Madkonceptet reviews

Madkonceptet reviews

8.9

Tapas - best catering ever!

Vi fik en lækker tapas buffet til 50 personer til en konfirmation i lørdags. Maden var af rigtig god kvalitet, smagte skønt, det var varieret og flot anrettet. Vi fik stor ros fra gæsterne - både børn og voksne og vi vil med garanti bestille mad fra Madkonceptet en anden gang og anbefale maden til andre.

Lækkert, frisk, velsmagende og uden bjerge af fedt

Vi "gad" bare ikker lave med til en lille familie fødselsdag og bestilte mad fra madkonceptet, vi skulle være 14 og bestilte mad til 15 så tænkte vi der også var til "madpakker" til de udeboende og frokost til dem der hjemme dagen efter.
Der var RIGELIG til alle, til madpakker, frokost og til næste dag også.
Det var super lækkert og ikke som catering ofte er fuld af fedt, men frisk og anderledes.
Vi vil helt bestemt benytte os af madkonceptet en anden gang.

Lækker mad fra Madkonceptet

Lækker og meget velsmagende mad. Og rigeligt af det hele. Super anrettet og nemt at gå til. Tak til de kokke, der har stået for det. Ingen tvivl om, at der er genvalg til næste store fest.
Venlig hilsen
Kenneth Maack Rasmussen

Perfekt nytårsmenu 2013

Vi fik en smukt komponeret, dejlig, velsmagende, mættende nytårsmiddag 2013! Og så var den ydermere, yderst rimeligt prissat :-)

Det var supernemt at tilberede og gav os tid til at være sammen med gæsterne. Det er absolut ikke sidste gang vi handler med madkonceptet!
Klart anbefalelsesværdigt!

Tapas i top

Kære Madkonceptet
Jeg anbefalede jer til min arbejdsplads, efter at have smagt jeres mad til en privat sammenkomst. I dag har vi holdt en afskedsreception, og jeg lover for, at klokkerne ringede. Alle var meget, meget begejstrede for maden. Og det, der blev til overs, er hamstret af de tilbageværende i huset. Jeg fik heldigvis også noget med hjem.
I skal have tusinde tak for endnu en levering i topklasse med smag og udsøgte råvarer. Bare KVALITET!!!!:-)
Bedste hilsner Lars

Problemfrit og god mad

Anmodede om et tilbud til et arrangement på 100 mennesker - sportsfolk! Vores tidligere leverandører har skuffet lidt i forhold til mængden af mad, hvorfor vi efterlyste nye. Roere er nemlig et sultent folkefærd. Vi fik et super godt tilbud, som jeg ikke kunne sige nej til. Maden kom på slaget, flot anrettet, det varme varmt og det kolde koldt.
Nemt at sætte på bordet og så smagte det også rigtig rigtig godt.
Eneste anke var at kødet - kylling og steg havde fået en del for meget og var derfor noget tørt og stegen var MEGET sej. Sidstnævnte er årsagen til de ikke får fuldt hus i stjerner. Men jeg vil klart anbefale dem til alle da det var rigtig lækkert og der var noget for enhver. Dejlig oplevelse - særligt for en førstegangs-arrangør der havde lidt præstations nerver. :)

Indbydende buffet i rigelige mængder

Jeg bandt an med en Groupon og serverede lækker italiensk buffet til 30 gæster ved min fødselsdagsfest i lørdags. Der var rigeligt af alt og levering til tiden :-)

Lidt bøvl med kødet - men rigtig fin behandling :-)

Vi fik mad fra madkonceptet i fredags til en fest for 55 personer. Rigtig lækker buffet med lækre salater, men vi løb desværre tør for kød for hurtigt. Jeg skrev til madkonceptet og fik at vide, at det kunne de godt se var et problem, de vil sætte kødportionsstørrelsen op fremover. Jeg blev ringet op dagen efter og fik en undskyldning og kompensation - så rigtig fin behandling!

