Lundgren VIP reviews

Lundgren VIP reviews

5.1

Skuffende dag

Jeg/vi var inviteret til fødselsdag hos et familiemedlem søndag d. 23-02- 2014.
Fødselaren havde bestemt at holde festen hos Lundgren-VIP, hvor han havde været flere gange tidligere.
Da vi ankom, var der vild forvirring. Der blev flyttet rundt på borde og stole, og fødselaren havde ikke rigtig tid til at tage imod os og anvise vores pladser, så vi følte os en smule uvelkomne og til ulejlighed.
Da vi langt om længe fik plads ved et meget lille bord, kom jeg til at kigge på glassene :-( de var mildest talt ulækre og ikke til at drikke af, så servitricen måtte fjerne dem. Det er åbenbart småt med servicet, for vi måtte vente meget længe, mens hun vaskede vores glas, så festen kunne begynde.
Personalet var temmelig uvenlige overfor vores vært ved flere lejligheder, og det ødelagde den stemning, vi ellers plejer at have ved vores sammenkomster.
Hygiejnen på stedet var ringe og der var slet ingen betjening og service.
Vi var skuffede, men mest på vores værts vegne - han var så flov, skønt det jo absolut ikke var hans skyld.

Gå en stor bue udenom Lundgren VIP

Vi har været en del gange hos Lundgren VIP og nydt den lækre tapas, men vores besøg i søndags blev sidste gang, vi lægger vores penge dette sted.

Jeg havde 1 måned i forvejen købt og bestilt bord til 8 personer, som jeg ville fejre min fødselsdag sammen med. Vi havde alle glædet os til en hyggelig dag i selskab med familien...... men desværre endte det hele kun i frustrationer, utilfredshed og store ærgrelser.

Det hele startede da vi ankom, hvor ingen af personalet kendte noget til min bestilling! Personalet udviste endog en ret stor foragt for den medbragte tilbagemelding/reminder (E- mail & SMS) fra bestillingskontoret! Jeg citerer her personalets kommentarer: Citat: "Vi her i restauranten kan jo ikke gøre for, at de mennesker på kontoret med de høje lønninger, ikke sender de rigtige meldinger videre til os”.

Efter meget mærkbar (pinlig) irritation fra de to personaler måtte vi så igennem en diskussion om, "at vi desværre måtte fordele os på 3 borde", hvilket vi naturligvis ikke kunne acceptere. Diskussionerne blev ikke nemmere af, at den mandlige del af tjenerstaben hverken kunne forstå eller tale forståeligt dansk...det gav en del misforståelser, som ligeledes var pinlige for os.

8 pladser blev nu klemt ind, så vores gæster - som i mellemtiden alle var ankommet og stod midt på gulvet og ventede - kunne skiftes til at klemme sig ind ved bordet.

Næste klagepunkt var glassene; de var alle så snavsede, at vi måtte bede om rene. Her var undskyldningen, at aftenpersonalet ikke havde kommet afspænding i opvaskemaskinen.

Det stakkels personale måtte så i gang med at håndvaske glassene, med det resultat, at vores velkomstdrink til gæsterne blev totalt forvirret og delt op i 3 gange “Velkommen".

Jeg ved ikke, om nogen mennesker kan finde på, at drikke dyr Amarone af et tåget og snavset glas? ....VI kan i hvert fald IKKE. Når man skal betale kr. 240,- for 3 små glas (halsen + 4 cm. ned) kan restauranten simpelthen ikke være det bekendt.

Efter 55 minutters venten og efter flere henvendelser til personalet, kom "tjeneren" endelig med de 2 fade med vores tapas, men da vi sad så tæt, kunne han ikke finde plads på bordet - tilbage igen med maden. Herefter foreslog tjeneren så igen, men stadig på nærmest uforståelig dansk, at vi delte selskabet op, for på den måde at få plads til de to fade. Det takkede vi naturligvis nej til. Til sidst blev der så sat et ekstra bord for bordenden, så fadene kunne stå der, hvor kun de 2 yderste gæster ved bordet kunne nå dem... og det med den besked: "Nu må I selv finde ud af resten”… Det gjorde vi så.

