MacVision Aps reviews

MacVision Aps reviews

8.4

Defekt batteri, ingen refundering og utilstrækkelig kunde-service

Blot tre måneder efter at iPhone 4 batteriet blev udskiftet hos Mac Vision i Holte fejler det fuldstændigt. Symptomerne bekræftes af Mac Vision via tlf., som lader til at være sikre på, at det virkelig er batteriet den er gal med - deres batteri.

Da jeg befinder mig i Spanien, nu uden en duelig telefon, foreslår jeg en tilbagebetaling af de 500,- batteriet kostede for at dække en ny reparation/udskiftning. Dette kan ikke lade sig gøre. Skønt Mac Vision kan finde mig i systemet med navn, kontonummer og købsdato, og at jeg tilbyder at sende dem batteriet med posten. Jeg skal ifl. reglerne aflevere min telefon i deres butik i Holte, lyder beskeden - ca. 3000 km fra hvor jeg på nuværende tidspunkt befinder mig - hvorefter jeg (muligvis) kan få et nyt batteri, men altså ingen refundering.

Da jeg ikke er interesseret i at købe en flybillet til 1500,- for at vende hjem og skifte et batteri til 500,- er dette ikke en mulighed. Selv hvis jeg var i Danmark, ville jeg ikke ønske mig et nyt batteri fra Mac Vision, da det foregående opgav livslysten efter sølle tre måneder.

Mac Vision holder dog fast på deres besynderlige politik i deres i øvrigt omstændige kundeservice, hvor flere taler i munden på hinanden og lader til at være på jomfru-territorium hvad angår klagende kunder.

Da jeg ikke kan klare mig uden en telefon har jeg derfor med det samme købt et nyt batteri hos endnu en "Mac slagter" - denne gang i Spanien, da de officielle Mac butikker efter misèren ikke vil røre min telefon med en ildtang. Dette var samtidig lidt af en gamble, da al information på min telefon var tilgængeligt for en fremmed tele-nørd i en time uden garanti for, om jeg fik telefonen igen, eller om han spejlede indholdet før aflevering.

Jeg ville ønske, at Mac Vision havde bøjet sine regler en anelse situationen taget i betragtning. At batteriet går i stykker efter tre måneder er selvfølgelig i sig selv en skændsel, ikke mindst prisen taget i betragtning, men at Mac Vision samtidig ikke kan forholde sig til min, kundens, situation og insisterer på, at jeg skal tage til Danmark, det virker en anelse... Vision-løst.

Konklusion: 500,- lige ud af vinduet, tid og energi spildt i rigelige mængder samt en nødvendig, men uhensigtsmæssig, deling af mine informationer med en eller anden random tekniker i Spanien. Meget lidt vision udvist fra Mac Vision - og derfor kun én, lille stjerne.

Super kundeservice og hurtig levering!

Dag-til-dag levering som lovet og super god kundeservice ved spørgsmål.

Kundeservice i verdensklasse!

Min iPad havde periodiske problemer med "ghost touching" (trykker af sig selv vilkårlige steder på skærmen selvom skærmen ikke berøres), og var stort set ubrugelig. Så jeg kørte til Roskilde og forespurgte på adskillelse og muligt skift af digitizer eller hvad det måtte være. Den venlige sælger pudsede min skærm grundigt og forklarede at bare en smule fedt, snavs eller et støvkorn, muligvis kunne lave disse drillerier.
Fejlen har ikke optrådt i over en måned nu, og jeg syntes det er en rigtig flot håndtering af en mulig reperation de lever af at tjene penge på. Jeg sparede over 1000 kr. Så stor tak til MacVision for kundeservice i verdensklasse.
Jeg anbefaler varmt denne butik til alle der har et defekt Apple produkt, eller som lige står og mangler noget tilbehør.

Problemfyldt, men dog leveret

Købte en Braven højtaler og ifølge hjemmesiden 1-2 dages leveringstid. Efter ca. en uge kontakter jeg Macvision og finder ud af at der er en fejl på lagerstatus. De forventer dog at sende varen til mig dagen efter. 4 dage efter kontakter jeg igen MacVision og får at vide at varen er sendt dagen før. Dog modtog jeg ingen e-mail at nu var varen afskibet.

