Maccosmetics reviews

Maccosmetics reviews

5.4

MAC's online kundeservice er desværre dårlig

Jeg må sige, at jeg på ingen måder havde forventet en dårlig behandling fra MAC’s online kundeservice, da kundeservicen i deres butikker er så god og da MAC som helhed bare er fantastisk i mine øjne.

Jeg ville bestille noget på maccosmetics.dk, men lige meget hvad jeg gjorde så virkede det ikke. Jeg kontakter kundeservice…

For det første er det svært at finde en e-mail eller et tlf. nr. at tage kontakt til. Når det så var gjort, fik jeg lovet at de ville kontakte mig igen, men hørte aldrig fra dem igen. Dette skete gentagne gange både gennem tlf. og e-mail.

Min sidste samtale endte med et arrogant svar på at de ikke havde tid til at løse mit problem.

Der mistede de lige en kunde :(

Lækre produkter, lang levering, dårlige kunservice

Produkterne er lækre, men jeg har lært, jeg skal bestille fra magasin fremover!

Jeg har bestilt der flere gange, og hver gang er leveringstiden over en uge, hvilket er et kæmpe minus, når fragt ikke er billig på hjemmesiden.
Men denne gang var der også en dyb flænge i den ene øjenskygge, og jeg har skrevet for lang tid siden til kundeservice hvordan og hvorledes, og om de ikke bare kan kigge mig en rabatkode med et afslag af prisen til næste gang så begge parter spare porto, men INGEN respons. sådan var det også sidst jeg skulle have fat på det..

Gode varer men dårlig levering

Favorit make up mærke, men pakken var 11 dage om, at finde frem til mig, så benytter nok ikke hjemmesiden igen.

Problemfrit!

Bestilte et produkt hos Mac-cosmetics, da de ikke havde den i de butikker der fører MAC-produkter.

Jeg bestilte produktet d. 04/09 og modtog produktet d. 09/09.
Produktet var pakket godt ind og jeg fik det der stod på pakken - nul problemer med produktet!

Jeg fik et 'track&trace'-nummer i min ordebekræftelse (pr. mail) og kunne følge med i hvor langt min pakke var. Lækkert!

Sidenote: Produktet blev af en eller anden grund sendt fra Tyskland.

Lækkert oplevelse

Varer kom 3 dage efter. Fint indpakning.
10% billigere end i Magasin.
Utrolig lækkert side. Alle farve har meget grundig beskrivelse. Billeder passer!!!
Kommer sikkert tilbage igen.

Dårlig service!

Jeg bestilte 3 forskellige slags læbestift inde fra MAC - modtog en mail om at jeg havde bestilt dem, perfekt. Skulle bruge det til min fødselsdag, og bestilte i god tid. 1 hel uge efter jeg havde bestilt, havde jeg stadig ikke modtaget noget, heller ikke en email - men jeg ventede. Så gik der en halvanden uge, og så fik jeg et opkald en tidlig morgen (klokken 10, som er tidligt for mig), om at én af de læbestift som jeg havde bestilt, tja den var sgu udsolgt, og at de havde annulleret min ordre. Hvad fanden? Jeg lå og sov, så fik ikke rigtig spurgt nærmere til. Men hun sagde dog klart og tydeligt at hun straks ville sende mig en mail om at den var annulleret, men modtog aldrig noget. Så går ud fra at hele ordren blev annulleret.
Elsker deres produkter. Næste gang vil jeg dog til ned til den fysiske butik og købe dem der.

Modtog aldrig en mail om ordren var afsendt

Jeg bestilte søndag aften et par produkter, får en bekræftelse på bestilling hvor der også står at jeg vil modtage en mail når ordren er afsendt.

Derfor er jeg lidt overrasket da jeg modtager min pakke tirsdag, for jeg modtager aldrig nogen mail om afsendelse. Produkterne er emballeret fint og alt er fint-fint, men jeg er skuffet over ikke at modtage opfølgning.

Ingen problemer

Betalingen gik lige igennem, og varen stod som afsendt dagen efter. Jeg har modtaget den efter 4 hverdage, pænt pakket ind i en kasse og alt intakt. Jeg er godt tilfreds!

Okay, men trackingnumre virker ikke

Jeg valgte at vove mig ud i at handle på maccosmetics.dk på trods af, at de få bedømmelser her på Trustpilot ikke var så gode. Jeg prøvede dog "kun" med en ting, der ikke var så dyr, og som ikke kunne fås ved MAC i Salling. Mit førstehåndsindtryk var, at de var lidt sløve til at få ordren sendt af sted - der gik et par dage inden afsendelse. Jeg aflagde ordren om mandagen og først tirsdag, otte dage senere, havde jeg fået pakken. Leveringstiden overskred de 3-5 hverdage, som står på deres hjemmeside under Forsendelsesoplysninger..

