MammaShop.dk reviews

MammaShop.dk reviews

9.1

Fin vare og hurtig levering

En meget nem og overskuelig hjemmeside. Fik min vare med det samme og endda med 100 kr. I rabat. Kun positivt herfra.

Nemt og hurtigt

Leveringstid var perfekt og hurtigt.

God service. Hurtig levering.

Jeg har købt en kjole ved mammashop. De havde den ikke i den størrelse jeg havde bestilt og inden for et par timer havde Mette ringet til mig og i samarbejde kom vi frem til en god løsning. Allerede dagen efter kunne jeg hente min pakke ved gls pakke shop. Kan kun anbefale at handle ved mammashop. Super service og hurtig levering:)

Dårlig kundeservice

Jeg har desværre ikke haft en god oplevelse med MammaShop og kommer ikke til at bruge dem igen.
Først og fremmest stod der på hjemmesiden at de brugte post danmark (dette er rettet), men de bruger GLS.
De trak alle pengene for hele ordren, selvom alle varerne ikke er sendt. En af de ting jeg havde bestilt var i restordre. Det får jeg først af vide da jeg får pakken hjem. Et stykke papir med overskriften delordre. Der var ingen returlap med i pakken, selvom der står den følger med.
Når man skriver mail til dem, får man intet svar. Så jeg har ringet for at få svar på mine mails.
Da jeg så ville returnerer den ene ting, da den slet ikke var som forventet, gik der meget lang tid hvor jeg ikke hørte noget. Jeg sender en mail og spøger ind til min returpakke, men hører intet. Da jeg ringer siger de at det er fordi de samler alle retur ordre i Sverige og derfor går der lang tid. Men hvorfor får jeg intet af vide og hvorfor skal der gå så lang tid.
Alt i alt har jeg desværre haft en dårlig oplevelse og vil ikke bruge dem igen!!

Hej Kristina

Tak for din anmeldelse! Det er altid dejligt at få en tilbagemelding fra mine kunder (både godt og skidt) så jeg ved, hvordan forløbet har været. Jeg er dog ked af at høre, hvordan dit forløb hos MammaShop har været. Det er selvfølgelig ikke godt nok og det beklager jeg!

Jeg vil meget gerne have at du enten skriver til mig på info@mammashop.dk eller ringer til mig på 88 70 99 86 så jeg kan få dit ordrenr. og jeg, som et plaster på såret, kan give dig 20 % rabat på dit køb.

Jeg håber at høre fra dig.

De bedste hilsner fra Mette

Jeg fik mine varer men...

Jeg fik mine varer og er meget tilfreds med dem - desværre blev de afleveret i en GLS pakkeshop på Amager istedet for Allerød. Det var lidt en streg i regningen da jeg stod og skulle bruge min pakke inden en ferie. Så det var lige en ekstra køretur fra Nordsjælland og til Øen øv bøv. Efterfølgende fik jeg 20% rabat på mit køb - god service :-)

Hej Stine

Vi er kede af at vi har brugt den helt forkerte GLS pakkeshop vedr. din ordre. Det er helt og aldeles vores fejl og det beklager vi.

Vi har givet dig en rabat på dit køb på 20 % for alt besværet.

Vi håber at se dig igen hos MammaShop.

Bedste hilsner fra Mette

Fine varer

Lidt længere leveringstid end angivet på hjemmesiden, men varerne levede helt op til forventningerne. Jeg handler her gerne igen en anden gang.

Super kundeservice

Jeg blev ringet op, da der var udsolgt af en vare, så jeg straks kunne vælge en anden, hvis jeg havde lyst. Jeg skulle bytte to kjoler, og der var super service med gratis fragt og hurtig levering. Virkelig god service og fine varer - endda til halv pris af, hvad jeg ellers havde fundet dem til.

Hurtig levering, godt produkt

Brugervenlig side, lækre produkter, hurtig levering

meget tilfreds kunde

Jeg har nu handlet flere gange hos mammashop.dk og er fuldt ud tilfreds med både service, levering, priser og kvalitet.
Kan klart anbefales :)

Super shop :)

Dejligt udvalg, dejlig service og tingene til tiden :)

Ikke ok

Jeg købte sangeniq kopi som skulle være vældige. Men de passede utroligt dårligt. Så vil jeg hellere give det mere og få noget ordentlig noget. Ikke pengene værd

Hej Benthe

Jeg er ked af at høre at du har problemer med at få Sangenic refill til at passe til din blespand. Hvis du har en Sangenic blespand så burde de bleposer, du har købt hos os, passe dertil.

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med at få det til at passe sammen. Hvis du enten vil ringe til 88 70 99 86 eller skrive en mail til mig på info@mammashop.dk, så skal vi nok finde ud af det.

Mette, MammaShop

Fin handel, utrolig hurtig levering.

Overskuelig hjemmeside med overskuelige
handlevilkår. Rart at firmaet sender med GLS
, så pakke kan hentes udenfor normal åbningstid. Meget hurtig afsendelse af varer

God service og hurtig levering.

Rigtig god service og hurtige til at levere. Havde også et spørgsmål, som de var hurtige til at svare på. Så helt igennem en god handels oplevelse!

Har været glad for det..

Hjemmesiden er nem at finde rundt i. Bestillingen gik hurtig igennem og jeg fik mine varer efter 4 dage :)

Ønsker selvvalg af GLS Pakkeshop

Varerne kom hurtigt, hvilket var skønt. Kun et problem, den GLS Pakkeshop som på Km antal er tættes på mig, er ikke mulig at komme til med bus. Jeg efterspørger selvvalg af GLS Pakkeshop, så jeg kan hente mine varer uden problemer.

God service. Hurtig levering. Fin kvalitet

Jeg skulle bruge flere mål end der var tilgængelige i produktbeskrivelsen. Dem var Mette så venlig at sende til mig. Super service.

Hurtig og fejlfri ekspedition

Fin hjemmeside og god service, havde knap trykket på bestil, før varen var på vej :-)
Vil bestemt anbefale Mammashop!

Puslebord

fin vare og gode priser:)

Hurtig levering!

Jeg bestilte mit puslebord og kunne allerede afhente det dagen efter. Super hurtig levering. Mit puslebord har været i rest ordre de fleste steder jeg har søgt og tænk de havde den lige på mammashhop - fantastisk!

Fin oplevelse og hurtig levering

MammaShop Details

Kundeservice

Vi ved at du som kunde er vores bedste ambassadør, og vi har hos MammaShop som mål at have 100 % tilfredse kunder. Du er altid velkommen til at kontakte os.

Hurtig Levering

Bestiller du før kl. 13.00 sender vi din bestilling samme dag. Bestiller du for mere end 1000 DKK, sender vi fragtfrit. Velkommen hos MammaShop!

MammaShop

Hos MammaShop finder du altid smart og praktisk babyudstyr. Vi har mange lækre køreposer, bæreseler og pusletasker på lager. Vi har også et stort sortiment af ventetøj, ammetøj, ammepuder og amme bh - ja, stort set alt du behøver som gravid eller ammende mor.

Om MammaShop

Visit MammaShop.dk