Med hensyn til hygiejnen under håndtering af madvarer er der absolut ingen glad Smiley: tjeneren/kokken/afrydderen gik fra afrydning af borde, flytning af borde/stole m.m. direkte om bag disken med madvarer - uden afvaskning - og satte de bare hænder godt og grundigt ned i pålægget for at arrangere fadene med tapas. Lækkert! Mon ikke det var en ide at lære personalet, at renlighed ikke blot er en god ting, men at det for os her i landet er ganske almindeligt at vaske hænder hver gang, man har med madvarer at gøre - handsker og bestik er også relevant at bruge.

Med hensyn til vinen har jeg altid været glad for de gode råd man får omkring denne, før man vælger, men desværre var der også her kommet "andre boller på suppen".

"Hvad vil i drikke", blev vi spurgt, og da gæsterne stillede spørgsmål om vinen, var svaret: "Det ved jeg da ikke - vi sætter bare noget forskelligt på bordet, så I kan prøve jer frem".... så vi klarede også selv dette spørgsmål overfor vores gæster. - Vinen kom på bordet - igen med beskeden: "Nu må I så selv klare resten".

Dette var så lidt om vores oplevelser hos LUNDGREN VIP søndag den 23. februar 2014.

S T O R SKUFFELSE ! ! !

Reply from Lundgren VIP

kære John, Kirsten , og alle Jeres gæster.
Jeg beklager meget situationen ifbm fødselsdagen , i afholdt hos os i sidste uge .
Egentlig er vi jo rigtig glade for at i afholdt fødselsdagen hos os på baggrund af tidligere gode oplevelser.
Og jeg er rigtig ked af Jeres oplevelser på dagen !!!!
At det ydermere er en fødselsdags fest gør det jo bare endnu værre !
Derudover har min medarbejder ikke opført sig korrekt - også det kan jeg kun beklage !
Det er en erfaring jeg og personalet har lært af . Det har fået konsekvenser og jeg har taget mig de forholdsregler , der skal til for at en lignende situation så vidt muligt ikke kan opstå !
Jeg håber i alle vil tage imod min uforbeholdne undskyldning og et tilbud om en gratis aften for 2 med fantastiske vine, hvor i kan opleve vores sted under almindelige hyggelige forhold .
med venlig hilsen.
Kennerth Lundgren.

HOLD JER VÆK. LUNDGREN ER IKKE HVAD DET HAR VÆRET

Jeg er meget skuffet over dette sted. Har ellers været der ca 15 gange, men det er slut.
Efter at der er kommet deal på hver anden dag, er der slækket meget på betjeningen og servicen.
Sidst vi var der fik vi at vide, at vi havde bordet 2 timer. dette var også ok, men når der så går 45-50 minutter før man får sin mad går hyggen af, for nu har man kun godt 1 time til at spise.
Gjorde opmærksom på dette i en mail efter besøget, men fik intet svar.
Havde så 4 deal til som jeg ville have brugt her 16.2. Jeg bestilte også bord til 4, men der stod igen at man kun havde bordet i 2 timer. Stadig er dette ok, men jeg sendte 2 mail, hvor jeg gjorde opmærksom på dette og at jeg ikke ville have, at der gik så lang tid før vi fik vores mad, men intet svar. Ringede efterfølgende 2 gange, hvor telefonsvareren slutter med at man kan sende en mail. Dette gjorde jeg så igen 2 gange, men stadig intet svar. Herefter annullerede jeg bordbestillingen og ringede til udbyderen af min 4 deals og fik dem annulleret.
Jeg sætter aldrig mine ben derinde.
Syntes forøvrigt ikke at det har noget med tapas at gøre, men en gang pølsebord med ost. Smager udmærket, men det er ikke tapas. Prøv at rejs til Spanien og se hvad tapas er.
Desuden er det ulækkert at toilletter ligger dør om dør med køkkenet.
Tror ikke det er lovligt !!!
Har været der for sidste gang.

