MaxVolume ApS reviews

MaxVolume ApS reviews

9.0

Danmarks bedste mobildiskotek

MaxVolume er uden tvivl Danmarks bedste mobil diskotek! De har det bedste udstyr, og ikke mindst nogen virkelig talentfulde Dj´s. Marc Giversen, er super rar at tale med, og han svarer hurtigt, og er altid til at snakke med.

Så hvis du leder efter et mobildiskotek, der skal sparke liv i din fest. Skal du uden tvivl vælge MaxVolume!!!!!

Leverede en god fest!

Maxvolumen stod for lys og lyd, så vi ikke skulle tænke på alt det. Maxvolumen holdte stemningen kørende langt ud på natten.

MaxVolume har bare styr på deres arbejde.

Efter en fed aften hvor vi havde besøg af MaxVolume kan jeg kun sige.....Wow sikken en fed oplevelse, fed musik:-) og prof hele vejen igennem😜😜😜

Ikke desto mindre en perfekt

Fuldt ud tilfreds med det der blev leveret af Maxvolume, klart et firma jeg vil benytte igen.

Vil anbefale det til alle :-)

FANTASTISK!

Jeg har været til 3 fester hvor mobildiskotek MaxVolume har spillet og de kan helt klart anbefales! Der er det nyeste musik, udstyr og endda fotograf - de har tænkt på det hele. Jeg har selv valgt at leje mobildiskotek MaxVolume til min 18 års, for jeg ved at de ikke skuffer mig. De kan helt klart anbefales hvis man vil have en fest med gang i!

Ingen bekymringer - De kan deres kram

'En kammerat og jeg holdte en fest i weekenden, hvor vi få kun 1 uge inden havde bestilt MaxVolume, fordi vores førstbestilte DJ meldte afbud - ret uprofessionelt...

MaxVolume var nemme at kontakte, hvorefter de gav os en pris - lidt dyrere end vores førstbestilte DJ, men det var helt sikkert pengene værd!

De kom i god tid og stillede tingene op. Der var absolut ingen problemer i løbet af aftenen, folk roste os for vores DJ-valg og de tog imod musikforslag, hvis der var stemning for det - Der udover var både lyd og lys i top.

Med til at lave en god fest - uden tvivl anbefalelsesværdigt!

FANTASTISK SERVICE

Vi er en lille lokal idrætsforening, som skulle låne noget musikudstyr, da vi ikke har vores eget mobile udstyr.
En enkelt mail skulle der til - og så var det klaret og aftalt til en helt fair pris. Firmaet vil hellere end gerne støtte de lokale idrætsforeninger...

FANTASTISK!

God service og hurtig besvarelse - det kan vi li'!
5 stjerner herfra - intet mindre!!

Vi kommer igen...

Fedeste oplevelse!!!!

Havde Maxvolume til min 18 års,takket været dem, var der altid folk på dansegulvet :)
Kan klart anbefales!

intet mindre end perfekt!

Vi havde booket Mobildiskoteket Max Volume aps til en fødselsdag, de kom 2 ud og spillede og der manglede ingen ting, de tog glædeligt imod ønsker :-) fed oplevelse hele vejen igennem!

Bedste oplevelse...

Jeg hyrede Mobildiskotek MaxVolume ApS til en stor udendørs sommerfest, og de leverede det bedste show jeg nogensinde har været vidne til... Thumps up! ++++++

Maxvolume de forstår at fyre op under en fest, med nogle super fede lyseffekter og rigtig god lyd. De har også nogle gode DJ's som er i stand til at vælge deres musik med omhu, så de er i stand til at spille til enhver fest.

Professionel service

Jeg hyrrede MaxVolume til min 30 års fødselsdag hvor jeg oplevede en fremragende service. De kom til tiden og stod selv for alt praktisk. Folk var vilde med deres musik og kunne fylde dansegulvet det meste af aftenen. De sørgede for en god blanding mellem 80s, 90s og nutid hvilket vi aftalte på forhånd. Det er ikke sidste gang vi har hyret MaxVolume. God sommer

fedste firma fest. så hyre man MaxVolume ApS det rigtige valg

vi skulle holde en firma fest og vi kiggede længe og fik mange anbefalinger på forskellige mobildiskoteker men det vi så som de mest professionelle og dem vi hørte bedst om var MaxVolume ApS de kom og stillede op det tog ikke længe alt så pænt og præsentabelt ud medarbejderne var glade og smilende iført poler fyrede de op for festen deres dj var rigtig god og forstod virkelig og mærke stemningen og var åben over for det meste vi ønskede. de var meget fleksibel

alt ialt giver jeg dem 5 stjerner fordi det var perfekt god service

Experienced and Enthusiastic Entertainers

I had an chance to work with people from MaxVolume ApS. We got acquainted while working on few short term project in a period of approximately 10 months.
MaxVolume provided exceptional selection of music and DJ'ing, which represented the main theme of the event.

Mest professionelle mobildiskotek i landet!

Klart det bedste mobil diskotek, og alt forløb langt over forventning.
Utroligt professionelt og man forstår ikke at de gør det så billigt når de er så dygtige.
Klart dem jeg vælger næste gang jeg skal holde fest!

Mvh,
Mark Thorsen
MaxVolume.dk - MaxVolume ApS

Reply from MaxVolume.dk - MaxVolume ApS

Hej Mark!
Tak for de rosende ord omkring os, det er os en ære!

Vh

FANTASTISK!

Fantastisk, Fantastisk, Fantastisk - Marc fra Maxvolume har virkelig forstand på at stable en fest på benene. Ufattelig prof, og levere en fantastisk service. Ligemget om det er til en større eller mindre forsamling.

Jeg kan kun rose MaxVolume for en fantastisk fest, yderst prof.
MaxVolume.dk - MaxVolume ApS

Reply from MaxVolume.dk - MaxVolume ApS

Hej Christian
Mange tak for de fine ord, det glæder os, at du havde en god oplevelse sammen med os!

Vh

jubii

Ved ikke hvad jeg skal skrive

MaxVolume.dk - MaxVolume ApS Details

MaxVolume ApS’s profil har siden 2009 været en integreret del af underholdningsindustrien og tilbyder en række af professionelle løsninger inden for diskoteks- og nattelivsbranchen – fra mobildiskotek og eventpersonale til udlejning af udstyr og service og installation af DJ-udstyr og lys- og lydanlæg.

Visit MaxVolume ApS

Write to: info@MaxVolume.dk