LuxStyle reviews

LuxStyle reviews

5.8

Et meget mærkligt firma

Har fået en rykker for nogle produkter som jeg ikke har bestilt, har heller aldrig fået hverken bekræftelse hvor man så kunne melde til bage at man ikke havde bestil ordren, og jeg har heller aldrig modtaget ordren, så jeg skriver til dem at der må være sket en fejl, og de siger så at jeg skal skrive under på at jeg ikke har modtaget varen, de sender en blanket som der skal under skrives, med der står pludselig at det er en vare som jeg har bestilt som jer ikke har fået, så den linje streger jeg så ud og underskriver ( vil ikke skrive under på noget som jeg ikke bestilt) så to dage efter modtager jeg så rykker nr. 2
Så LuxStyle er et firma jeg som jeg ikke vil anbefale.
Hilsen
Linnette
Irene Stick found this review useful

Reply from LuxStyle ApS

Hej, tak for din henvendelse.

Jeg kan se at du har været I kontakt med vores kundeservice. Vi har lukket din faktura eftersom du ikke har modtaget produkterne. Desværre er påmindelsen sendt afsted inden vi havde muligheden for at lukke fakturaen.

Vi vil gerne benytte os af muligheden for at undskylde for dette. Hvis du har flere spørgsmål, så send venligst en e-mail til trustpilot@luxgroup.eu.

INKASSO for betalt regning

Jeg endte i inkasso for en regning jeg har betalt!!!!!!!
Jeg lavet en bestilling på nogen ansigts masker, modtog pakken betalte min regning, en måneds tid til to efter. Ligger der et findt brev fra inkasso om alt luxstyle har givet den her regning vider til dem og de vil ha 1000kr inden 10 dage..
Jeg får kontaktede luxstyle og inkasso og skal sende bevis på at jeg har betalt.
Det gør jeg så. Men høre inted.. Og nu er min sag i bero fordi Ikasso firmaet heller ikke bliver kontaktede af luxstyle
Vil ikke anbefalde dem, men vis i køber noget der fra alligevel så PAS PÅ

Giver 0 stjerner

Hej Kamilla,
Vi er meget kede af at høre om din negative oplevelse. Grunden til at det har taget os en lille smule længere end normalt, har været at det var svært at finde din betaling med den kvittering du sendte til os.
Vi har, i dag, lukket inkasso sagen og undskylder oprigtigt for det besvær det har forvoldt dig.

Lad os endelig vide hvis der er mere vi kan gøre for dig, ved at emaile os på trustpilot@luxgroup.eu.

Med venlig hilsen,

meget skuffet!!

Jeg har for et stykke tid siden bestilt black killer mask.. for et stykke tid siden fik jeg så rykker 2 og betalte det der stod! Men fik så en mail med at de intet kunne se i deres regnskab?!
Nu har jeg så fået en inkasso varsel, og betalte den i dag... skrev og spurgte om de har fået betalingen nu, men intet svar? Hmm.. det lyder som snyderi her.
Men hvis der ikke sker noget nu, så må jeg gå videre med sagen..

Hej,
Jeg har kigget på din sag og kan se at vi har været hurtige med vores svar til dig. Vores sidste email til dig var forleden, hvor vi besvarede din email indenfor 3 timer af at have modtaget den. Vi har ikke modtaget din betaling endnu. Hvis du vil være så venlig at sende os en kvittering på overførsel til trustpilot@luxgroup.eu, så sørger jeg for at den korrekte person tager sig af det straks.

Mange tak,

Blackheadkiller ansigtsmaske

Min mand og jeg købte ansigtsmaskerne, som vi desværre oplevede gav os eksem og rød irriteret hud især på kinderne. Umiddelbart så det ikke ud til at virke overhoved. Vi fulgte vejledningen og da vi skulle have masken af gjorde det bare rigtig rigtig ondt..
Dog kom pakken hurtigt leveret og der var ikke noget der - det er bare produktet vi ikke vil anbefale nogen af købe..

Hej,
Vi er kede af at høre at Blackhead Killer ikke har virket for dig. Blackhead Killer er et meget anmelderrost produkt der er elsket af tusindvis af mennesker verden over. Selvom produktet virker for de fleste mennesker, så lader det til at det ikke har virket for dig. Dette skyldes at alle, i sidste ende, har forskellige hudtyper - og der findes ikke nogen vindende formel.

Vi er meget sikre i det produkt vi sælger og derfor har vi en tilfredshedsgaranti. Du kan returnere resten af maskerne til os og så giver vi alle pengene tilbage.

Lad os venligst høre fra dig hvis du har yderligere spørgsmål ved at sende os en email på trustpilot@luxgroup.eu.

Mange tak!

