LuxStyle reviews

LuxStyle reviews

5.8

MANGLENDE BRUGSANVISNING

VAREN JEG KØBTE VAR OK AF UDSEENDE. BLOT MANGLEDE DER EN ANVISNING SÅ MAN KAN SE HVAD MAN SKAL BRUGE OG HVORNÅR

Problemfri og hurtig levering.

Hurtig levering som lovet. Der
var ingen problemer.

god service og hurtigt post

Jeg fik en god ig hurtigt service og meget glad for mit køb

Easy and quick, too many e-mails though

I ordered some face masks and the order procedure went really easy and fast. I ordered the 12th of Jan and my order was sent the next day. What I didn't like is that I have received 7 e-mails (!) in total, including the Trustpilot e-mail. After I have ordered you have sent me 4 e-mails where you advertised for other products. Although I have unsubscribed two times, I have received further e-mails from you. This is spamming, sorry.

Forvirring

Jeg var lidt forvirret og senere skuffet over betalingen, for som jeg forstod det, så stod der at hvis man betalte direkte med kort på hjemmesiden skulle man ikke betale fakturagebyret på de 39,- kr. men det var ikke det der skete, der blev satdig trukket 39,- kr. ekstra på min konto.

Ingen bestilling

Fortrød mit køb, inden jeg tastede mine kortoplysninger ind, hvilket betød jeg ikke trykkede bekræft! 5 minutter efter får jeg en mail med at mine produkter, som jeg ikke har bestilt er på vej, så jeg sender derfor hurtigt en email tilbage og siger de ikke skal sende varerne! Det var åbenbart for sent efter 10 minutter og der var ingen telefon man kunne ringe på og høre hvad man skulle gøre! Sendte pakken tilbage med det samme uden at åbne den! Synes det er dårlig service, at man skal føle sig presset til at købe varerne når de kommer! Jeg var fortvivlet

Hej Sanne,
Vi forstår at du muligvis er frustreret over situationen, men som det står beskrevet i vores vilkår, hvis bestillingen bliver foretaget indenfor vores åbningstider bliver den sendt direkte til vores lager til pakning. I disse sager har vi desværre ikke mulighed for at stoppe ordren.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at returnere din bestilling til os.

Service ok

Hurtig og præcis varelevering.

bondefangeri

jeg er skuffet over at jeg fik noget jeg ikke havde fuldført min bestilling på

Hej,
Vi laver aldrig, under nogle omstændigheder, en bestilling på vegne af andre.
Denne ordre var lavet på vores hjemmeside. Jeg kan dog se at denne ordre er blevet sendt retur, og modtaget, så jeg har sørget for at fakturaen er blevet lukket.

LuxStyle.dk

Jeg har på en eller anden måde lavet en fejl?

Jeg bestille søndag aften, med min mor i hånden, da jeg altid er meget opmærksom på ikke at lave en fejl selv eller blive snydt på nettet. 1 pakke 5 stk. Blackhead Killer = 138 kr (med fragt) Jeg læser igennem for at være sikker på alt er i orden og samme gør min mor.

Pakken, kommer 2 eller 3 dage efter bestillingen, jaaaa! 1 pakke med 5 stk. i for 138 kr. og en faktura i pakken. MEN på min konto er der trukket for 3 pakker i alt. For at være præcis, 3x138 kr. Det undre mig meget, da jeg VED jeg kun bestilte 1 pakke og på daværende tidspunkt havde jeg også kun modtaget 1i!

Jeg skriver en mail til kundeservice og får hurtigt svar, hvilket er godt, men i mailen står der "Hej Emily, du har på en eller anden måde er kommet til at bestille varen 3 gange". Hvem pokker kunne finde på at bestille, det samme slags produkt, på helt samme dag og helt samme tidspunkt, men ved 3 forskellige bestillinger. Så skal man jo betale fragten 3 gange, det er der jo ingen der har lyst til!!!!! Der må være sket en fejl på deres hjemmeside. Hvis jeg var så fjollet og gøre dette, ville det da være dejligt at modtage alle 3 pakker på samme tidspunkt i det hele taget, ikke?

Jeg ved godt man kan lave fejlen selv, men helt ærligt, jeg har kun bestilt 1 pakke .... Det var det jeg ville have og det var det jeg bestilte.

1 dag efter jeg har kontaktet kundeservice, modtager jeg de 2 andre pakker og vil gerne sende dem tilbage, så jeg kan få mine penge. Det heller intet problem for dem at sende retur, men problemet for mig er bare at jeg skal jo betale fragten for returen og jeg risikere, at pakkerne bliver væk på vejen og jeg dermed aldrig får mine penge igen.