Tak for din anmeldelse !
Vi elsker kritik, specielt når den er reel og vi kan bruge den til at lære noget :-)
Hvor er det dejligt du har været der 14 gange og været glad for det !
Lundgren VIP er en vin og delikatesse butik - spisested som sælger oste , salami , skinke, delikatesser og vin.
Disse produkter kan man siddde og spise og vinen er til butikspris .
( dvs stor vin til samme pris ud af huset som hvis man drikker i huset )
Er ked af hvis du i løbet af dine 14 besøg har fået det indtryk at det er Spansk Tapas . Det er det IKKE. Vi har heller ALDRIG kaldt det Spansk tapas .
Det er et fad med de bedste produkter vi har .
Sortfod, Bressaola , oste, delikatesser , salami osv. fra Spanien, Frankrig og Italien.
At vores nyrenoverede toilet ligger et par meter fra Køkkenet , er ikke en nyhed ...det har det gjordt i 14 år og alle de 14 gange du har været her.
Levnedsmiddelkontrollen kommer her iøvrigt 6-8 gange årligt .
At vi laver mange DEALS er der mange der er glade for !
1200 om ugen . 5000 om måneden . 60000 om året .
Nogle har været her mange gange !
Kender sågar kunder der har været her mere en 10 gange :-)
Det giver visse udfordringer og problemer som vi kæmper for at minimere sådan at alle 1200 om ugen får en fantastisk oplevelse , og selv om vi gør vores bedste får vi 6-8 mails om ugen med gode råd og kritik vi kan bruge til noget .
Heldigvis får vi også masser af søde mails .
Vi er naturligvis MEGET KEDE af at du havde svært ved at komme igennem på tlf og mails .
Vi er også MEGET KEDE af du har måtte vente på din mad den ene af gangene du var her .
Skulle du have lyst til at købe en deal , og derfor komme her , giver jeg gerne et glas vin og en kop kaffe , og hvis vores 2 fuldtids bookere ikke svarer ringer du bare til mig .

HAR IKKE TID TIL KUNDEN

Har været på VIP lundgreen mange gange, men har være der for sidste gang desværre.

De første gange var det rigtig hyggeligt, men efter de næsten er hverdag på alle disse deals sider til halv pris, er der kommet alt for mange kunder til, de gaber over for meget og kan ikke styrer booking af border, så man er ude for alt for mange fejl alt for tit, Kennet en af ejerne, var rigt frisk og flink i starten, men efter de har gabt over for meget har han ikke tid til et smil eller styr på hvem der har bestilt mad først osv. der er bare så meget der ikke spiller mere desværre, det var ellers så godt og hyggeligt i starten at få den lille historie om vinen osv. men nu er det rent for at tjene penge hvilket også er fair nok, men ikke hyggeligt længere.
Jeg vælger andre steder næste gang jeg ska ha et godt glas vin og god tapas hvor service er med..

hej Dennis
Tak for din anmeldelse !!!
Din kritik er jeg glad for og den er taget til efterretning .
Kennerth Lundgren

Hyggeligt sted til sluddder og vin

Fint koncept, dejlig vin, men meget svingende service, lidt for meget larm.

Men lækker ost og pølse fad, og mulighed for god vin og sludder.

Skønt om sommeren hvor det muligt at sidde ude.

Tak Tania.
Vi lytter og lærer
Kennerth

Super sted!!

Har været her flere gange til tapas-anretning. Super lækkert, gode vine til rimelige priser - og en god stemning. Kan kun anbefale dette sted! :-D

Tak Jane :-)

Fantastisk

Har besøgt Lundgren i dag. Udsøgt service og udsøgte vine. Super koncept. Der kommer jeg igen !!!