En uendelig kamp imod et fupfirma

Det er nu anden gang jeg må anmelde LuxStyle her på trustpilot. Jeg har tidligere skrevet en anmeldelse, som firmaet svarede på, de bad mig om at kontakte dem på en anden mailadresse. Jeg har intet svar modtaget på den mail, alligevel sender de rykker nr. 2 for varer som jeg har betalt for. Sagen er den, at jeg bestilte 30 ansigtsmasker og betalte i forbindelse med min bestilling. Alligevel deler de ordren op i 2x15 masker, derved pålægger de mig ekstra betaling for fakturering og to gange porto (varerne kom samme dag og tidspunkt, men i to pakker i stedet for én). Jeg sendte en mail og forklarede at det må være en fejl, de svarer blot tak. Dernæst hører jeg ikke mere fra dem, førend jeg modtager en rykker med gebyr. Jeg har mailet frem og tilbage med dem siden d. 4/2, men jeg giver ikke op; jeg har betalt det jeg skylder. Jeg har kontaktet forbrugerrådet, som giver mig medhold - de råder mig desuden til at kontakte Forbrugerombudsmanden og fremlægge sagen. Jeg vil råde alle til at undlade at handle med dette firma, de er tydeligvis yderst strategiske i deres måde at snyde flere penge ud af folk
Irene Stick found this review useful

Hej Randi
Vi er kede af at høre at du har haft en skuffende shopping-oplevelse hos os. Vi vil gerne oplyse dig om, at vi aldrig under nogen omstændigheder indgiver en bestilling på andres vegne - hvad der ser ud til at være sket er, at på grund af siden blev reloadet blev en anden bestilling indgivet. Du er selvfølgelig velkommen til at returnere de produkter du ikke længere ønsker at beholde.
Jeg vil gerne gøre dette godt igen og sikre at du går herfra med en positiv shopping-oplevelse og at du er tilfreds. Send mig venligst en e-mail på trustpilot@luxgroup.eu og jeg vil gøre mit bedtse for at hjælpe.

Tak
LuxStyle.dk

Hurtig levering, godt produkt.

Fik min pakke 2 hverdage efter jeg bestilte :)

Pas på du kan komme til at betale 2 gange for din vare hvis du ikke passer på

Jeg bestilte nogle ansigts masker igennem dette firma efter at have set en TV reklame omkring dette.
Fik godt nok deres vare 2 dage efter jeg havde bestilt og betalt dette med visa/dankort. Men så startede de med at sende endnu en fakture via til min mail som skulle betales kontakt.
Jeg sendte dem en mail om at dette forhold ikke passede, fik et svar tilbage at de havde sendt 2 pakker en der var betalt med visa/dankort, og så skulle jeg have bestilt en der skulle betales ved modtagelsen, SÅDAN en gang sludder altså.
Så her til morgen ligger der så i min postkasse, med endnu en rykker fra dem, og dennegang har de pålagt 100 kr i rykker gebyr.
Nu kan det sgu være nok, så sendte dem endnu en mail, og at jeg IKKE agter at betale for deres vare 2 gange.
Har dog så lige modtaget en mail fra deres kundeservice af, hvor de erkender at det er en fejl i deres system.
Hvad har jeg læst af dette, jo at jeg aldrig handler i dette firma mere, tænk at efter 6 email og 1 trusselsbrev, så erkender de at det er en fejl.
Håber ikke andre bare har betalt for at der er fejl i deres system
Kunne være jeg skulle sende dem en regning, for den tid jeg har brugt på at forklare dem, at deres system ikke virker.
Og ja som andre skriver, så modtager man en masse spam shit fra dem efterfølgende, så nu hvor de har erkendt at det er en fejl, kan jeg med god samvittighed smide deres mail over i spamboksen, og så farvel med jer

Hilsen en sur kunde

Hej Kim
Tak for at skrive til os. Du kan være helt sikker på at vi ikke under nogen omstændigheder indgiver bestillinger på andres vegne, eller endda ændrer andres bestillinger.

I dette tilfælde har du indgivet to ordrer, og skulle derfor betale to gange. Vores kundeservice har været så hjælpsomme som muligt, i at prøve at løse sagen.

Vi tilbyder dig altid muligheden for at returnere produkter som du simpelthen ikke ønsker, og denne service blev selvfølgelig også tilbudt dig.

Uanset dette har vi besluttet at lukke fakturaen af god vilje, og ikke fordi vi har gjort noget forkert.

Lad os venligst vide om du har yderligere spørgsmål ved at sende en e-mail på trustpilot@luxgroup.eu

Mange tak
Luxstyle.dk

Spam spam spam

Så snart jeg havde bestilt mit produkt begyndte jeg, at modtage reklame mails for butikkens øvrige produkter i form af autogeneret spam, pænt pakket ind med referencer til det bestilte produkt eller "personlige" anbefalinger. Der gik 5-6 dage mellem ordreafsendelse og til jeg modtog min pakke. Inden den tid havde jeg modtaget 2 mails for andre produkter.

Jeg har nu afmeldt mig 2 gange og håber, at det bliver respekteret.

Hej Sebastian,
Du skal vide at vi forstår din kritik. Vi beklager at nyhedsbrevene har været ubelejlige for dig, jeg har noteret dig kritik og sendt den videre til den korrekte afdeling.