Da det gik okay sidst, bestilte jeg et par nye ting her onsdag aften. Allerede torsdag formiddag kunne jeg se på min MAC-konto, at ordren var blevet sendt. (Her ville det være rart med en e-mail, der fortæller, at ordren er sendt.)
*Opdatering den 19. februar*
Tirsdag aften kom min pakke - inden for leveringstiden denne gang.

En ting, som er til en del irritation for mig, er, at trackingnummeret IKKE virker(!) Det undrer mig desuden, at der under Ordrestatus på hjemmesiden står "Post Danemark" som forsendelse. Det virker altså ikke særligt professionelt med stavefejl her.
Trackingnummeret linker til Post Danmarks trackingservice, men som nævnt, kan der ikke findes oplysninger om min pakke, da stregkodenummeret ifølge Post Danmark skal være mellem 13 og 35 tegn. Mit var på 12 tegn begge gange. Efter at have læst anmeldelserne på Trustpilot igen kunne jeg se, at en pakke var blevet sendt med DHL, så jeg har også prøvet at søge via deres hjemmeside - uden resultat.
Et stort plus for mig er, når man kan følge sin pakke (og det gør jeg nøje), men jeg føler mig snydt af afsender, når det ikke virker. Så kunne de jo lige så godt lade være med at skrive det, når det ifølge Post Danmark ikke er et rigtigt trackingnummer hos dem. Hvis der er nogen, der finder ud af, hvad det er for et nummer, må de meget gerne skrive det i en kommentar nedenunder.

Til sidst undrer jeg mig over, hvornår de har tænkt sig at opdatere siden. Den nyeste kollektion kom i butikken fredag den 8. februar, og selvom jeg er tilmeldt nyhedsbrev og har meldt, at jeg gerne vil have besked om kollektionen, har jeg stadig ikke set skyggen af en mail... og nej, den er ikke røget i spamfilteret.

Overordnet set har det indtil videre været en middelgod oplevelse at handle ved MACs onlinebutik. Jeg giver 3 stjerner, og der skal ske lidt (virkende trackingnummer), før der kan komme flere stjerner til.

RIGTIG lang leveringstid.

Bestilte for snart en uge siden tre ting på hjemmesiden til en samlet værdi af +500 kr. Det gik super hurtigt med at få ordrebekræftelse, og allerede samme dag kunne jeg se det var afsendt. Har dog her, en uge (5 hverdage) efter stadigvæk ikke modtaget noget selvom der står at levering maks. er 5 hverdage. Har prøvet mange gange at tracke ordren, med det tracking nummer der står på min konto, men det virkede ikke på Post Danmarks hjemmeside, som de linkede til. Har lige ringet til kundeservice, hvor ventetiden var rigtig lang. Kom dog igennem til en sød og hjælpsom person, som kunne se at mine ting blev sendt med DHL og ikke Post Danmark og at pakken på nuværende tidspunkt befandt sig i Tyskland samt at der nok yderligere ville gå mindst et par hverdage inden jeg ville modtage noget!

Synes alt i alt, at oplevelsen har været ret dårlig og jeg vil fremover altid ofre en køretur til Magasin, fremfor at handle på maccosmetics.dk. Derudover er jeg da lidt skuffet over, at ting som fx. link til tracking ikke virker - det er ikke så fedt at bruge +500 kr. på kosmetik, du ikke kan tracke. Og som sagt, så er leveringstiden RIGTIG lang, og over de 5 hverdage som de lover.. Det holder ikke!

Lang leveringstid

Har handlet et par gange hos MacCosmetics og der har været lang levering begge gange.
Det undrer mig at der står fragt 0,- når man tjekker ud, men der bliver lagt 50 oveni på regningen, dette burde laves om, da jeg ikke forstår man kun skal vide det hvis man læser forsendelses reglerne

Super service!

Har modsat de 2 forrige anmeldelser haft et super godt forløb med bestilling af en vare på maccosmetics.dk, både mht. kundeservice og leveringstid.
allerførst snakkede jeg med kundeservice, da jeg havde nogle spørgsmål omkring produktet jeg ville bestille, og hvor personen jeg talte med var sød og imødekommende.
Jeg bestilte produktet torsdag, og jeg modtog det den efterfølgende tirsdag, altså overholdt de bestemt den lovede leveringstid på 3-5 hverdage.

Laaaang levererings tid og slet ingen respons!

Jeg bestillede en concealer fra hjemmesiden d. 9/3 men modtager først varen en d. 16/3. Det er for alt for lang levereringstid hvis man ønsker at lave en god online handel. Jeg kontaker maccosmetics d.14/3 via deres kontaktformular for at høre hvor min vare bliver af, da den stået som 'afsendt' siden d.10/3 på hjemmesiden. Jeg skriver til dem igen d. 16/3 nu på deres mailadresse.

Jeg har stadig intet hørt tilbage på mine to henvendelser.

Sidste gang jeg handler online hos dem.

Både og..

Mac var hurtige til at sende ordren, men den kom først to uger efter. Varen var dog indtakt. Men kundeservice skriver først tilbage flere uger efter - beware!

Is Maccosmetics your company?

maccosmetics.dk Details

Visit Maccosmetics