Fik mine højtalere og de lever fuldt op til mine forventninger. Dog mener jeg at MacVision kunne have fulgt min ordre til dørs. Det havde ihvertfald givet mig en bedre oplevelse.
macvision.dk

Reply from macvision.dk

Hej Morten,

Jeg beklager at du har haft en uheldig oplevelse hvad angår leveringen af din Braven, samt mangel på information i den forbindelse. Det glæder mig dog meget at høre at du er tilfreds med produktet.

Der var desværre fejl i vores lager, hvilket vi selvfølgelig beklager. Det er normal kutyme for os at levere indenfor den angivne leveringstid. Vi sendte mails vedr. forsinkelsen, men vi havde desværre udfordringer med vores mail udbyder, og derfor modtog du ingen mail i den forbindelse.

Vores daværende mail udbyder har desværre haft periodiske fejl, pga. et angreb på serveren. Det resulterede i at vores mails ikke blev afsendt selvom de blev sendt fra vores system. Problemet blev løst da vi skiftede udbyder og vi oplever i dag ikke problemer med levering af vores mails.

Jeg vil gerne tilføje at vi er tilgængelige på telefon og chat hverdage mellem 10-18 og lørdag mellem 10-16. Skulle du have spørgsmål til en ordre er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os for en status på din ordre.

Tak for din tilbagemelding og din ordre.

Super kundeservice!

Jeg modtog desværre en vare, som ikke virkede. Det var en oplader til iphone 5. Jeg skriver ind til kundeservice hvad der er sket, de ringer mig efterfølgende op, og oplyser mig om at de er kede af at opladeren ikke virkede og at de ville sende en ny oplader med det samme! Super kundeservice. MacVision kan sagtens anbefales herfra!

Positiv venlig og effektiv holding til kunderne

Jeg var nede i Macvision i Holte angående nogle problemer med Jackstikket i min Iphone, de sagde at det kunne være fordi det havde samlet sig støv i selve stikket, så den rensede de og nu virker min Iphones' jackstik igen helt perfekt! De var meget rare og holdning var meget venligt og service minded.

Fik bestilt forkert vare og et telefonopkald var nok til at den rigtige vare kom afsted.
Hurtig og effektiv service.
Det bliver ikke sidste gang vi handler.
Hilsen Arne Jensen
Brøndby Strand

Gjorde brug af returret, forventede naturligvis at min penge blev overført til min konto hurtigst mulig ( læs inden for 2 dage)

Gjorde brug af returret, forventede naturligvis at mine penge blev overført til min konto hurtigst mulig ( læs inden for 2 dage) det blev de så jeg er glad mand.:-)

Fås ikke bedre

Dejligt med en internetside som denne. Bestilte om formiddagen og dagen efter lå det bestilte i min postkasse - super effektivt og god service :) Fortjener helt klart, at næste køb også bliver hos dem.

KANON service

Sådan skal det gøres. Bestilling og levering gik nemt og hurtigt - kan godt anbefales :-)

Iphone 5 skærm skiftet på 15 minutter

Ringede i dag for at høre hvor hurtigt de kunne skifte glasset på min Iphone 5 og fik lovet 15-20 minutter. Kørte derind og efter 15 minutter stod jeg igen med min telefon i hånden.

Super hurtig service.

Vh.

Mikkel

Fremragende service udover det sædvanlige!

Vi har lige købt 2 iphone 5s, og havde bestilt et par covers. Vi fik leveret et enkelt cover, der ikke stod på ordren, men var vellignende. Vi skrev en mail om fejlleverancen, og fik super hurtigt svar tilbage. Vi fik enormt hurtig respons og ekspedition samt nyt cover tilsendt dagen efter. Der var ingen besvær for os, fedt... Oveni købet fik vi en ekstra bonus... En beskyttelsesfilm til skærmen var vedlagt gratis. Det er kanon service udover det sædvanlig! Tak MacVision - det er kanon service :) I skal helt klart anbefales til andre!

Fantastisk service og hurtig reperation!

