Lykke Sko reviews

Lykke Sko reviews

9.2

Kan ikke være bedre!

Meget sød, personlig og hurtig levering.
Nem og overskuelig hjemmeside,
Er meget tilfreds, fin emballering og personlig hilsen i æsken med sko.
FLOT.

Perfekt!

Bestilte tirsdag morgen og onsdag eftermiddag lå bestillingen klar til afhentning. Super fede sko, som endda var sat ned med 50%!
Et lille sødt håndskrevet kort, dejligt med en service udover det sædvanlige. Helt sikkert en webshop jeg vil benytte mig mere af i fremtiden. De bedste anbefalinger herfra! :-)

Gode priser og hurtig betjening.

Det gik vist superhurtigt med at få min bestilling sendt afsted, desværre fik GLS ikke informeret mig om at pakken lå klar, så jeg måtte selv skrive til lykkesko for at få mit pakkenummer. Det er på ingen måde butikkens skyld, GLS laver ofte det stunt hos mig, og der var lynhurtigt svar da jeg skrev til butikken om problemet.
Sandalerne var fine og der lå en sød håndskrevet besked i pakken, eneste minus var at æsken ikke var den originale, hvilket havde været surt hvis det havde været til gave. Handler gerne her igen! :-)

Proffesionel håntering

Virkelig god og hurtig service med håndsrevet kort, god hjemmeside og hurtig respons i forbindelse med tvivlspørgsmål. en af de bedste købsoplevelser på nettet

Rigtig god hjemmeside :)

Bestilte søndag og skoene kom idag. Og så var der et håndskrevet kort med, det var lidt fint :) Og skoene passer perfekt! :)

En god oplevelse

Simpel, hurtig, effektiv og pæn hjemmeside. Ordreprocessen var ekstremt hurtig og nem. Varen (Wolverine Apprentice støvler) ankom dagen efter og havde endda en håndskreven hilsen med i kassen.

Ikke mange webshops kan leve op til det niveau!

Klar til allerede at bestille flere sko fra jer

Modtog for få dage siden mine flotte sko, med en dejlig personlig hilsen.
Det gjorde mig lige den tand ekstra glad, og nu sidder jeg allerede på jeres side igen og kigger på sko!
Dejlig butik

Hos Lykke Sko ved man, hvad ordet "Service" betyder.

Jeg har flere gange handlet hos Lykke Sko, og har absolut kun rosende ord for deres service og kundepleje. Ved ét af købene var skoene for store, jeg sendte straks en mail til Sophie, der fandt den rette størrelse frem, og som hun skrev: "Skoene står her på mit bord, og jeg vogter over dem, så der ikke kommer nogen og tager dem". Så snart jeg havde sendt Sophie tracking-nummeret på de returnerede sko, blev de nye tilsendt, og jeg modtog dem dagen efter.....og hver gang med en hyggelig og personlig håndskrevet hilsen. Jeg føler mig "personligt betjent", selv om jeg befinder mig flere hundrede kilometer fra forretningen. Sådan skal det være :-)

Anbefaler varmt hjemmesiden til andre

Det er altid en fornøjelse at handle hos Lykke-sko. Hurtig levering :-)

Webshoppen er nærmest ubrugelig.

Jeg forstår ikke de mange positive anmeldelser af denne webshop. Efter min mening er den nærmest ubrugelig til søgning efter fx støvler til barn:
- man kan ikke søge på størrelser - ikke engang dele op mellem pige/drengestøvler
- der er ingen angivelse af indre støvlemål - eller en størrelsesvejledning
- ingen angivelse/søgning på læst (smal, mellem, bred) pasform

Det kan gøres meget meget bedre!
Lykkesko.dk

Reply from Lykkesko.dk

Hej Anita,

Tak for din anmeldelse. Jeg kan godt forstå, at du finder webshoppen mangelfuld i forbindelse med filtrering af størrelser, køn etc. Det er i øjeblikket ved, at blive kodet, så det kommer på siden i nær fremtid. :)
Angående størrelsesguide, så varierer størrelserne fra mærke til mærke, så det er en lang proces for os, at måle alle størrelser indvendigt. Men det er faktisk også noget vi er igang med. Så din kritik er fuldstændig berettiget, og det er noget vi selv arbejder på at optimere, så i som kunder nemmere kan finde det i leder efter. :)
Hav en dejlig aften og en rigtig glædelig jul :)

Venligst Sophie Hansen,
Web Manager Lykkesko.dk

Super betjening og helt igennem en overskuelig hjemmeside

Kan varmt anbefale at handle hos Lykke sko, havde fundet et par støvler og sendte en besked hvori jeg havde nogle spørgsmål, de blev hurtigt besvaret og efter jeg havde
lagt ordren ind, gik der 1 dag så fik jeg dem.

