Lycamobile reviews

Lycamobile reviews

3.6

Dårlig kundeservice

har købet et teletids kort sætter det i der kan ikke få forbindelse jeg bor i Tranbjerg skriver til kundeservice de hjælper sender en vejledning prøver igen som de skriver man skal gøre men det hjælper ikke skriver tilbage får ikke noget svar som om nu er der ikke mere vi kan gøre for dig så nu gider vi ikke snakke med dig mere

Fint til prisen !

Bestilte et LycaSIM på hjemmesiden som jeg modtog følgende hverdag.

Satte SIMkortet i mobilen og fik en SMS med mit nye nummer.

Gik på Lyca's hjemmeside og oprettede en profil og tankede penge på min konto.

Det virker sgu kanon !

Kan måske godt være lidt svært at vælge imellem alle Lyca's forskellige pakker og tilbud, men jeg bruger bare det almindelige minut afregnede - dvs ingen pakke.

Har ikke haft brug for at benytte kundeservice som så mange skriver dårligt om her på trustpilot.

Hvis man er bange for Lyca's markedsføring er det ved oprettelsen muligt at frabede sig henvendelser omkring dette ;)

Alt i alt et godt og billigt alternativ - der virker fint !

Det var jeg ikke klar over ,,,,

Igår på gaden fik jeg stukket en lille Lycamobile-tryksag i hånden af en mand.

Da jeg åbnede tryksagen stod der: "Tak fordi du valgte Lycamobile."

Jeg har IKKE valgt Lycamobile.

Jeg læste teksten igennem, blot af interesse. Der stor intet om hvorvidt jeg kan beholde mit nuværende telefonnummer.

Blot af interesse igen checkede jeg på Trustpilot- og nu er jeg slet ikke i tvivl. Tryksagen ryger i skaldespanden.

Tak for de anmeldelser som I andre har skrevet.

Alt ok.

Jeg har brugt Lycamobile i snart 3 år,og jeg er meget tilfreds med dem.Har ingen problemer haft på noget tidspunkt..

Nej tak

Jeg har ligesom andre anmeldere modtaget sim kort og (uadresseret) brev med tak for at jeg har valgt Lycamobile – uden nogensinde at have haft kontakt med virksomheden, ja, faktisk anede jeg ikke den fandtes. Og det i en postkasse dekoreret med flere ingen-reklamer skilte. Hvem der nogensinde skulle have lyst at blive kunde i et firma der praktiserer denne slags markedsføring, det skal jeg ikke kunne sige.

Sikke noget værre noget

Det er bare rigtig, rigtig dårligt. Hold da op. Jeg er helt målløs. Hold jer væk folkens!

Postkasse-spammere

Har lige haft "fornøjelsen" af at modtage et sim-kort fra dette firma i min postkasse, som er fint pyntet med et "Reklamer nej tak" skilt. Selv hvis jeg skulle have lyst til at skifte teleselskab blev det ikke til et firma der bruger penge på at kaste simkort i nakken på folk der ikke har bedt om at bliver kunder hos dem. Og heller ikke til et der har de anmeldelser her på siden der er tilfældet her...

Selskabet som fodrer din brevsprække med SIM-kort a la foie gras

Jeg har netop i dag modtaget to startpakker med SIM-kort fra Lycamobile, hvor de takker mig for mit valg af dem. Problemet er, at jeg intet ønsker fra selskabet og aldrig tidligere har været i kontakt med dem.

Min brevsprække har "Reklamer og gratisaviser – nej tak"-mærkatet fra Post Danmark og jeg er tilmed tilmeldt Robinsonlisten hos kommunen, så vil nærmest tro at henvendelsen er ulovlig.

Jeg ringede til dem for at beklage min sag, men medarbejderen lød hverken overrasket eller videre interesseret. Der blev taget imod min adresse og jeg fik oplyst, at de ville notere min henvendelse. Lidt frækt blev der dog sluttet af med, at jeg eventuelt kunne afprøve SIM-kortene for at se om de alligevel måtte have interesse, og ellers skulle jeg blot smide dem ud - en uhørt fremgangsmåde! Lycamobile tænker nok, at går den, så går den.

Jeg vil aldrig være kunde hos et firma med denne form for etik.

Dygtig!

Dygtig og hurtig kundeservice. Priser, som passer perfekt til mit forbrug. Er simpelthen bare super tilfreds!

Brugte den på længere rejse i USA, PERFEKT

Brugte Lycamobile i USA, på en rejse og det virkede perfekt, god dækning både på data og telefon, 39$ for ubegrænset brug i en måned og det er både data og telefon

ER VED AT BLIVE SINDSSYG AF DEM!!!!