Lækker tapas

Til vores bryllup valgte vi at være utraditionelle og køre tapas fra Madkonceptet - et valg vi er meget glade for !
Vi skal helt sikkert holde tapas aften igen , og vi skal helt sikkert have mad herfra igen ..

FANTASTISK SKØNT MAD.

Jeg holdt en lille festmiddag for 11 pers. på min 35 års fødselsdag i lørdags med en 3 retters menu fra MadKonceptet. Det var helt fantastisk og jeg kan slet ikke mindes hvornår jeg sidst har fået sådan en lækker MEAL. Vi spiser her i huset, ofte ude og jeg faldt over MK på nettet, hvor jeg læste anmeldelserne, som fuldt ud lever op til alle stjernerne! Alle mine gæster blev ved med at rose maden og vinen fra vi satte os til bords, til i går hvor de ringede for at sige tak for sidst. Jeg kan kun sige at man får en hel fantastisk oplevelse hvis man bestiller fra MadKonceptet. Det gør vi 100% igen fremover, alt var bare så perfekt.
Service og venlighed- 5 stjerner
Kvalitet- 5 stjerner
Kreativitet- 5 stjerner
Pris- 5 stjerner
Alle aftaler overholdt- 5 stjerner

Super super super

I søndags havde vi bestilt receptionsmenu, 6 forskellige anretninger, til 44 personer.
Anretningerne blev leveret super lækkert på fade og i skåle.
Smagen var forrygende og alle gæster roste alt til skyerne.
Vi takker for dejlig mad og god service.

Super lækker nytårsmenu

Vi fik nytårsmenuen fra madkonceptet og det var bare så super lækkert. Der var helt klart brugt de bedste råvarer og ikke gået på kompromis med noget. Det var nemt at anrette efter vejledningen som var meget udførlig. I det hele taget topkarakter hele vejen igennem. Vi kan kun varmt anbefale at benytte Madkonceptet. Man sparer virkelig tid i køkkenet, og får samtidig det dejligste mad i sit eget hjem.

Super god mad.

Nytårsmaden fra Madkonceptet var super god. Meget velsmagende, flotte farver og nemt at anrette. Vi kommer helt sikkert igen!

Perfekt Nytårsmad

Vi hentede maden til nytåret hos madkonceptet og kan ikke andet end at give topkarakter. Lækker mad, der holder hele vejen og nemme instrukser til at lave en flot anretning. Min kone sagde, at det var næsten som at være på en michelin restaurant - i vores eget hjem.

En gastronomisk oplevelse!

Jeg bestilte fra Madkonceptet, min 3 gang nu, og igen var det helt fantastisk! MASSER af mad, med FARVER, og der var så mange forskellige smagsoplevelser, det var helt FANTASTISK! Alle gæsterne roste maden til skyerne, og nogle spurgte endda om det var muligt at få noget med hjem. Jeg kan helt klart anbefale Madkonceptet til andre, der gerne vil have en aften hvor man ikke skal tænke på andet end at servere noget lækkert mad for sine gæster, tusind tak for god service Madkonceptet, vi vender tilbage!

4 af 5 stjerner

Vi fik tapasbuffet´en fra "Madkonceptet", og var fuldt tilfredse, fint anrettede, velsmagende tapas, og så er der ingen risiko for at gå sultne fra bordet.

Storslået arrangement

Vi var så heldige at få mad fra Madkonceptet. Lækkert anrettet og velsmagende tapas. Det er ikke sidste gang at vi benytter os af dem. Tak for hjælpen med valg af vine.

Firma tapas til perfektion ...

Virkeligt lækre tapas serveret for et firma-selskab på 30 personer. Det var lækkert og der var rigeligt.

Tak til jer!

Madkonceptet Aps Details

Catering og Frokost til kunder på Sjælland. Vi tilbyder catering til små og store arrangementer og hjælper gerne med at få alt på plads. Til hverdag sørger vi for frokost til kunder I København og omegn.

Visit Madkonceptet

We live here: Lipkesgade 8