LuxStyle reviewed by

Udemærket handel

Jeg købte ansigtsmaskerne, som så mange andre herinde, og faktisk opdagede jeg efter en måned at jeg ikke havde fået dem. Jeg læste anmeldelserne inde på trustpilot, men lod mig egentlig ikke skræmme da dårlige anmeldelser ofte giver anledning til en lavine-effekt, og det som folk desværre oftest glemmer er, at det handler ikke om hvorvidt en virksomhed fejler, men derimod hvordan de retter op på fejlen. Jeg henvendte mig til Luxstyle, og fik hurtigt svar fra Christina som håndterede situationen rigtig fint, og få dage efter kom så ansigtsmaskerne med posten. Pointen er at jeg fik mit produkt, og produktet lever op til mine forventninger og luxstyle håndterede situationen bedre end så mange andre virksomheder jeg har handlet hos, hvor der er opstået problemer. Det kan jeg ikke sætte en finger på.
    LuxStyle
    TrustScore 5.8 / 10

Reply from LuxStyle

Hej Anja,

Tusind tak for din anmeldelse, det er dejligt at høre når vi gør noget rigtig og at vores kunder er glade og tilfredse.

Jeg værdsætter virkelig at du har taget tid ud af din dag til at skrive din anmeldelse.

Mvh Christina