Det jeg så på hjemmesiden, var det jeg fik så de får helt klart en varm anbefaling herfra.

Personlig og nærværende service!!!

Min oplevelse med Lykkesko er at de er ordentlige serviceminded mennesker som gør det at handle i deres webshop til en fornøjelse. Levering osv er bare helt i orden og deres opfølgning på kundehenvendelser er der heller ikke en finger at sætte på. Alt i alt 5 store stjerner med pil op!!!

Hurtigt og nærværende

Bestilte et par sko fredag eftermiddag, fik mail om at de var sendt mandag formiddag, og de ankom tirsdag sammen med en hyggelig, håndskrevet hilsen. Så kan det ikke gøres meget bedre!

Hvad skal jeg sige

Hvad skal jeg sige, listen ned taler jo for sig selv. Det kan ikke være tilfældigt at Lykkesko får så mange stjerner.
Mine sko blev pakket mandag og i dag tirsdag var til at hente på posthuset.
Komme formentlig forbi Lykkesko en anden gang.

Super og hurtig service

Sendte ordre kl 14.10 og modtog bekræftelse på afsendelse kl. 15.30 samme dag. Modtog mine sko den næste dag. Desværre var de for store, så jeg måtte returnere. Den rigtige størrelse blev fremsendt samme dag som Lykkesko.dk modtog min returpakke.

Super service!!!

Har nu købt flere par sko hos Lykke Sko og det er det samme hver gang, super service og hurtig levering!!!

Det er det bedste sted jeg har købt sko. jeg købte nogle sandaler i sommers og de er super lækre, der var hurtig levering og først købte jeg et par der var for store men så sendte jeg dem tilbage og fik den de andre 3 dage efter. så det går pænt stærkt. Lykkesko kan jeg varmt anbefale.

Dejlig butik :-)

Skøn butik, hvor der er en suverænt god kundeservice :-)
Ved evt. returvarer er der hurtig tilbagebetaling af beløbet.
Mine varmeste anbefalinger.

Fantastisk!. - intet mindre....

Super webshop, mega udvalg, udsalg der batter og endda fragtfri levering.
Så kan man ikke forlange mere. Her handles absolut igen!...
Bestilte sandaler mandag aften ved 22-tiden, fik mail tirsdag ved 11-tiden at sandaler er pakket og klar til afsendelse. Modtog sandaler onsdag formiddag kl. 10.25.
Endda med en hyggelig personlig hilsen. Fremragende....

Super god service, ikke sidste gang jeg handler her!!

Halv pris på de sandaler jeg købte, gratis levering og skoene kom dagen efter. Så meget mere kan man vist ikke forlange :-)
Super god service, ikke sidste gang jeg handler her!!

Lykkesko.dk Details

Lykke Sko er en familieejet og -drevet skobutik, der med sin centrale beliggenhed i Silkeborg er byens førende forretning med rigtigt fodtøj til både børnefamilier, modebevidste unge, og det voksne publikum. Forretningen ejes i dag af Trine og Jacob Lykke, der har 15 fuldtidsansatte og 5 deltidsansatte til at hjælpe sig med at give skoene ben at gå på. Forretningen blev grundlagt i 1976 af Jacobs tante og onkel, Ulla og Mogens Lykke, der drev den sammen frem til generationsskiftet i 2009. Lykke Sko har altid været drevet med hjertet, og med fokus på service, "value for money" og mode. Personalet i forretningen - hvoraf adskillige har været ansat i både 10, 20 og 30 år - er kendt for det gode humør og den fine service. Sortimentet er bredt, og tæller mere end 70 forskellige mærker på hylderne - ikke mindst ECCO, der har sin egen afdeling - en shop-i-shop - i butikken. Der er gennem årene foretaget adskillige udvidelser, både over og under jorden, idet butikken er udvidet ned ad Søndergade, og senest i 2008, hvor der blev gravet 120 m2 kælder ud i baggården, for at samle hele det store lager på én etage. I dag er Lykke Sko en af landets allerstørste skobutikker. Trine og Jacob Lykke er den tredje generation af familien Lykke, der står klar til at give silkeborggensere og tilrejsende en god service, idet Gretha og Henry Lykke - Mogens Lykkes forældre, og Jacob Lykkes bedsteforældre - i 1961 købte et trøskoværksted, der senere skulle blive til en lille skobutik.

Visit Lykke Sko

Write to: info@lykkesko.dk