TAK Carina.

Autentisk hygge

Jeg havde købte 5 x tapas på Sweetdeal til mine søskende og mig selv, og blev meget positivt overrasket både over det hyggelige sted, kvaliteten af råvarer, den gode betjening og deres vin-koncept. Havde læst et par dårlige anmeldelser og var derfor noget skeptisk. Men personalet var søde og hjælpsomme, og selvom lokalerne er små og antallet af besøgende er mange, var det en rigtig god oplevelse. Tjeneren var dygtig til også at tilpasse vinen (hvilket iøvrigt var et virkelig fedt koncept, hvor man fik stillet 3-4 forsk. flasker på bordet, og derefter kun betalte for det, man havde drukket) til vores budget. Min bror har glutenallergi, hvilket der også blev taget højde for.

Fed oplevelse, hyggeligt sted og sødt personale! Og vi gik helt sikkert mætte derfra.

TAK Signe .

Jeg kommer igen.

Jeg har været på besøg 4 gange og ser frem til at komme igen.
Hygge-finger-mad og smag af forskellige vine i små og komfortable omgivelser, samt rar og venlig betjening.

Tak Dorthe.

Mit nye favorit sted

Jeg elsker det sted. Autentisk, lækkert og nede på jorden.
At kunne drikke forskellige lækre vine og kun betale for det jeg drikker, i stedet for en hel flaske, er et koncept (popolært i udlandet) som holder.
Tak for et skønt sted. Ikke mindst på grund af den mandlige ejer, tager dig med på en vinoplevelse med hans kendskab og entusiasme for vine. Tak.

TAK Mirja.
Kennerth Lundgren

Dette er et fantastisk hyggeligt sted der oser af atmosfærer

Jeg har været her en del gange (mere end 5), det har altid været rigtigt godt med lækker friske italienske eller spanske pølser,oste, brød samt div grønt.
Her har aldrig manglet noget, vinene er også gode.
Ejeren er vældig rar og underholdende med sin store viden om vinene.
Absolut et sted man skal besøge hvis man vil have lidt lækkert at spise og drikke i fantastisk hyggelige omgivelser med levende lys, man kan godt føle sig lidt som man enten er i Spanien eller Italien.
Her får man value for money, intet mindre.
mvh Klaus Bach

TAK Klaus.
Kennerth Lundgren

Dårlig service..det er da ikke tapas!!

Indtrykket af Lundgren VIP er ganske skidt:
Da vi dukkede op til den bekræftede tid (bekræftet pr. mail) blev vi mødt af en mandlig tjener, der med en ganske ligeglad attitude kunne fortælle os, at han desværre havde overbooket, så der var ikke noget bord til os, men han ville kompensere med en god flaske vin hvis vi ville komme igen.
Vi valgte at komme igen en anden dag for at få lidt lækker tapas. Deres "tapas" viste sig bare at være pølse/ostebord. Alt for mange borde i et meget småt lokale, gav følelsen af, at man nærmest ikke kunne røre sig.
Fik samme tjener som ikke mente han skyldte os den lovede flaske vin, men han ville da godt give et enkelt glas!! Igen med arrogant attitude.
Summeret op: ringe service og tapas som vel dårligt kan kaldes tapas.

Hej Kim.
Er meget ked af Jeres oplevelse , vi plejer bestemt ikke at være fedtede med vores kompensation, så kommer i en anden gang giver vi vin og mad .

