt gået, når man tænker på de fleste leverandører, har haft lukket helt frem til idag.

Tue Topholm
Luksusdyret.dk

20 timer fra bestilling til levering!

Eneste anke er at pakken var meget let pakket ind (et lag bølgepap rundt om originalemballage). Med kendskab til Post Danmark, kan det godt gå galt...

Postkort med hilsen fra Tue i pakken - frembragte et lille smil.

God kompensation - trods alt

En af mine varer var desværre ikke på lager, men de tilbød at sende resten fragtfrit. God kompensation - trods alt

Falsk reklame

Fandt to ret dyre Barstole og iflg luksusdyret var de på lager, så derfor satte jeg en ordre igang. Overbevist om at jeg snart ville modtage stolene.
Desværre fik jeg en mail om at de alligevel ikke var på lager men først om tre måneder

Ret dårligt men heldigvis kunne jeg slette min ordre igen og fandt stole et andet sted på netttet.
luksusdyret.dk

Reply from luksusdyret.dk

Hej Maj-britt

Tak for din anmeldelse.

Vi er rigtig kede af at vi ikke kunne skaffe de 2 barstole, vi havde desværre selv udsolgt og vores leverandør havde en rigtig lang leveringstid på netop disse barstole.

Men at kalde det falsk reklame, synes vi måske ikke er helt fair, da vi ikke nævner på vores shop, om varen er på lager eller ej.
Vi angiver en leveringstid, som vi altid gør alt hvad vi kan for at nå. Hvis der opstår problemer med leveringen, som i dit tilfælde skriver/ringer vi altid til kunden og fortæller hvorfor.

Håber vi ser dig en anden gang i vores webshop. Og igen beklager vi meget at vi ikke kunne levere varen indenfor aftalt tid.

Tue Topholm
Luksusdyret.dk

Super handel

Hurtig levering og så var varen oven i købet billigere end andre steder. Super at I er medlem af Forbrugsforeningen.

En vidunderlig måde at købe ind på :-)

Det er vel nok godt vi har internettet samt Luksusdyret - vi kan sidde herhjemme og finde de ting og sager vi ønsker i ro og mag for derefter at modtage varen 1 eller 2 dage efter bestilling. Mange af de varer vi søger findes ikke en gang i butikkerne, så det er en dejlig måde at købe ind på.

Hurtig kommunikation, og hurtig leveranse!

Hurtig kommunikation, og hurtig leveranse! Er meget tilfreds, og vil helt sikkert handle igen!

Nemt og bekvemt

Varen ankom dog ikke til tiden, men det var ikke noget problem for os. Ellers fin service :-)

Fantastisk

Jeg bestilte min varer mandag over middag, og den blev leveret allerede dagen efter. Super hurtigt. Og den er nøjagtig som på billedet.

Her handler du, hvis du vil have lynhurtig og god service

Jeg bestilte nogle puder til en god pris, bestilte om aftenen, og allerede næste dag var de ankommet. Super service, vi vender HELT SIKKERT tilbage ;-)))

Helt perfekt

Selvom der ikke findes fysisk butik fik jeg lov at hente varen selv for at spare porto. Super nemt! Også hurtigt svar på forespørgsel.

Perfect

Hurtig levering, god betjening, gode priser, ingen slinger i valsen

Super tilfreds

Jeg bestilte en lampe via luksusdyret kl. 14:30 og kl. 16:00 kom lampen til min hoveddør, da den lige stod klar på lageret hos luksusdyret :-) Den ultimative og hurtigste levering ever !! Forventer på ingen måde at den overgås i fremtiden, så meget kan man ikke forlange !

Super nemt og flinke mennesker :-)

luksusdyret.dk Details

Visit Luksusdyret.dk