Lytek reviews

Lytek reviews

4.5

Fin service

Bestilte nogle pakninger til en have fræser kl. 23 i tirsdags. De blev leveret torsdag med posten:-) Så ingen problemer der.

Et par forbedringsmuligheder:
1. Afsendelse af mail når forsendelsen forlader butikken.
2. Lettere søge muligheder på hjemmesiden. Fandt først de to produkter, da jeg havde det specifikke produktnummer fra leverandør.
3. Ingen mulighed for at vente i kø når man ringer på telefonen.(håber det er forståeligt)
4. Dyr porto ved lille og let forsendelse - men der skal jo også penge i kassen:-)

Uhørt dårlig service! Sælge dyrt kvalitetsudstyr, men mistænkeliggør kunden hvis der er problemer med det!

Købte en Stiga Multiclip 50 SB Rental, normalpris 4.495 kr. tilbudspris 3.675,- En dyr kvalitetsmaskine som jeg forventede ville køre upåklageligt i mange år.

Efter maskinen havde kørt 20-30 meter stoppede den, fordi den selvkørende funktion holdt op med at virke. På dette tidspunkt havde jeg endnu ikke sænket kniven så den var begyndt at klippe græs!

Jeg kørte ind i butikken med maskinen, som selvfølgelig stod fuldstændig som ny, og bad dem kigge på den og få udbedret fejlen. Min forventning var at jeg ville blive mødt med undskyldning og en øjeblikkelig reparation eller ombytning, fordi jeg jo havde købt et kvalitetsprodukt i hvad jeg troede var en kvalitetsbutik. I stedet blev jeg mødt med mistænksomhed og anklager om formodet fejlbetjening, samt en besked om at det ville tage mindst 5 dage at få kigget på den. Altså ikke nok med at jeg nu skulle se frem til endnu en køretur til butikken, jeg skulle også leve med usikkerheden om hvorvidt min splinternye plæneklipper skulle koste mig endnu flere penge før den overhovedet havde klippet så meget som et græsstrå.

Nu ser jeg frem til afklaring på problemet og vil revurdere min anmeldelse såfremt jeg får en ordentlig behandling når jeg skal hente maskinen.

En god handel er, når begge parter er tilfredse !!!!!!!

Det er Lytek´s motto, men hos Lytek gør man ikke ret meget for at få en god handel.
Jeg bestilte d 12/10, 2 varer på deres netbutik, ikke svært, modtog en ordre hvor begge varer stod registreret. Alt så ok ud. Og så forventer man en leveringstid på 2-3 dage som de selv skriver.17/10 sender jeg en mail omkring leverings tidspunkt ? Svar: Man havde netop modtaget mail fra grossist at, varen er i restordre til 29/10. Ok.
1/11, stadig ingen vare, ej heller mail eller lign. Derfor kontaktes Lytek igen med spørgsmål om levering ? Svar: Man havde netop modtaget mail fra grossist at, varens leveringtidspunkt er flyttet til 8/11. Jeg har nu annulleret handlen. ( jeg er ikke tilfreds ) Ingen god handel ! Firmaet meddeler ikke kunderne når en vare går i feks restordre, og når man rykker for svar, modtages mail uden kontaktnavn !
Men så er der jo heller ingen som kan stilles til ansvar for deres handlinger.

PLAT FIRMA

var i butikken for at købe et luftfilter og nogle dele til min bensin tank til min stiga a 600 have traktor,efter 10 min lykkes det manden at finde ud af det ik var hjemme,men ville komme i morgen,efter at været der 3 dage i træk,haved jeg stadig ik mit luftfilter,hvad tanken angå,kunne den den kun fåes komplet til ca 600 kr,jeg gik der fra,længere nede af gaden kunne jeg få mit filter(der var billigere) og delen til min bensintank blev bestilt,dagen efter kom delen pris 36 kr,godt jeg ikke hørte hvad lyngby teknik sagde så haved det kostet mig 600 kr,men de vil nok hellere sælge komplete dele en små dele,men det er jo bare mig der betaler,næ der kommer jeg aldrig mere,plat svindel og dårlig service,af folk der ik aner hvad de snakker om,

Ingen kontakt

Har prøvet at kontakte dem pr. mail 3 gange og tlf ca.20 gange hen over 6 dage, men de tager ikke tlf og besvare ikke mails.
Får hele 3 stjerne fordi jeg sidste gang fik en god service.

Lave priser og hurtig levering.

Jeg fik min motorsav dagen efter jeg havde bestilt den, talte også kort med ejeren i telefonen og han virker meget venlig. Priserne var væsentlig lavere endnu konkurrenter på den sav jeg skulle have. Jeg brugte deres internet handel, men min far bruger deres butik og han taler også godt om denne butik.