Lidt kedeligt

Var på Lundgren for første (og nok også sidste) gang i går, for syntes godt nok det var en noget skuffende "tapas".
Jeg ville ikke kalde det en tapas men nærmere et salami fad - vi var fem tøser og fik maden på to fade, et til to personer og et til tre.
Man skulle tro at vi havde fået resterne fra en masse pakker, for der var flere ting på de to fade der ikke var ens og det ene fad havde utrolig meget chili salami.
5 slags ost i MEGET små mængder, 2 fra ko, 1 fra ged, 1 fra får og en fra kombineret ko/får - lidt meget ged/får i mine øjne.
Vi fik en kurv med samme brød mængde som dem der kun var to - og at komme i kontakt med tjeneren var nærmest håbløst.
Er glad for at jeg havde benytte en dagensdeal og derfor fik det til halv pris.

Misforstået!

Vi var hos Lundgren forleden. Sad udenfor. Efter lidt sproglige vanskeligheder, blev vi præsenteret for vinkonceptet, der går ud på at få langet en 3-4 flasker ind på bordet! Vi ville bare gerne købe en flaske hvidvin efter vores smag, men nej. "Det er da bedre at have lidt forskelligt at vælge mellem", mente vores tjener. Der afregnes så efter forbrug!
Da måltidet ankom, ikke så spændende, desværre, var bordet så overfyldt, at vi skulle passe på med de store armbevægelser for ikke at vælte de mange vinflasker...
Vi fik for øvrigt en kort mekanisk gennemgang af, hvad der var på tallerkenen og lidt om vinene også...
Summet op: Jævn tapas tallerken, udmærket vin, men hvorfor h....... må man ikke selv bestemme, hvordan man vil ha' vinen, så og sige. Det er altså misforstået, når det er restauranten, der bestemmer for gæsten.

Kedelig "tapas"

Vi var 4 til middag og fik et stort pølse fad. Osten fylde ca. 1/10 del af fadet. Jeg spurgte til om der virkelig ikke var mere ost og fik en historie om at der normalt ikke spises så meget ost men fik dog lidt extra ost serveret. Kød var der nok af, så ingen klage der! Der var ingen pesto eller andet dyppelse - det savnede vi lidt! Derudover undrer jeg mig over at der kun blev serveret 2 stk små marinerede arkiskokhjerter og 2 stk mini fylde peberfrugt. Ikke meget til 4 mennesker! Alt i alt en meget kedelig mad oplevelse. Vinen var ok. Til slut kunne stedet nu godt trænge til en god gang rengøring. Gulvet var virkelig snavset hvor vi sad.

Trist oplevelse!

Lundgren serverer ikke spansk tapas! Lundgren serverer et velsmagende pølse/ostebord!

Lundgren serverer heller ikke vinen, som man kunne forvente sig ud fra hjemmesidens højprofilerede vinkoncept! Lundgren sælger vin i stride strømme, pakket ind i salgstaler, 3 - 4 flasker på bordet, værsgo' at gå til den, der afregnes øjensynligt sådan lidt på slump ved brug af fingermål!

Vi ankom til vort reserverede bord til tiden, og blev øjeblikkelig bænket. Umiddelbart herefter blev der serveret et fingerbøl spansk hvidvin inklusive salgstale, velsmagende! Og umiddelbart herefter: "Hvad vil I drikke"? Vi valgte en helflaske Rioja. (Man kan ligesom selv styre forbruget ved køb af en enkelt flaske!). Vi fik en allerede åbnet flaske serveret med salgstale - vinens temperatur matchede lokalets temperatur - ca. 25/26 grader!! Og lynhurtigt herefter fik vi serveret et eminent pølse/ostebord, hvor servitricen "glemte" at fortælle os, at der manglede en af de annoncerede tapasser! Vi spurgte hvorfor, og fik at vide at der var udsolgt!! På efterfølgende forespørgsel/klage, fik vi bevilget en ekstra postej som kompensation.

Vi havde reserveret bordet for to timer. Men efter ca.en time, hvor vi var 3/4 færdige med mad og drikke blev vi venligt, men ret ultimativt anmodet om at skifte bord, da vores bord samt nabobordet skulle bruges til et større selskab. Da vi bad om en begrundelse for dette mærkværdige tiltag, var svaret: "Der er gået kludder i bookingen"! Tja, det er nok standardsvaret, når der skal skaffes plads til flere kunder?

