Mannequin Shop reviews

Mannequin Shop reviews

7.5

Smukke festkjoler til rimelige priser

En lille chik butik med unikke kjoler fra Paris. Har bl.a. købt en blå fest kjole og et smukt uld sjal med mink (set til en 5 gange så høj pris i en anden modeforretning). Kan varmt anbefale Mannequin Shop - de yder en super service, har meget rimelige priser og hjælper med gode styling råd. Jeg kommer helt sikkert igen, når jeg skal shoppe tøj til næste store fest!

Flotte kjoler til prisen

Jeg har købt en flot kjole i webshoppen, som levede op til forventningerne. Hvorfor betale 5000 for en kjole, som du alligevel kun bruger 1-2 gange.

Dejlig kjolebutik :)

Har lige været i mannequin shop. Hyggelig betjening og masser af kjoler at vælge imellem. Fandt en flot kjole til min søsters fødselsdag :) det er dejligt når det er muligt at finde noget man kan betale og så alligevel ligne en million.
Hermed er tip givet videre...

toooo expensive

I just bought a dress from " Mannequin SHop" in Copenhagen for almost 423 dallor(2199 kr.) but I found the same dress for 98,56 dallor(514 kr.) in eDressit... I will never buy anything from there anymore. This is not fair...the price is almost 5 times higher..

God betjening og pragtfulde kjoler

Har lige været i Mannequinshop og fået købt kjole til en rund fødselsdag. Det er dejligt at have så mange forskellige kjoler at vælge mellem til gode priser.

Et besøg værd :-)

Lynhurtige på e-mail

Jeg skulle i februar, 2011 bruge en gallakjole som jeg opdagede på deres hjemmeside. Da deres butik ligger på strøget i København og jeg selv bor i Jylland, havde jeg ikke umiddelbart mulighed for at smutte til KBH og hente den. I stedet sendte jeg butikken en mail, og hørte om de var villige til at sende kjolen til med via post mod betaling over webbank. De var super samarbejdsvillige og kjolen blev sendt samme dag, jeg havde overført pengene. Kan kun anbefales. Deres kjoler er fantastiske og de er i en klasse for sig selv i forhold til de mange prinsesse-cinderella-flødeskums balkjoler man finder så mange andre steder. Super design og kvalitet.

Is Mannequin Shop your company?

Visit Mannequin Shop