Magnetz.dk reviews

Magnetz.dk reviews

9.5

Fremragende service******

Deres service er den bedste, man kan ikke forlange mere!

Hurtig og pålitelig

Selv om ikke produktet ikke innfridde mine forventinger, så er kanskje det min feil. I ettertid tenker jeg at det skulle vært mulig å få vite styrken på det magnetiske feltet som magnetbåndet har i form av

Super service. :-)

Nem betjening af siden og fint pakket produkter..

super

Meget hurtigt og korekt levering

hurtig god levering

hurtig ekspedition af de rigtige varer til de rigtige priser

Hurtigt levering af speciel produkt og god service

Magnetz havde pakket og afsendt min bestilling indenfor et par timer, og dagen efter lå min bestilling i postkassen. Super service når man bestiller et speciel produkt.

virkelig fin service

det var hurtig levering, meget venlig person jeg talte med. Dejlig oplevelse med rigtig god service

Hurtig levering og god service

God service og hurtig levering

Jeg bestilte nogle magneter på hjemmesiden. De blev leveret dagen efter med posten, kunne ikke have været nemmere.

Rigtig rigtig rar og god service, som alle ønsker sig

Lige med det samme nævnte jeg, at jeg var "privat" fra en hundeklub og gerne vil prøve 1-3 magneter til forsøg. Alligevel behandlede Mia mit forespørgsel, som om jeg var potentielt storkunde og med flere mails og forslag hjalp hun mig på vej. Mange tak for det !! - hilsen fra Ingo, 6000 Kolding

WAUW...

En rigtig dejlig oplevelse.
Nemt at ordre, super hurtig levering og igennem forløbet fra bestilling til levering, fik jeg service informationer om forsendelsens status. Helt perfekt...

Hurtig og fejlfri leverance

Magnetz.dk har et meget fint udvalg af magneter.

Virkelig holdt i hånden :-)

Fin hjemmeside med stort udvalg og godt overblik over de mange, små og fine magnetz som jeg lige kunne bruge..
Og så følte jeg mig endda holdt i hånden hele vejen under købs processen.. Pas nu på de små farlige dele, der kan være farlige både for børn og og folk med pacemakere.. Og hvad synes du om købsprocessen og en lille prøve på en vare glæder jo altid :-)

Fantastisk!

Jeg har købt to små magnetter jeg skulle bruge til mit svendestykke. Fordi jeg var lidt sent ude, skulle det gerne gå stærkt. Jeg bestilte dem mandag, og havde dem tirsdag. Fantastisk service.

Hurtig levering, proffessionelt hele vejen igennem

Bestilte fredag, fik leveret mandag formiddag.

Undervejs blev jeg på mail holdt orienteret om forløbet af min ordre.
Fuld tilfredshed og mine varmeste anbefalinger.

Reply from Magnetz.dk

Hej John, hvor er det godt, at du har været glad for købsforløbet. Vi sender altid mails, hver gang vi gør noget ved ordren, og vi har da talt om, hvorvidt det var for meget info eller ej, fordi vi kan se på andre webshops, at informationsniveauet ikke er lige så højt. Så dine bemærkninger er helt i top. Tak for den flotte anmeldelse.
Mange hilsner Mia, Magnetz.dk

Super service og hurtig ekspedition ..!

Havde en rigtig god oplevelse med magnetz.dk - da jeg stod og skulle bruge nogle magneter til en custom made knivholder -
Servicen og ekspeditionen var fantastisk og helt i top -
Fremadrettet vil jeg dog ikke bestille de forgyldte magneter da flere af disse er skallet af/ gået en fli af belægningen - det er det eneste minus -
Derfor 4 stjerner herfra

Reply from Magnetz.dk

Hej Bent, tak for de 4 stjerner. Jeg kontakter dig lige på mail om lidt for at aftale, hvor mange nye magneter jeg skal sende til dig, for coatingen skal ikke skalle af. Jeg ved ikke, om magneterne har fået stød under transporten el.lign., men uanset hvad så skal varerne være i orden :) Mange hilsner Mia, Magnetz.dk

lyn hurtig og super god betjening

jeg havde varerne dagen efter, at de var bestilt. fik endda flere orienterende mails undervejs - super

Reply from Magnetz.dk

Hej Carsten, vi er rigtig glade for de 5 stjerner. Tak fordi du havde lyst til at anmelde os. Det betyder rigtig meget for os at vide, at det gør en forskel at løbe stærkt for sine kunder! Mange hilsner Mia, Magnetz.dk

Bedste Online Shop Indtil Videre

Det var den bedste online shop oplevelse jeg har fortaget mig indtil videre. jeg bestilte varen fredag og fik allerede mail fra dem lørdag at der nok ville gå 2 hverdag før jeg får min pakke. tirsdag fik jeg min pakke og alt var iorden. super godt service og 10 stjerner herfra!!

Reply from Magnetz.dk

Hej Kupa, hold da op en flot anmeldelse. Det er svært ikke at blive super glad af dine ord :) Tak fordi du gad at bruge tid på at give os en anmeldelse. Det betyder rigtig meget for os at vide, om vi gør det godt nok for vores kunder.
Mange hilsner Mia, Magnetz.dk

Super service, hurtigt og nemt! :)

Jeg bestilte om søndagen og havde mine magneter om tirsdagen :) Fik også en opfølgnings mail fra dem, hvori de spurgte om alt var som det skulle være og det var det :) Kan kun anbefale firmaet OG deres magneter!

Magnetz Support

14 dages returret

Vi skal ikke bruge en forklaring på, hvorfor du returnerer varer hos os. Vi bytter eller betaler pengene tilbage straks.

Vi leverer dine varer i løbet af 2 hverdage, hvis vi har varerne på lager. De fleste ordrer inden kl. 15 sendes dag-til-dag. Du kan altid se lagerstatus for hver vare.

Billig fragt

Vi sender både som pakkepost og maxibreve via Postdanmark. Valget er dit. Fragtpriser fra 15,-. Gratis fragt v/køb for min. 800,-.

Om virksomheden

Hos Magnetz.dk finder du et bredt udvalg af powermagneter (også til glastavler), magnetmaling og magnetiske fotolommer. Se også også vores gratis piktogrammer til børn (ikke købsbetinget). Fang os døgnet rundt på info@magnetz.dk. Og hvis noget i din ordre ikke lever op til dine forventninger, så tag endelig fat i os; vi lever af god service, kvalitetsprodukter og tilfredse kunder.

Visit Magnetz.dk

Write to: info@magnetz.dk