Når du har afmeldt dig vores nyhedsbrev kan det muligvis tage et par dage før det bliver opdateret i vores system, og du vil med garanti ikke modtage flere nyhedsbreve efter din afmelding.

Lad os endelig høre fra dig hvis du har yderligere spørgsmål, ved at kontakte os på trustpilot@luxgroup.eu.

Dårlig kundeservice

Modtog en mail samme dag jeg bestilte, i mailen skrev de min ordre var afsendt og den ville ankomme næste dag. Da jeg så en uge efter, hvor jeg stadig ikke har modtaget min bestilling, skriver en mail til dem, svarer de blot tilbage at de vil undersøge det nærmere og jeg helst skal undlade at kontakte dem pr. Mail igen, hvorefter, de i samme mail, beder mig sende mit ordrenummer. Tvetydigt?? Ja tak. Fik ingen nærmere svar på hvad der var gået galt eller hvornår jeg kunne forvente at modtage min pakke, som jeg stadig ikke har modtaget.

Hej Hans,
Vi er kede af at høre at det har været ubelejligt for dig. Du skal vide at de emails du har modtaget bliver sendt automatisk, og er sat i system for at sikre at du får den bedst mulige hjælp på det bedst mulige tidspunkt.

Jeg håber at du har modtaget dit produkt nu. Hvis det stadig ikke er kommet frem, send venligst en email til trustpilot@luxgroup.eu og så vil vi med sikkerhed hjælpe dig.

modtag kun 10 masker skulle have 15

Maskerne er så gode så 4 stjerner :)

Mangler e-mærket og gennemskuelighed

Det trækker ned at konceptet ikke har E-mærket, og at fakturaen leveres på engelsk.
Og ikke mindst ligesom Anna d. 21. januar, at der skrives, at hvis man betaler direkte på hjemmeside, sparer man fragten.
Det gør man ikke, når man så ser den elektroniske faktura.
Har stadig gang i mail korrespondance med dem, og "kampagnen med fri fragt" kan de slet ikke genkende. Jeg kunne jo ikke komme nærmere på det, end min hukommelse kunne huske, da man slet ikke kan grave muligheden for fri fragt frem på hjemmesiden, uden at lave en ny handel.

Hej Joan,
Det undrer mig at høre din faktura ikke har været på dansk. Alle vores kvitteringer og faktura er sendt ud på dansk, og det burde din også. Jeg er selvfølgelig ked af at høre hvis der blevet lavet en fejl fra vores side.

Hvis du betaler direkte med kreditkort behøver du ikke at betale faktura gebyret på 39 kr. Alle ordrer over 500 kr vil også være med fri levering.

Lad os høre fra dem hvis der er andet vi kan hjælpe med ved at kontakte os på trustpilot@luxgroup.eu.

hurtig levering

3 dage efter bestilling havde jeg min vare. Skønt. Ingen problemer med at handle her

Et godt firma

Jeg kan kun anbefale Luxstyle , de ting jeg har bestilt kom hurtig frem til mig og det var så godt som de skrev det virkede efter hensígt , jeg handler gerne der igen , kan varmt anbefale dette firma , da de har mange gode produkter , jeg har f.eks prøvet den sorte maske

Don´t do it

Det er det værste sted jeg har handlet, og tro mig, jeg handler meget på nettet, men jeres forretningsmetoder kan jeg ikke bruge til noget. Jeg har meddelt det til alle venner

Hej Lena
Vi forstår selvfølgelig at du er oprevet, og jeg vil gerne give klarhed over din situation. Du indgav to bestillinger hos os: én af dem blev betalt direkte med betalingskort, og den anden blev betalt via en faktura. Hvis du ikke ønsker at beholde begge bestillinger, er du selvfølgelig velkommen til at returnere resten til os.

Vi vil gerne gøre dig glad, så hvis der er andet vi kan gøre for dig, så kontakt mig direkte på trustpilot@luxgroup.eu og jeg vil personligt følge op på det sammen med dig.

LuxStyle.dk

Hurtig levering, nemt og praktisk

Hurtig levering, nemt og praktisk. Og produktet virker.

helt ok

det køre lige efter bogen, men har ikke prøvet produktet endnu :-)

Super oplevelse

Meget imponerende produkt. Hurtig levering.

Tingene leveres hurtigt og henvendelser besvares også med det samme

Ganske fint

Jeg bestilte et par produkter, men pga. en fejl på hjemmesiden, blev min ordre bestilt to gange, hvilket hverken jeg eller Luxstyle opdagede. Jeg fik derfor også to pakker af postmanden. Jeg henvendte mig derfor til deres kundeservice som efter lidt skriveri frem og tilbage tilbød at jeg blot kunne beholde den ekstra forsendelse, men at de selvfølgelig ville give mig pengene retur.

Super service!

Skulle jeg komme med en enkelt lille negativ ting må det være at de var lidt længe om at svare på min henvendelse - til gengæld løste de den perfekt.

Super.

Effektiv,sikkert,hurtigt.