LynShop.dk reviews

LynShop.dk reviews

6.8

Misvisende markedsføring, utroværdig og flabet "service"

Jeg faldt for en "læderseng" og da den efter flere måneder kom, var den lavet af kunstlæder. Jeg skrev straks til firmaet som sagde at "jeg da kunne regne ud at det ikke var rigtig læder til den pris" og endnu værre: De påstod at "kunstlæder er jo også en slags læder". Jeg forklarede at de havde solgt en "læderseng" men leveret en af kunstlæder. Derfor mener jeg at de selv må sørge for at afhente på min bopæl. De har ikke leveret hvad jeg købte.
Jeg åbnede kun en enkelt af kasserne, men havde en kamp for at få firmaet til at tage sengen retur. Jeg måtte så selv køre fra København til Odense, men firmaet havde ingen penge på kontoen så jeg måtte vente. Først 3 uger efter kom der lidt penge retur, men ikke det fulde beløb. Nu påstår firmaet sgu at "det var hvad vi aftalte"??? Jeg har underskrift på at jeg skal have alle pengene, men det påvirker dem ikke.
Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Hold jer væk fra det firma.
Ejeren forstår sig ikke på hverken møbler eller kunder.
I øvrigt var sengens konstruktion (det jeg så af den) af en så dårlig konstruktion at jeg tvivler på at den kan holde til almindeligt brug.
Sådan noget bras, og så at markedsføre den som en "læderseng"..... Vås fra start til slut.

Fed web-shop

Stor ros til lynshop, fed web-shop med mange spændende produkter.
Helt klart et besøg værd

Fantastisk

Jeg søgte online og fandt produktet billigst hos Lynshop.dk
Leveringen kom inden for 5 arbejdsdage

Her handler jeg også næste gang.

lynshop.dk Details

Som en ekstra tryghed giver vi PRISGARANTI på alle vores vare. Vi har sikret os nogle af landets mest konkurrencedygtige priser.

Visit LynShop.dk

Write to: info@lynshop.dk