Madsmaler reviews

Madsmaler reviews

7.4

Super godt maler resultat og rimelige priser

Grundet en strid med mit byggefirma, der efterlod mit nybyggede hus indvendigt i rå gasbeton og gipsplader overalt, endte jeg med at hyre Maler Mads Frederiksen til at sætte filt op og male hele huset indvendigt

Mads og hans malersvend gjorde en fantastisk indsats og efterlod et utrolig flot resultat i virkelig gedigen kvalitet. Det er noget de kan og bør være stolte af!

Flot gået. Vil helt sikkert bruge jer igen!

Is Madsmaler your company?

Madsmaler Details

Visit Madsmaler