Magnetz.dk reviews

Magnetz.dk reviews

9.5

Gennemført service i alle led

Jeg var kommet til at bestille en forkert vare og skrev en mail til Magnetz omkring problemet. Min fejl blev rettet nærmest omgående og jeg fik min rigtige vare lynhurtigt i den rigtige kvalitet og forsvarligt pakket ind.
Det KAN ikke gøres bedre....

Hurtig og problemfri levering. Fin service.

Det gik som det skulle

Modtog varerne hurtigt og de levede op til forventningerne. Skønt med de gratis piktogrammer

jeg er meget tilfreds

bestilling og levering fuldkommen efter bogen

Super!

Helt klar at anbefale. Pakken var lidt langsom undervejs Men det regner jeg med at det var pga påsken, så jeg har ingen fingre at sætte. Produkterne virker også til at være af god kvalitet!

Fremragende service******

Deres service er den bedste, man kan ikke forlange mere!

Hurtig og pålitelig

Selv om ikke produktet ikke innfridde mine forventinger, så er kanskje det min feil. I ettertid tenker jeg at det skulle vært mulig å få vite styrken på det magnetiske feltet som magnetbåndet har i form av

Super service. :-)

Nem betjening af siden og fint pakket produkter..

super

Meget hurtigt og korekt levering

hurtig god levering

hurtig ekspedition af de rigtige varer til de rigtige priser

Hurtigt levering af speciel produkt og god service

Magnetz havde pakket og afsendt min bestilling indenfor et par timer, og dagen efter lå min bestilling i postkassen. Super service når man bestiller et speciel produkt.

virkelig fin service

det var hurtig levering, meget venlig person jeg talte med. Dejlig oplevelse med rigtig god service

Hurtig levering og god service

God service og hurtig levering

Jeg bestilte nogle magneter på hjemmesiden. De blev leveret dagen efter med posten, kunne ikke have været nemmere.

Rigtig rigtig rar og god service, som alle ønsker sig

Lige med det samme nævnte jeg, at jeg var "privat" fra en hundeklub og gerne vil prøve 1-3 magneter til forsøg. Alligevel behandlede Mia mit forespørgsel, som om jeg var potentielt storkunde og med flere mails og forslag hjalp hun mig på vej. Mange tak for det !! - hilsen fra Ingo, 6000 Kolding

WAUW...

En rigtig dejlig oplevelse.
Nemt at ordre, super hurtig levering og igennem forløbet fra bestilling til levering, fik jeg service informationer om forsendelsens status. Helt perfekt...

Hurtig og fejlfri leverance

Magnetz.dk har et meget fint udvalg af magneter.

Virkelig holdt i hånden :-)

Fin hjemmeside med stort udvalg og godt overblik over de mange, små og fine magnetz som jeg lige kunne bruge..
Og så følte jeg mig endda holdt i hånden hele vejen under købs processen.. Pas nu på de små farlige dele, der kan være farlige både for børn og og folk med pacemakere.. Og hvad synes du om købsprocessen og en lille prøve på en vare glæder jo altid :-)

Fantastisk!

Jeg har købt to små magnetter jeg skulle bruge til mit svendestykke. Fordi jeg var lidt sent ude, skulle det gerne gå stærkt. Jeg bestilte dem mandag, og havde dem tirsdag. Fantastisk service.

Magnetz Support

14 dages returret

Vi skal ikke bruge en forklaring på, hvorfor du returnerer varer hos os. Vi bytter eller betaler pengene tilbage straks.

Vi leverer dine varer i løbet af 2 hverdage, hvis vi har varerne på lager. De fleste ordrer inden kl. 15 sendes dag-til-dag. Du kan altid se lagerstatus for hver vare.

Billig fragt

Vi sender både som pakkepost og maxibreve via Postdanmark. Valget er dit. Fragtpriser fra 15,-. Gratis fragt v/køb for min. 800,-.

Om virksomheden

Hos Magnetz.dk finder du et bredt udvalg af powermagneter (også til glastavler), magnetmaling og magnetiske fotolommer. Se også også vores gratis piktogrammer til børn (ikke købsbetinget). Fang os døgnet rundt på info@magnetz.dk. Og hvis noget i din ordre ikke lever op til dine forventninger, så tag endelig fat i os; vi lever af god service, kvalitetsprodukter og tilfredse kunder.

Visit Magnetz.dk

Write to: info@magnetz.dk