Jeg har dette år modtaget omkring 20 beskeder fra Lycamobile og eneste grund til jeg kender dem er pga jeg slår nummeret op på krak.dk! ER SÅ TRÆT AF DEM! De har skrevet alle mulige mærkelige beskeder, på trods af jeg aldrig har haft dem som mobilselskab eller snakket med dem! Syntes det er UACCEPTABEL behandling at skrive beskeder på denne måde. Har skrevet mail til dem 3 gange. 1 gang svarede de og det var at de nok skulle sørge for det stoppede, men det hjalp IKKE!!!! Seneste besked modtog jeg nu klokken 21:50 med beskeden:
Hi brother that is my dr rydevenget 29
ANER IKKE HVAD DE FABLER OM MED DENNE BESKED??? DET KAN IKKE VÆRE RIGTIGT AT DE SKAL SKRIVE ALLE MULIGE MÆRKELIGE BESKEDER!!! SERIØST LYCAMOBILE???
når jeg søger på krak efter mobilnummeret kommer Lycamobile frem:
Taletidskort Lycamobile
71 53 03 79
Håber de seriøst vil tage sig sammen og stoppe med at skrive til folk der ikke engang kender dem!!!!

Forsinkelse på sms'er m.m

idag har jeg ringet 4 gange til lyca mobile pga, af forsinkede sms'er. nogen gange kan der gå helt op til 8 timer før jeg modtager min sms.. og det er fra hvem som helst, ogs folk der ikk har lyca. har et par kammerater med samme problem ogs.
jeg snakkede med 2 medarbejdere idag, de sagde begge at de ville sende det videre til teknisk. men det sagde de ogs sidste gang, og sidste gang ige, og før det, ja, hver gang faktisk. men der sker ikk en skid. manden jeg snakkede med idag sagde at så må jeg skifte selskab... fandme ringe service. P.S, har ogs problemer med saldo tjek, og folk kan nogen gange slet ikk ringe til mig, pga af fejl i netværket.. jeg ved ikk om de har i sinde at gøre noget ved det på et tidspunkt... jeg gider ihvert fald være kunde her mere.. venter vigtige sms'er, nytter ikk noget at jeg får dem 8 timer senere end normalt... men ja, det er pisse billigt, men har i overvejet hvorfor.... ringe service.

Yderst ringe

Købte 2 startpakker Ifbm rejse til New York. Gjorde alt klart på mobilerne i DK. Ankom til NYC og konstaterede at Lycamobile ikke virkede.

Tænkte nu, at jeg kan vel bruge sim-kort til iPad. Men nej. Så det trofaste sim-kort fra TDC, er i iPad igen - og det virker.

Non-existent "customer service"

I wanted to transfer one of my numbers to lyca, but nobody seems to read the mails they get at cs@lycamobile.dk. I resent my transfer form, but still no reply, no feedback whatsoever. Today I canceled my transfer request. Probably the third email they will never read or bother to respond to.

Very bad network quality, bad service and bad people

Bad network quality: The sound quality is very bad. Even though I am using an iphone and so is the other party, the network quality is so poor that we often cannot hear the other person. This happens on other sets, different numbers. Often im unable to receive or send a call and a barrage of miss call alerts hit me all at once. Have to restart phone often. Phone itself is not modded or customized. It is a standard iphone with latest OS 6.1.3.

Bad service: Asked a rep why one of the major transport company's SMS facility is blocked and they said we dont support premium numbers.

Bad people: Had the privilege to work with this company too in DK. Can honestly say these are some shady folks.
Giving one star because having to restart phone to get calls is unacceptable.

Rigtig gode priser

1 øre per minut til ale danske mobiler og gratis til fastenet, UDEN abbonoment. Vildt billigt. Bor midt i en by så har ingen problemer med signal eller andet.
Kan klart anbefales.

OK service

Meget brugervenlig og god internet side, hvor man kan følge sine opkald. Det har været god forbindelse indtil videre. Simkortet er brugt til at ringe til udenlandske mobiltelefoner fra Danmark.

Hold dig væk!!! Selv 1-stjerne er for meget.....

Kom hjem til DK efter et længere udlands ophold, købte et sim-kort i lufthavnen, for lige at have et nummer de første par uger.
Efter ca. 2 uger skiftede jeg til et andet selskab (+nummer flytning).
Satte 100 kr ind på taletidskortet og skæbnen ville så at mit nr. blev overflyttet 3 dage efter, så jeg havde 110 kr på min konto!!! Nå ja, normalt bruger de 2-4 uger på at overflytte et nr. så regnede ikke med at det ville gå så hurtigt.