Dog lader det til de tager lidt ekstra for nogen af deres varer i deres fysiske butik, jeg går ud fra at det er en service pris, man betaler for at få råd og vejledning... Personligt synes jeg den forskel i prisen er lidt mystisk, men det er ikke noget nyt, ser det mange steder hvor jeg handler på nettet.

Jeg handle her igen, når jeg mangler flere dimser til min skov.

Ekstrem dårlig kundeservice " jeg ville ikke pisse på jeres skur hvis der var ild i det"

Har i dag besøgt Lyngby teknik for at få hjælp/vejledning til min gamle Texas fræser,
men her blev jeg da slemt skuffet, betjeningen var uvidende og ubehøvlet, jeg havde inden ankomst kigget på nettet og fundet et vare nr. som jeg mente var det jeg skulle bruge, det valgte ekspedienten at ignorere for så at bruge 15-20 min. på at undersøge hvad jeg selv vidste for derefter at spørge på værkstedet hvor han fik den forkerte info som bare gjore mig endnu mere forvirret, derefter fik jeg besked om at gå hjem og selv finde ud af hvad jeg skulle bruge, det har jeg nu gjort og det viste sig at være præcis det samme som det vare nr. jeg havde med ned i butikken, jeg har nu bestilt min tændspole hos et mere hjælpsomt firma som var 100 kr billigere med forsendelse end Lytek var, uden forsendelse.

Så min mening er " jeg ville ikke pisse på jeres skur hvis der var ild i det"

Fin og hurtig service

Købte reservedel til min Flymo klipper, bestilte søndag aften og modtog varen onsdag.

Super kvalitet og hurtig respons

Det er et firma der er til at stole på. deres leverings tid er helt i top. Min vare kom dagen efter jeg havde afgivet min ordre. Og kvaliteten er helt i top. Kan varmt anbefale denne virksomhed

Perfekt køb af reservedele

Købte reservedele til min plæneklipper. Hurtigt,let og elegant. Tusind gange bedre end tømrerhandler der først skal bestille delene hjem, inden man kan købe dem. Sparet mig meget tid. SUPER!

Grim men hurtig

Hjemmesiden ser noget amatøragtig ud i sit valg af design, men de kan da rubbe neglene. Jeg bestilte overtræk til mine havemøbler, og det kom i løbet af 2 dage.

Fragen på 100,- er dog i overkanten. Derfor kun 4 stjerner.

Ringeste service jeg har oplevet!

Købte en motorsav til ca. 3000,-
Ugen efter ville jeg gerne have kæden slebet.
Det kunne kun lade sig gøre hvis jeg havde 2 kæder der skulle slibes!!!! ELLER de ville gerne slibe den ene kæde hvis jeg ville betale for slibning af 2.

Jesper

Alt iorden her, ingen klager, kun ros.

Det er 1x jeg handler her, deres hjemmeside "siger ikke så meget", måske en anelse kedelig, men funktionel og informativ.
Bestilte overtræk til havemøbler til afhentning tirsdag, blev ringet op onsdag og fik at vide det var klar til afhentning.
Jeg havde problemer med en vare, som jeg ikke kunne bestille, men det hjalp damen i telefonen med.
Super god service.

Har købet reservedele til min kædesav. Promte levering dagen efter og venlig telefonsupport i forbindelse med monteringen af reservedelene. Super!

Is Lytek your company?

Lytek Details

Lyngby Teknik sælger via egen forretning og E-handel havebrugsmaskiner, haveredskaber, arbejdstøj, sikkerheds beklædning, sikkerheds fodtøj, høreværn til børn og voksne, erhverv, det offentlige, boligselskaber, gartnere, alle med have, mark, skov og vej, sommer, efterår, vinter og forår. Vi sælger nyt og brugt på tilbud og udsalg alt med garanti. Originale og uoriginale reservedele til maskiner købt hos Silvan, Bilka, Bauhaus, Brugsen, Metro, Johannes Fog, Råd og Dåd, XL, Harald Nyborg, med store besparelser, egen import med salg til forhandlere og private forbrugere. Mærkevarer fra Danmark, Sverige, Tyskland, Italien, England, Japan og USA. Overtræk til havemøbler egnet til hotel og restaurant. Du kan via vor netbutik finde link til vore leverandører hvor reservedelstegninger og manualer er til stede. Mange bruger lytek.dk som katalog inden besøg i den virkelige Lyngby Teknik butik.

Visit Lytek