Vi skiftede bord, blev spist af med 2 kopper CAFAX maskinespresso som tak for ulejligheden, og forlod den såkaldte VIP vin- og tapasbar en dårlig oplevelse rigere!

Lækker tapas

Jeg har været der flere gange, både med kæresten og svigerfamilien m.m. Et rigtig godt sted med et rigtig godt udvalg. Er især vild med "byens bedste kugler2, som man får so mtilbehør til sin taps. Maden kommer hurtigt og der er hyggeligt, doghar jeg været ude for at der går lang tid før de betjener en, når der er travlt. Men når servicen er der, er den god. Derudover er det pissefedt, at man kun betaler for det vin, man drikker vildt fedt koncept. Dog kunne der godt være lidt flere af de hyggelige pladser, ikke så hyggeligt at sidde lige op ad slagtermontren, men så kan man selvfølgelig bare bestille i god tid. de er forresten tit på dealsites, så man også kan få det billige.

Haltende service!

Var derinde med et hold veninder, og da vi ankom blev vi først sat ved et bord og efter en halv time med tomme glas og knurrende maver, fik vi af vide at vi skulle flytte hen til et andet bord. Kun kompenseret med en særdeles lille tår cava.
Vi prøvede at bestille noget vin, men fik af vide af tjeneren som vi henvendte os til, at hun ikke var vores tjener og ikke kunne skænke vin, men at vores tjener snart ville komme. Så efter yderligere 15-20 min. kom så "vores" tjener.
Synd det blev så rodet en start på en ellers hyggelig aften, for maden og vinen fejlede absolut intet. Men rigtig ærgerlig at man ikke føler sig modtaget og velkommen så gæst så snart man træder ind af døren. Det ødelægger desværre helhedsindtrykket.

Tak Albert.
Er glad for din anmeldelse som vi lærer af.

skøn tapas

virkelig god tapas og vine. Rigeligt af det hele, Blev endda tilbudt opfyldning hvis vi kunne spise mere. Fint og hyggeligt sted, som vi helt sikkert skal besøge igen. Sød og venlig betjening.
Hilsen Annette

TAK Svend
Lundgren

Lækker Tapas, gode vine til købmandspris og hyggelige omgivelser.

Nu har fruen og jeg for 3. gang besøgt Lundgren V.I.P og kan kun anbefale stedet til alle, der vil have en hyggelig og anderledes oplevelse, end de sædvanlige Tapas restauranter i København.

Vi har alle 3 gange fået deres luksus tapas til 169 kr. og det er ikke lykkedes os endnu at tømme fadet helt, for der er virkelig meget og god tapas for pengene. Luksus tapas består af: sortfodsskinke, serranoskinke, 4 slags salami, paté, 4 slags ost, pesto, rød og grøn, oliven, rød peber m. ost, gule græskar m. ost, semidried tomater, Chornichons og brød.

Til den gode tapas er der et meget stort udvalg af gode vine, der alle sælges til købmandsprisen og pr. glas, så vin priserne ligger en hel del under de sædvanlige restaurationspriser med mulighed for gode vine fra omkring 75 kr. og op til flere tusinde, hvis der virkelig skal smages udsøgte vine.

Vi er selv faldet for en rigtig god og smagfuld rødvin EgomeiAlma, der blev anbefalet første gang vi var hos Lundgren, men igår havde de desværre kun et enkelt glas tilbage, men den er iflg. det oplyste snart på lager igen.

De har fået styr på bordreservation og der gives hurtig tilbagemelding på mail. Deres hjemmeside er også blev optimeret og forbedret, hvor der er god information, tilbud og mulighed for at se, hvilke dage, der er udsolgte.

Vores bedste anbefaling til Lundgren V.I.P. /M. Larsen, Kastrup.

TAK Michael .

Lundgren VIP Details