MammaShop.dk reviews

MammaShop.dk reviews

9.1

Venlig og personlig service.

Jeg bestilte en fødselsdagsgave til min veninde i forbindelse med hendes første graviditet. Det var nemt at bestille, leveringen gik som lovet og varen levede op til beskrivelsen og mine forventninger. Rigtig godt!
Man får en meget personlig service hos Mamashop.

Trækker pengene og får ingen Info i over en uge

Vi bestile varer her, da der var 1-3 dages levering.
Vi bestilte i weekenden og allerede mandag var pengene trukket på vore konto. Derfor gik jeg ud fra at varene var på vej. Da jeg ikke havde fået dem torsdag, sendte jeg en mail, og spurgte hvor langt min ordre var, men den har jeg stadig ikke har fået svar på.
Det er nu over en uge siden vi bestilte og jeg aner ikke hvor mine varer er og de svarer ikke.

Det er under al kritik at de trækker pengene uden ordren er sat i gang.
Næst, er det heller ikke ok at man ikke får besked, hvis varen ikke kan leveres som lovet.
Sidst, synes jeg slet ikke at det er ok at der ikke bliver svaret på henvendelser.

Der kommer jeg nok ikke til at handle igen!

super service

God service med hurtig levering.

Søde mennesker men...

Bestilte en del i webshoppen og fik desværre leveret noget forkert. Det kan ske, men da jeg ringede for at informere om det blev jeg lovet at de rigtige varer ville komme dagen efter, det gjorde de ikke. Nu risikerer jeg, at mine ting sendes retur, da jeg ikke har mulighed for at hente dem i gls butikken inden den sendes retur. Desuden har jeg været nødt til at købe flere af tingene andre steder, da jeg rent faktisk havde brug for de ting jeg havde bestilt. De er dog super søde.

Mangler styr på deres lagerstatus

Jeg bestilte en vare fra mammashop da de angav at have den på lager. Først da jeg fik mine andre varer oplyste de at varen ikke vare på lager. Irriterende at tro man kan få noget nogle dage senere, og det så viser sig ikke at holde stik.

Desuden irriterende man ikke kan vælge hvilken GLS pakkeshop man vil have levering til

Hej Nina

At denne vare ikke har været på lageret, selvom det har været angivet på vores hjemmeside må skyldes en fejl i vores lagerbeholdning. At denne fejl er sket beklager jeg!

Lige pt. vælger vi den nærmeste GLS pakkeshop manuelt. Vi er ved at implementere de forskellige GLS pakkeshoppe i vores system - det trækker desværre ud. Vi håber på at vi snart har en løsning så man selv kan vælge, hvilken GLS pakkeshop man vil have leveret til!

Mette, MammaShop

perfekt

Helt klart anbefalelsesværdigt. Alt forløb som forventet.

Super fint og nemt

Varen kom hurtigt. Billigere end andre steder. Dog en smule dårligere kvalitet end forventet, men helt ok

Hurtig levering.

Nemt at shoppe - hurtig levering.
God service.

Hurtigt og ligetil

Ingen problem at bestille og få lev. varene

Pengene trukket på kontoen inden afsendelse

Bestilte nogle varer som havde 1-3 dages leveringstid.
Pengene blev trukket på kontoen et par dage efter bestilling, men da der var gået over en uge og varerne stadig ikke var kommet frem, måtte jeg ringe og rykke for hvad der skete.
Det viste sig så at varerne ikke var afsendt endnu, da man havde afventet en leverance fra leverandøren. 3 dage senere dukkede varerne op.

Det er uskik at pengene trækkes på kontoen før varen afsendes til kunden, samt at kunden ikke orienteres proaktivt om evt. forsinkelser.

Hej Michael

Jeg beklager at pengene er blevet trukket for tidlig fra din konto, for det er ikke meningen at de skal trækkes før varerne er blevet sendt afsted. Vores fejl!

At vi ikke har informeret dig om at vores leverandør var forsinket med sin leverance, som medførte at vi ikke kunne sende dine varer rettidigt afsted til dig er også beklageligt, men desværre en forglemmelse fra vores side af. Det er helt forståeligt at disse to ting har skabt usikkerhed hos dig!

Håber dog på at se dig hos MammaShop igen!

Mette, MammaShop

Super hurtig service

Anbefales - alt er til UG

Helt i top!

Meget hurtig levering, ingen problemer.

super hurtigt

og gode varer

Hurtig leveringstid - ingen problemer med produkt

Havde en fin oplevelse med Mammashop. Eneste lille detalje var at jeg ved købet ikke fik oplyst hvilke GLS pakkeshop, at min vare vil blive leveret til. Så jeg måtte ringe op og få det bekræftet med det samme.

Totalt i orden

Nemt at bestille, hurtig levering og løbende opdateringen på hvor langt pakken er. Vil helt sikkert købe der igen!

Jeg glad for mit køb😊

Jeg har købt en badepude hos mamashop, i love it, har heller ik set den før jeg fandt hjemmesiden mama shop, jeg vil klart shoppe andre ting os, men men ros er der fra mig,

Varen fin, men det irriterer mig at skulle betale for fragt i 2014 hvor stort set alle webshops sender fragtfrit.

Fin vare (Gus The Night Light turtle), men fragt faktoren gør at jeg ikke vil vælge denne webshop en anden gang, hvis andre konkurrerende webshops har den pågældende vare.

Hej,

Jeg er glad for at høre at du synes godt om den natlampe du har købt hos os. Håber I får meget glæde af den!

Hos MammaShop har vi valgt et have en fast fragtpris på 29,- med mindre man køber for over 1.000,-, hvor fragten så bliver gratis. Men hvis man ikke har lyst til at handle hos os pga. dette så ligger dette selvfølgelig frit for.

Håber dog på at se dig i shoppen igen. :-)

Mette, Mammashop

Super hurtigt levering og meget god kommunikation. Meget tilfreds.

I was very satisfied with the service. A very professional establishment from which I will for sure order again in the future.

Fin vare og hurtig levering

En meget nem og overskuelig hjemmeside. Fik min vare med det samme og endda med 100 kr. I rabat. Kun positivt herfra.

Nemt og hurtigt

Leveringstid var perfekt og hurtigt.

MammaShop Details

Kundeservice

Vi ved at du som kunde er vores bedste ambassadør, og vi har hos MammaShop som mål at have 100 % tilfredse kunder. Du er altid velkommen til at kontakte os.

Hurtig Levering

Bestiller du før kl. 13.00 sender vi din bestilling samme dag. Bestiller du for mere end 1000 DKK, sender vi fragtfrit. Velkommen hos MammaShop!

MammaShop

Hos MammaShop finder du altid smart og praktisk babyudstyr. Vi har mange lækre køreposer, bæreseler og pusletasker på lager. Vi har også et stort sortiment af ventetøj, ammetøj, ammepuder og amme bh - ja, stort set alt du behøver som gravid eller ammende mor.

Om MammaShop

Visit MammaShop.dk