Maxiweb reviews

Maxiweb reviews

3.8

De er helt væk...

De har ikke forstand på hvad de laver. På et tidspunkt havde de nedetid på næsten en uge, uden at give besked til deres kunder om hvad der var sket. Endvidere svarede de ikke mails eller telefon i den periode de var nede.

Hold dig langt væk fra maxiweb!

Maxiweb dårligste service ever!

Jeg har købt 4 domæner igennem Maxiweb og de har faktureret og trukket beløbet på min konto, men de har endnu ikke bestilt domænet hos DK-Hostmaster. Det er 4 dage siden nu og jeg har prøvet 2 gange at kontakte dem på mail uden at de endnu har svaret.

Jeg vil fraråde folk at bruge dem, da de ikke er interesseret i at yde nogen form for service.

Maxiweb Sucks

Ejer [navn] er da den største svindler. Har købt webhotel hos maxiweb. Den 21.04-2012 går alle hjemmesiderne er gået ned. Vi har prøvet at ringe og skrive mail, men der er ingen der regere. Vi vil have vores penge tilbage når han ikke kan lever det der er blevet betalt for.
HOLD JER LANGT VÆK FOR DEN SVINDLER: [navn]

Safemode on, intet svar!

Synes ikke jeg har oplevet andet end problemer med Maxiweb, dårlig kunderservice og brugervenligheden er lavere end så godt som alle andre steder jeg har prøvet indtil u.

Domainekøb forsvandt

Jeg har tilsvarende oplevet at mitdomainekøb var forsvundet. Jeg havde betalt gennem Paypal, men Maxiweb havde ikke set mit køb selvom de havde faktureret det og DK hostmaster havde ikke modtaget besked om at det var købt efter 7 dage. Det ligner rod i IT systemerne. Jeg oplevede dog en god service da jeg gjorde dem opmærksom på problemet og det er oppe at køre nu, så 0 for IT systemerne, men 3 for servicen.

Frarådes stærkt

Jeg købte et domæne og webhotel hos dem. Siden da har jeg konstant haft problemer med min hjemmeside. De er meget uvidende, og hvis man spørger om ting de ikke kan svare på, ignorerer de blot ens mail.

Jeg har kendskab til mange inkl. mig selv som har bedt ham slå SAFE MODE fra. SAFE MODE gør det svært for rigtig mange hjemmesider at fungere ordentlig og bevirker i bla. fejlkoder. I alle tilfældene skrev Jannik, at "safe mode nu er slået fra". Men fejlkoderne med SAFE MODE er der stadigvæk, og det betyder altså han ikke har den tekniske ekspertise der skal til for at slå det fra. Og i stedet for at indrømme han ikke kan finde ud af det, lyver han op i ens åbne ansigt, ved at skrive det er slået fra.

Nu har jeg flyttet mit domæne til one.com - og pludselig er alle mine fejlkoder forsvundet.

Domæne

Jeg har købt en domæne hos dem, men den er ikke leveret endnu, og hvis det ikke bliver gjort end et par dage, så melder jeg sagen til politiet som bedraigeri, og samt til paypal, så Maxidims kan blive spærret i deres register, den vej få man også pengene tilbage! ( Emil Larsen) Hvis du vil være med i den sag jeg vil opret mod dem hos politiet, så skriv her så kan jeg give dig mit nummer så du kan vidne.

Elendig kundeservice

Betalte for et domæne, der ikke blev leveret.

Efter flere forgæves forsøg med at kontakte kundeservice, (der ikke kan kontaktes via mail) har jeg ikke fået noget svar.

De var ellers billige, men det lader til at nogle kunder betaler for andre får billige domæner.

Sublim kundeservice!

Jeg har købt 3 domæner og et enkelt webhotel hos MaxiWeb (indtil nu da).

Der er intet oprettelsesgebyr, og på trods af at jeg har været en relativt træls kunde med 2 supportsager med spørgsmål, fik jeg svar inden for 20 minutter på begge to. Den anden blev endda sent om aftenen en tilfældig torsdag.

Gennemgående sublim kundeservice og tjeneste, jeg kan anbefale til alle! :)

www.maxiweb.dk Details

Visit Maxiweb