Marie Smykker reviews

Marie Smykker reviews

6.8

go kvalitet for pengene!

Har kun været positivt overrasket! Havde ikke regnet med det store grundet de lave priser.. Men blev glad da smykkerne var over mine forventninger :)
Kan varmt anbefales!

Smart læder armbånd.

Jeg har købt et læder armbånd hos Marie smykker. Det er pænt og smart.
Det jeg er lidt ked af er : magnet låset holder ikke særlig godt.
Der skal ikke meget til før det går op. Det er øv!
De laver mange søde smykker, der er en god service og en kort leveringstid.
priserne er fine og man kan nemt finde en gave.

tilfreds

Jeg har været meget tilfreds med Marie Smykker . Fået byttet uden problem da en lås var ikke var i orden.
Venlig hilsen Sine Madsen

Positivt overrasket.

Jeg købte en halskæde og nogle øreringe til min mor. Smukkerne var i rigtig fin kvalitet og jeg modtog dem overraskende hurtigt. Kan klart anbefale at handle smykker hos mariesmykker.dk. Min mor blev ret glad, og så er det også ret billigt.

Stort udvalg til fornuftig pris og hurtig levering!

Jeg har nu bestilt flere gange hos Mariesmykker.dk og vil varmt anbefale at købe smykker hos dem. Synes det er lækkert med så stort et udvalg og med gode priser kan man tillade sig at købe lidt ekstra, da de også tit har gode tilbud. De lever fuldt ud op til mine forventninger med hurtig levering.

Camilla

Dårlig kvalitet

Elendig kvalitet. En halskæde der skulle forestille at have kostet 90 kr. ligner noget der er trukket i en tyggegummiautomat. Jeg modtager kæden i en defekt / brugt æske uden låg. Jeg har betalt 25 kr. for porto og jeg modtager kæden i en ødelagt alm. hvid kurvet, der er frankeret med 8 kr.
Handler aldrig på denne side igen!

God kvalitet for små penge

Utroligt at det kan lade sig gøre at få så flotte sten for så forholdsvis små penge. Må indrømme at jeg var skeptisk inden. Var stenene der blev brugt i kæder og armbånd ægte etc. Men min skepsis blev gjort til skamme. Utrolig godt forarbejdede sten - og ægte. Ikke nok med det, hurtig levering. Tak Mariesmykker. Med det fine udvalg af sten kan jeg nu begynde min selvhealing.

Hurtig levering... men ikke perfekt

Jeg tænkte nok udfra prisen, at kvaliteten ikke kunne være perfekt. Jeg bestilte 2 læderarmbånd og de ankom 2 dage efter i en normal konvolut med 16 kr. i porto (på trods af at jeg betalte 25 kr. for post danmark pakkeforsendelse). Læderet er ægte (testet med lighter) men ret stift, nok ikke det dyreste, men fair nok. Størrelserne kan man ikke helt stole på, da de 2 armbånd skulle være samme størrelse, men det éne sidder lidt for stramt, håber det udvider sig med tiden.
Generelt om firmaet, virker det til at være et lille "hjemmefirma", adresser på konvolut er skrevet i hånden, og firmaets adresse er en lejlighed på 1. sal i Nørresundby.
Hjemmesiden er dejlig nem at finde rundt på, men mht. forsendelse savnede jeg track and trace nr. Dog alt i alt, acceptabelt oplevelse og produkt i forhold til de lave priser. Jeg kunne godt finde på at handle der igen :-)

dårligt dårligt.

Jeg fik endelig min vare fra Mariesmykker, en stor skuffelse jo, jeg havde bestilt to led til mit armbånd i en størrelse jeg vidste komme bruges. og her får jeg to forskellige slags som overhovedet ikke passer :-( total dårlig service og kan selvfølgelig ikke komme i kontakt med dem!! ikke bestil derfra.

Dårlig service:-/

Jeg bestilte 3 sæt marguerit øreringe og 2 halskæder. Det var rigtig billigt. Der var fejl på øreringene (malingen var faldet af) jeg sender dem retur med gls da jeg synes kvaliteten var ringe. Den bliver forsøgt leveret to gange uden held. Jeg ringer til gls som siger jeg skal kontakte firmaet som skal aftale en ny tid med gls. Jeg giver firmaet det såkaldte nr jeg fik fra gls og der sker intet. Manden siger han hverkend har modtaget en seddel fra gls og siger at han ikke skal ringe til gls men det er mig der skal det. Det virker som om han ikke ønsker at få varene retur, da kvaliteten virkelig er ringe:-/ prøvede at beherske mig, men blev virkelig gal i skralden og måtte sige til ham jeg i hvert fald ikke gad handle hos dem mere. Meget sur smiley herfra:-/

Total tavshed

Hurtigt fremsendte varer gav et godt førsteindtryk. Da det viste sig, at der både manglede varer og var fremsendt forkerte varer i pakken blev oplevelsen hurtigt negativ. Da jeg dernæst ikke kunne ringe firmaet op (det opgivne tlf. nr. på både faktura og hjemmeside kan ikke modtage opkald) og heller ikke har fået respons på tre mail-henvendelser, kan jeg kun sige: Her er et firma, jeg absolut ikke kan anbefale!! At smykkernes kvalitet ikke svarer til deres pris er et andet problem. De angivne priser med overstregning af egentlig pris, så det ligner et godt køb ser ud til at være ren fup.

Positivt overrasket

Billige rigtige fine smykker. Hurtig levering, endda her op til jul :-) Dejligt!

Kan anbefales

Hurtig levering.
Stort udvalg
Gode priser

Bedre service skal man lede længe efter :-)

Dette firma ved hvad god kundeservice vil sige. Jeg ville gerne købe 2 pakker halskædesæt (2 x 2 sæt), og i den ene pakke var farven på det ene sæt ikke en farve jeg kunne bruge, jeg skrev så til Mariesmykker om ikke de havde 1 pakke hvor der var 2 sæt i samme farvenuance, og vupti så lavede de en pakke med 2 sæt i samme farve.
Jeg bestilte smykkerne en helligdag, de blev afsendt førstkommende hverdag og jeg modtog dem dagen efter, så en kanon fin service hele vejen igennem, kan varmt anbefale firmaet :-)

Svindelfirma ??!

Har bestil og de hævede pengene med det samme !
Har ikke hørt noget fra dem siden og ikke set noget til pakken.
Det har ikke været muligt at komme i kontakt med "firmaet", hverken pr. telefon eller mail.

Første gang og super nemt

Billige smykker
Nem side at finde ud af
God kvalitet

og gode gaver = en glad kæreste :-)

God side.

Første gang og det er en succes

Billigt, hurtigt og nemt, jeg kommer straks tilbage og køber mere! :)

Mariesmykker.dk Details

Visit Marie Smykker