Kørte til Roskilde med min iPhone 5, som havde problemer med at lade (virkede somom stikket var i stykker, og nogle gange ladede den og andre gange ikke).

Jeg blev mødt med et smil og gav ham telefonen, hvorefter han vendte den om, kiggede op i lightning stikket, fandt en lille clips og rensede en stor klump sammenpresset "støv og snavs" ud, testede at den ladede 2-3 gange og gav den tilbage til mig med et smil.

Det var åbenbart sammenpresset "støv" som efterhånden gjorde at mit ladestik ikke kunne komme helt i bund.

Det er fandme iorden service, ikke nok med at mit store problem rettes på 15 sekunder, men at det gøres med et smil og uden beregning, det er helt fantastisk :-)

Super fin service

Havde mistet en tasteknap på min MAC.
Har fået 2 tilbud andre steder, 2000 kr. for udskiftning af tastatur, som var den eneste løsning.
Kører lige ind forbi MacVision i Roskilde - tænk, jeg fik en ny tasteknap for blot 100 kr.
Det var simpelthen så fin service - ingen profit - men ren og skær god kundeservice.
Tak til MacVision i Roskilde - er super glad.

En virksomhed der går længere end bare god service

Jeg har afleveret en mobil til MacVision der har ligget i vand i mere end et døgn.
Har været hos andre teknikkere der har afvist telefonen stort set med det samme, fordi der et mærke i telefonen der indiker ved en farve om den er ødelagt.
Denne telefon var særlig vigtig og havde uvurderlige billeder, som det lykkedes MacVision at få ud...- ved at gøre en ekstra indsats !!
Jeg er dybt taknemlig for jeres hjælp, kan ikke forklare hvad det betyder for mig at have de billeder.
Har allerede fortalt vidt og bredt hvor tilfreds jeg har været ved jeres hjælp og det vil jeg blive ved med.
Tusind mange tak !!!

Hilsen Chanette

Super god service og hurtig levering.

Jeg bestilte for nogle uger siden 3 varer hos macvision. Touch penne, 1 screenprotector og et imiteret lædercover til en iPad mini. 1 dag efter så modtog jeg mine varer, god leveringstid! Dog er touch pennene delvist defekte, og screenprotectoren virkede heller ikke god (dette kan dog sagtens være min egen skyld). Jeg kontaktede macvision igen, og de sendte nogle nye varer afsted -Super god service!

En hjemmeside jeg klart kan anbefale.

God stil

Købte en vare via hjemmesiden, som jeg ikke var tilfreds med.
Macvision er åbenbart et firma, der helst ser deres kunder 100 % tilfredse, for trods en vare, der var taget i brug, fik jeg en superfin service og en særdeles tilfredsstillende vare istedet.
Jeg er glad, og det var bare rigtig god stil fra firmaets side - og jeg havde iøvrigt en yderst behagelig kontakt med een af indehaverne.
Godt gået, Macvision ;-)

Top service

Fin services, tros mindre fejl i order.

Godt stykke arbejde

(Udskiftning iPhone 5 bagcover) Hvis man ser bort fra de ikke havde reservedelen på lager da de påstod det, så gik det godt og hurtigt da de så havde den. Godt arbejde fra mekanikeren på den aftalte tid.

Jeg har brug forretningen et par gange til at få fikset datterens iPhone, og altid med en hurtigt og høflig service.
Men den sidste gang er ganske unik. Datteren havde tabt telefonen, og nu kunne den ikke afspille lyde eller oplade.
Det var ikke første gang hun havde tabt telefonen, så vi kørte en lørdag til butikken i Roskilde, for at forklare problemet, at sidste gang var det et stik der var røget af.
10 minutter senere kom ekspedienten retur og havde fikset telefonen, OG GANSKE UDEN BEREGNING!
Nu kunne man selvfølgelig påstå at det jo heller ikke var nogen større reparation, men det har alligevel skulle skille telefonen ad, sætte stikket i, og samle den igen.
Så man kunne jo godt have forestillet sig at det kostede lidt.
Men at det var ganske gratis - sådan en overvældende service havde vi dog ikke forventet, så der er 5+ herfra.

macvision.dk Details

Visit MacVision Aps