Jeg overvejer at sælge pakkerne videre til venner og vil så aldrig nogensinde bestille fra deres side igen, ALT for meget besvær og skriven frem og tilbage med kundeservices. PLUS jeg har læst en del anmeldelser og jeg er vidst ikke den eneste der har oplevet noget lignende rod, som det jeg kom ud for og jeg finder LuxStyle utroværdig, efter at ha læst andres anmeldelser også.

LyxStyle, kan sikkert finde en forklaring på hvordan dette kan være min egen skyld, men min mor og jeg ved selv at jeg kun bestilte 1 pakke for 138 kr.

Er bare utilfreds med det uforståelig rod, ved det at bestille 5 små ansigtsmasker, kan skabe sådan besvær ... SUK, suk og produktet var ikke en gang så godt, som jeg troede ... Ved ikke om jeg sender pakkerne tilbage eller sælger dem videre ...

Hej Emily,
Vi er selvfølgelig kede af at høre at du ikke ville lave tre bestillinger, men at det så alligevel er sket. Vi er altid klar til at refundere dine ordrer, hvis vi får produkterne tilbage.
Pakker bliver meget sjældent væk, og i de tilfælde hvor det sker, forsvinder de i posten og ikke hos os.

Det er en skam at høre at Blackhead Killer ikke levede op til dine forventninger, men det er et meget anerkendt produkt der bliver brugt af tusindvis af mennesker hver uge.

hmmm

Jeg fik det jeg bestilte meget hurtigt, desværre var produktets emballage intakt og der var tydelige tegn på at det havde været åbnet før.

Hej Lene,
Selvfølgelig skal din pakke hverken være skadet eller åbnet ved ankomst. Dette er tydeligvis ikke din fejl. Jeg har sikret mig at vi sender en ny pakke med det samme, du burde modtage den indenfor et par dage.

God og hurtig levering

God og hurtig levering

Dårligt produkt!

Giver slet ikke det resultat som i reklamere med! Rigtig dårlig køb :-(

Hej,
Vi er kede af at høre at du er utilfreds med din ordre af Blackhead Killer. Blackhead Killer er et produkt elsket af tusindvis – Og selvom det virker for langt størstedelen af vores kunder, er der ikke nogle produkter der kan garantere en effekt eftersom at alle mennesker har forskellig hud. I henhold til vores tilfredshedsgaranti kan du returnere de resterende masker til os og så giver vi dig pengene tilbage.

LuxStyle.dk

Det virker slet ik som de siger

Jeg synes slet ikke det virker, det niver lidt når man hiver masken af, men den renser da bare slet ikke.
I annoncerer også med 2 min, den skal tørre min 10 min, nok nærmere 20.
Jeg synes ikke der et helt ærlig annoncering.
I skriver også man ikke skal betale de 39 kr hvis man betaler direkte, men så sætter i bae 39 kr på i noget andet, hvilket ikke står synligt nogle steder.

I henviser til en mail hvis man er utilfreds eller har spørgsmål, skriver man på den, får man afvide de kun svare på betalingsspørgsmål... ja oki jeg gir bare op nu..

Jeg synes bare slet ik det har været en go oplevelse.. desværre

Fantastisk

God og hurtig levering . God maske bedre end forventet

fine produkter!

Har bestilt 2 gange derfra, og alle produkter var intakt og levede næsten op til mine forventninger. Det hår jeg bestilte er fin kvalitet men der kunne godt være en stor bane mere. Ellers ingen bemærkninger.

Yderst utilfreds efter modtagelse af varer jeg IKKE har bestilt

Efter at have læst en del andre "kunders" erfaringer med luxstyle kan jeg konkludere at jeg åbenbart ikke er den eneste med denne rigtig ØV oplevelse...

Jeg har KIGGET på deres hjemmeside efter at have set et link til akne killer ansigtsmasker og vil ind og læse om disse.. Synes det lyder meget fint og taster mine adresse oplysninger ind, men fortryder og lukker siden ned.. I dag ligger der så en pakke fra luxstyle i postkassen og jeg tænker "jeg har da ikke bestilt noget???
Hmm.. Jeg får åbner pakken og ser at der ligger 5 ansigtsmasker + et konto nummer jeg skal overføre penge til.. 99 kr for selve maskerne, 39 kr for fragt og yderligere 39 kr for at få tilsendt en faktura = 177 kr..
Skal jeg virkelig betale 177 kr for noget som jeg IKKE har bestilt? Hell no!

Jeg skrev med det samme en mail til luxstyle, men kan efter de andres kommentarer læse at det åbenbart kan tage tid for luxstyle at besvare og tænker det sikkert vil gå hurtigere her ..

Luxstyle: jeg ønsker ikke dette produkt og synes det er bundfangeri.. Jeg vil ikke betale regningen og ønsker at få retur portoen dækket, da dette ikke er min fejl.. Hvis dette volder problemer er jeg ikke bleg for at kontakte Forbrugerrådet og få dem til at tage sagen!! Hvilket jeg kan se at andre allerede har benyttet sig af..

