Manalos reviews

Manalos reviews

6.1

Ville gerne jeg kunne rose, meeen

Efter lidt uenighed, har manalos valgt og se sig sur på en kunde.

Som faktisk anbefalede ham til højre og venstre.
Og ville hjælpe med, at få e-cig budskabet ud til flere, ved at hjælpe manalos med salg og rådgivning til evt. nye kunder.

Jeg har haft et par gode handler hos manalos, men sidste ordre tilbage i 2010 kom aldrig frem til mig, selv om manalos påstår dette.

Har valgt at lade dette ligge, og vil nu ligge min bedømmelse ud fra hvad jeg har oplevet.

En anden af mine venner, som havde bestilt en e-cig start-kit (HELLO 16) igennem manalos, hvor det ene batteri ikke virkede, min ven sendte det retur. Men manalos mener ikke at have modtaget dette batteri. Og ville ikke finde en løsning på dette. Som i princippet er okay. Men når man oplever en anden service ved de andre e-cig forhandler. Så føler man sig lidt, dårlig behandlet af manalos.

Trods den dårlige karakter, er det blot mit syn på manalos.com.

Is Manalos your company?

Visit Manalos