Da det blev overflyttede havde jeg stadigvæk +100 kr tilbage, smed en email til lycamobil.dk og bad om hvordan jeg kan få udbetalt restbeløb.
Men nej...... lycamobil betaler ikke en skid ud.
Normalt har jeg aldrig haft problemer med at få udbetalt restbeløb, evt. mod et mindre gebyr osv....

Så med mindre du står og skal bruge et sim-kort i 2-3 dage... så hold dig fra lycamobil.

Kan ikke ringe ud, nu på 3 uge !

Købte en såkaldt SUPERSAVER pakke, men pludseligt fandt jeg (selv) ud af at man skal forny den hver måned, ellers betaler man dyrere minutpris og datapris.
Der kom ingen besked om det og der står intet om det på hjemmesiden.
Det er fuldstændigt ligegyldigt at kontakte dem via hjemmesiden, for der kommer aldrig et svar.

Pludseligt kunne min tlf. ikke ringe ud. Det har den ikke kunne i mere end en uge. Jeg har ringet 5 gange til kundeservice og har haft laange samtaler, hvor deres "teknikere" efterfølgende skulle fejlsøge problemet. Intet virker.
Mistænker at der slet ingen teknikere er, men det er det som kunderne gerne vil høre.

Deres kundeservice har været flinke hver gang. men det nytter jo ikke noget når produktet ikke virker.

Nu har jeg sagt mit "abonnement" op og bedt om pengene tilbage.

Det er heller ikke muligt at sende sms med billede med lyca. Noget de arbejder på at få indført, i følge deres kundeservice.

Alt i alt et totalt useriøst og ukompetent selskab.
Måtte give dem 1 stjerne, da det ikke var muligt at give 0.

Lycamobile ligger i England, så det er nok derfor de er ligeglade.
I fremtiden handler jeg kun med et firma der har en fysisk adresse i DK.

Fandt lige en artikel om dette tvivlsomme selskab:
"Ny TDC-partner jages af telemyndigheder i udlandet"

Til TP:
Hvordan kan Lycamobile have 3.1 stjerner ud af 10, når ingen har givet dem mere end 1 stjerne???

Problemer med Lyca Mobile online optankning og service i den forbindelse!

Vi har en oprettet en konto, og brugt den i et lille stykke tid, og der har vi tanket op online de sidste par uger, når det var nødvendigt.
Fredag den 3/8 om eftermiddagen forsøgte vi første gang at tanke op online, men det mislykkedes, og vi fik meddelse om at kontakte kundeservice, der fortalte at der somme tider var problemer med online optankning, og vi skulle prøve igen senere.
Vi har nu forsøgt med flere forskellige kort indtil tirsdag den 7/8 om morgenen, samt kontaktet kundeservice flere gange og der fået forskellig oplysninger, og her er det stadig ikke lykkedes at optanke online.
Vi fik blandt andet besked på, at vi så skulle købe et taletidskort og kreditere kontoen med det, samt skrive til Kundeservice, Salg og Marketing og der bede om at få de 10% kreditering på taletidskortet, som jo fås ved online optankning.
Jeg ringede så igen til kundeservice tirsdag den 7/8 kl. 9.57 og bad nu om at få krediteret de 10% ekstra taletid, men det kunne ikke lade sig gøre, men jeg kunne prøve at ringe igen kl. 11.00 og der bede om at tale med en befordret medarbejder som sikkert kunne hjælpe mig.
Jeg ringede igen kl. 11.10 og efter en del ventetid kom jeg til at tale med en engelsktalende medarbejder, som jeg forelage mine problemer, og han havde fuld forståelse for dem, men han kunne intet gøre i forbindelse med at give mig de 10% ekstra taletid.
Jeg er nu meget sur over denne "SERVICE" og kan ikke forstå, at det tilsyneladende er helt umuligt efter det er blevet den 3. august 2012 at lave online optankning med visa og/eller mastercard.
Jeg vil derfor stærkt anbefale alle, aldrig at benytte Lyca Mobile her i Danmark, da deres hjemmeside og service overhovedet ikke fungerer, og især at de ikke kan tilskrive ekstra tid, når vi har fået at vide, at det var muligt.
HOLD JER LANGT VÆK FRA "LYCA MOBILE", DET ER FUP MED DERES ONLINE OPTANKNINGER, DA DE JO SÆTTER 10% TIL HVER GANG NOGEN TANKER OP ONLINE.

Is Lycamobile your company?

Visit Lycamobile