Manifik reviews

Manifik reviews

9.6

Meget hurtig levering

Jeg har lige købt 2 stk. Ze-Ze kjoler (flaskegrøn og grå), der passer perfekt i størrelsen, og som er meget behaglig at have på, og er nem at vaske, krøller nærmest ikke, så kan varmt anbefales.

Hurtigt, nemt og helt perfekt

Kan kun give mine varmeste anbefalinger i forhold til andre som overvejer at bestille hos Manifik. Efter at have indgivet mine bestillinger modtog jeg straks bekræftigelse på min ordre med trackingnummer på pakken.
Derudover tip top varer.
Handler helt klart hos Manifik igen!

Ilse Jacobsen soft shell

Super hurtig forsendelse
Varen var fint pakket ind
AAAA

super

Det er et godt sted at handle . Og hurtig modtager . kommer snart tilbage.

Super god service og hurtig levering!

Jeg bestilte mine gummistøvler om eftermiddagen, og havde dem næste morgen. Jeg har handlet på mange forskellige hjemmesider, og ingen har været så hurtige til at levere som Manifik.
Kan varmt anbefale andre at handle hos Manifik!

Super betjening

levede helt op til mit håb ;-)

God service, hurtig ekspedition og, ikke mindst, varer fra Minifik opfylder 100 % mine forventninger

Lækker Ilse Jacobsen frakke - passer perfekt i størrelse, kan "varmt" anbefales.

Kvik - tjep og hurtig 👍😀

Kvik - tjep og hurtig 👍😀

Hurtig levering, varen af god kvalitet

Jeg modtog mit tøj i løbet af et par dage, kvaliteten i top.

Lever op til hvad de lover

De overholder de ting de skriver på deres site, de sender hurtigt, fejlfri pakke - Alt i alt kan jeg varmt anbefale Manifik

Gode varer, hurtig levering, venligt personale. Fik et opkald om en vare, der var udsolgt, og kunne bestille en anden størrelse i stedet, uden ekstra leveringstid.

En idé: Muligheden for at se de senest ankomne varer på hjemmesiden. Jeg tror, jeg ville købe mere, hvis jeg havde den mulighed. Der er rigtig mange varer i shoppen, og jeg orker ikke at bladre det hele igennem hver gang.
Manifik

Reply from Manifik

Hej Susanne
Tak for din anmeldelse af Manifik og de fine ord.
Næste gange du kigger forbi webshoppen, så prøv at klikke kun på størrelseskatagorien. Hvis du gør det, så får du alle de nyeste varer fra samtlige katagorier(toppe, bukser, tunikaer etc.), da varerne lægger sig i "tids kronologisk" orden :-)

Fantastisk

Super service, hurtig levering og dejligt nærværende famliært når man er i butikken. Jeg har handlet online nogle gange da jeg bor et stykke væk, men der er sørme hurtig levering og varene lever op til al forventning.
Det kan også anbefales at købe billet til butikkens modeshow.... smadderhyggeligt og sjovt... flot fremvist

Utrolig god behandling ved køb

Utrolig god behandling ved køb
God og hurtig betjening

Dejlig oplevelse,super betjening

Dejlig forretning med fint udvalg og det var en positiv oplevelse,første gang jeg var der.

Fint

Nem bestilling, varer kom hurtigt. Ingen problemer.

SUPER handel...c,")...

Fantastisk handel og super hurtig levering.

iorden

Det er første gang jeg har købt hos Manifik, alt gik efter planen, varen jeg fik svarrede til min forventning.

Fin netbutik

Super fine vare, ok levering,tøjet levede helt op til mine forventninger. Syntes godt billederne af tøjet kunne være bedre, da det af og til var svært helt at bedømme farverne. Men handler der sikker igen, så helt ok butik .

Skønne varer, fine priser og lynhurtig levering.

Hurtig levering og levede op til forventningerne.

Ikke sidste gang jeg handler her.

Om Manifik

Om virksomheden

Manifik har valgt at have to fokusområder i butikken - en med fokus på str. 36-46 og en med fokus på str. 42-56. Dette koncept slår også igennem på webshoppen, hvor vores kategorier er opdelt på samme måde. I Manifik går vi efter, at du altid kan finde smart kvalitetstøj til fornuftige priser, hvor de fleste kan være med. Det skal helst være sådan at du sjældent går forgæves når du handler i Manifik, uanset om du er ung eller gammel. Du kan vælge mellem at handle her på nettet i vores webshop eller besøge os i vores fysiske butik i Græsted. Den gode personlige betjening du får i vores hyggelige butik, og hvor vi sørger for, at der er tid til at sætte dig og dine ønsker i centrum er naturligvis svær at genskabe i webshoppen. Vi prøver at beskrive varerne så detaljeret som muligt og lægge nogle gode billeder op, men er du i tvivl eller har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon - og så er der jo 14 dages returret på varerne, hvis de alligevel ikke passer eller falder i din smag.

Visit Manifik

Write to: info@manifik.dk