Madsynergi reviews

Madsynergi reviews

7.4

God mad til en fornuftig pris

Jeg bestilte mad fra Madsynergi.dk til min kærestes fødselsdag, og det var bare rigtig lækkert. Især den rosastegte kalveculotte var helt perfekt. Jeg ville ikke tøve med at bestille mad herfra en anden gang.

Rigtig god nytårsmenu

Vi købte Madsynergi's nytårsmenu igennem sweetdeal.dk. 192,- per kuvert. Og det var simpelthen skidegodt, især taget betragtning at de har leveret 3443 kuverter!
Kvaliteten på kød og tilbehør var rigtig høj, mængderne var om ikke rigelige så ihvertfald fuldt tilstrækkelige, instruktioner let forståelige, og som et lille plus blev der leveret små trykte menukort som man kunne lægge til gæsterne så man kunne se hvad menuen bestod af.
Vil dog sige at jeg syntes det var synd kødet at det skulle genopvarmes med 20 minutter i ovnen, efter at være blevet tilberedt fra Madsynergis køkken. Man burde i mine øjne have leveret kødet råt og så bede kunden om at give det 40 minutter i stedet. Et lille ankepunkt som dog ikke trækker meget ned.
Endvidere blev maden leveret dagen før aftalt, men det er en petitesse som vi sagtens kunne se gennem fingre med når man tænker på hvor travlt de har haft. Og så kostede levering kun 150,- oveni.
Tak til Madsynergi for at have gjort nytårsaften så meget nemmere, og så til en fuldt ud overkommelig pris, de får en klar anbefaling med her fra.

Rigtig god take-away!

Madsynergi stod for nytårsmenuen i år, og vi var meget imponerede over den kvalitet de leverede. De fleste af kuverterne var købt til halv pris, men kvaliteten taget i betragtning ville fuld pris stadig være en passende pris.
Meget let at anrette og tilberede med fine vejledninger.
Dog var der ikke helt nok tilbehør med til hovedretten i forhold til det meget store stykke kød, men alle blev mere end mætte! =)
Rigtig god service og info før levering!
Helt klart anbefalelsesværdigt!

lækkert take-away

vi har fået mad fra madsynergi 3 gange. Sidst i går nytårsaften. 3 retter med fin vejledning til hjemme tilberedning. Eneste anke er at der var meget lidt sauce og kødstykket var enormt stort i forhold til mængden af tilbehør.
ALT smagte ellers super godt, så vi kommer helt sikkert igen.

God mad til en god pris

God mad som nemt kan afhentes stort set uden vente tid.

Købte et tilbud gennem downtown som lovede ½ pris på to retter og en flaskevin til 130 kr.

Maden kostede 110 kr så dvs at vinen skulle have kostet 150 kr.

Den vin man fik med gik slet ikke sammen med den ellers gode mad, den var tynd og tarvelig - den havde skrue prop. Jeg ville aldrig købe den igen heller ikke til 20 kr.

Min teori er de har købt et stort parti ind fra aldi og fået flaske prisen ned på 10 kr...

Jeg følger at jeg kom af med flere penge end hvis jeg ikke havde købt med "50% rabat".

Det er rigtig synd for det overskygger den ellers gode oplevelse deres mad rent faktisk er..

Is Madsynergi your company?

madsynergi.dk Details

Visit Madsynergi