Nu når I allerede har haft en del sure "kunder" omkring dette emne burde I ændre jeres hjemmeside, så folk ikke falder i og I tjener penge på at folk rent faktisk bare vil KIGGE og LÆSE om jeres produkter!!!!

Så til jer andre uvisse "kunder" derude... Lad være med at kigge eller læse om produkterne på luxstyles hjemmeside - det kan hurtigt komme til at koste dig dyrt!

Jeg vil lige indskyde at jeg før hen har haft bestilt Extensions ved jer og var da rigtig tilfreds.. Denne tilfredshed har I nu netop fået ændret og jeg kommer ikke til at handle ved jer længere blot ud fra denne oplevelse....!!! Det er virkelig under al kritik !

Mvh. Simone Nielsen
Morten Aagaard and Irene Stick found this review useful

Hej Simone
Vi er glade for at høre at du var godt tilfreds med de extensions du tidligere bestilte hos os. Jeg har kigget på din bestilling, og du skal vide at vi aldrig indgiver en ordre på andres vegne. I overensstemmelse med de detaljer du udfyldte på vores hjemmeside, og ved at fortsætte, vil du med det samme møde en side der bekræfter at et køb rent faktisk er foretaget.

Du er selvfølgelig velkommen til at returner produkterne til os - og vi vil kreditere din faktura. Vi har ikke mulighed for at betale for retur-porto, idet du rent faktisk har indgivet en bestilling.

Lad os venligst vide om vi kan hjælpe dig yderligere.

Anne

God leveringsservice

Leveringen og bestillingen var i top, men produktet meget dårligt. Bestilte sorte ansigtsmasker, men resultatet var lidt skræmmende. Min datter på 16 fik eksem i hele hovedet og små bule lignende tingester på hagen. Jeg selv fik blot nærmest bumser af at bruge dem. Det er jo sikkert individuelt hvad man kan tåle, men når vi begge reagerer, er det lidt mistænksom. Jeg kan dermed ikke tillade mig at anbefale lige dette produkt til nogen, og jeg er desværre ikke den eneste med disse oplevelser.

Hej,
Vi er glade for at høre at du var tilfreds med vores hurtige levering, men vi er kede af at du ikke er tilfreds med resultaterne af Blackhead Killer. Balckhead Killer er velanskrevne produkter, som er elsket af mange mennesker rundt omkring i verden - men alligevel, som med alle hud-produkter, virker det ikke på alle mennesker, selvom det er tæt på. I overenstemmelse med vores tilfredshedsgaranti, kan du returnere de tilbageværende produkter og vi vil give en fuld tilbagebetaling.

Tak,

Super hurtig levering

Godt

Jeg kunne godt tænke mig der var lagt en lille brugsanvisning ved produktet , så jeg ikke skulle tænde min computer for at se hvordan jeg skulle bruge det.
Ellers er varen jeg bestilte kommet i perfekt tilstand og leveringen gik hurtigt det var super dejligt.
Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler hos jer..

Fraråder alle at bare KIGGE på jeres side.

Hej.

Jeg var inde på jeres side og KIGGE på nogle ansigtsmasker og jeg kigger dem i kurven og når det stadie hvor jeg skal indtaste kortoplysninger, MEN jeg fortryder og trykker annuller køb. Hvorefter jeg så får en mail om at min vare er bestilt. Kontakter jer med det samme og INDEN varen er afsendt, men får først svar efter varen er afsendt. Så havde to valg at betale en vare jeg ikke havde bestilt, eller bøvle med at sende det tilbage. Betalte for det, men det undrer mig at flere herinde har brokket sig over det samme som mig og at i svarer på den måde i gør i stedet for at prøve at lytte og rette op på tingene.

Alt i alt er det resulteret i at ALLE jeg kender har fået advarsel imod jeres side.
Simone and Irene Stick found this review useful

Hej Mia
Jeg har kigget på din klage. Når du udfylder dine oplysninger på vores hjemmeside og fortsætter til 'køb', vil et køb naturligvis blive foretaget omgående. Jeg undskylder for at vi ikke har haft mulighed for at annullere din ordre i tide, men som der står i vores betingelser og vilkår, så snart en ordre er indgivet vil den blive sendt til lageret for at blive pakket. Dette sker fordi vi ønsker at levere produktet så hurtigt som muligt.

Vi ønsker selvfølgelig at du har en god oplevelse med os, og du er meget velkommen til at returnere varen til os og vi vil sørge for en fuld tilbagebetaling.

Lad os venligst vide om der er mere vi kan hjælpe dig med

Tak
Michael