Luxyhairextensions reviews

Luxyhairextensions reviews

6.8

meget tyndt hår, kan ikke vaskes og fordeler sig mærkeligt

Jeg købte dem for 5 uger siden og de kom relativt hurtigt, ca 2 uger efter. Jeg har normalt/tykt hår og ville tilføje længde. Da jeg modtog dem var de meget tynde og skinnede og så meget falske ud. De lignede alle andre extensions, bare de ikke blev tuslede/uglede. Jeg tjekkede på nettet hvad man kunne gøre og der stod at hvis man vaksede Luxyhair, ville de se tykkere og fyldigere ud. Det gjorde jeg så og de blev fyldigere, men uglede og grimme. Nu er de bare frygtelige at se på. Mine nye Foxylocks er meget bedre! Jeg skulle aldrig have kæbt dem. Jeg sælger dem

Super god service :)

Jeg bestilte hår extentions på www.luxyhairextentions.com og modtog min fine pakke kun en uge efter. Jeg havde bestilt den store pakke på 160 g og jeg er yderst tilfreds, da håret både er super blødt og tykt.
Jeg har også prøvet at vaske håret, for at se om det ville fælde, men blev overrasket over det gode resultat. Det skal dog siges, at håret mister lidt af farven når man vasker det, men i mit tilfælde var det kun godt, da håret nu har præcis den samme farve som mit egen hår :)

Alt i alt er jeg super tilfreds med min handel og jeg vil varmt anbefale luxy hair extentions til jer derude :)

- Det skal også siges at Luxy-søstrene, Leila og Mimi har deres egen youtube kanal, hvor de viser hvordan håret kan behandles, styles osv.

Is Luxyhairextensions your company?

luxyhairextensions.com Details

Visit Luxyhairextensions