Medieafspiller.dk reviews

Medieafspiller.dk reviews

8.7

Great!

Purchased on-line late evening and the second next day my stuff was at the post office. No need for multiple e--mails to update me that my stuff was being despatched, packaged, etc.

Fantastisk service

Jeg har kigget på medieafspillere og fik en rigtig god rådgivning fra medieafspiller.dk (Morten). Det er tydeligt at han ved hvad han taler om og at han har prøvet produkterne. Endvidere er hans priser rimelige - det jeg købte kunne ikke købes billigere andre steder. Varen kom dagen efter jeg havde betilt.
Jeg kan absolut anbefale at handle hos medieafspiller.dk

Ingen svar

Jeg har som interesseret kunde nu skrevet to gange med de samme tre spørgsmål til dem i løbet af en uge, og jeg har stadig intet hørt. Meget uprofessionelt må jeg sige. I det mindste kan man svare tilbage, at man enten vender tilbage senere eller man ikke er i stand til at svare på spørgsmålene.

Så kom der endelig svar på spørgsmålene dagen efter denne anmeldelse.

Hurtig levering og god service

Bestilte en MED800X3D i onsdags og den kom dagen efter - super hurtig levering. Havde et par små problemer som i sidste ende ikke havde noget med afspilleren at gøre men alligevel spurgte de ind til problemet. God service!

forsinket levering men der blev givet hdmi kabel som komensation

rigtig god service og varen kom dog en dag forsinket men ellers tip top gode priser og hurtig levering.

mvh steffen

ok. men mangler info omkring odre status etc.

Hurtig levering. Dog ingen ordre status eller afsendelses info.

Alt gik som planlagt dog ingen mail med information om ordrebehandlingen eller noget før den lå i postboxen

Ej heller svar på min mail jeg sendte samme dag for at få et gæt på hvornår jeg fik min vare

Service udover det almindelige - Top klasse

Har købt en medieafspiller og ringer i den forbindelse til Morten fordi jeg har brug for en smule input. Morten lover at ringe tilbage senere på dagen, hvilket sker kl. 17, men da har jeg allerede selv løst problemet.

Morten vælger dog alligevel derudover at komme men en række meget nyttig bonusinfo, men da jeg ikke lige har tid tilbyder Morten, at jeg blot kan ringe tilbage senere på aftenen, hvor han så vil guide mig igennem de steps han anbefaler mig.

Dette bevidner om klasse service fra et firma, som forstår at behandle sine kunder godt og som derudover går op i at hjælpe kunderne til at udnytte de indkøbte produkter til det yderste.

Vh.

Mikkel

Service som i gamle dage!

At få næsten en times telefonsupport INDEN man har købt sin vare er ganske simpelt enestående! Jeg håber, at I får et langt og godt liv som netbutik :-)

Fantastisk service

Det har været en stor fornøjelse at handle hos medieafspiller.dk Jeg ringede til dem inden køb og fik gode råd og vejledning. Der var dog problemer med deres telefonsystem, men de ringede tilbage kort tid efter.
Da pakken var bestilt og afsendt, fik jeg en mail med trackingnummer, dette nummer var ikke gyldigt, men jeg modtog pakken dagen efter, så det var lynhurtigt.
Da jeg så skulle opdatere medieafspilleren, havde jeg lidt problemer, men Morten fra medieafspiller.dk ringede kl. 21:30 om aften og hjalp mig, virkelig god service.
Hvis deres tlf. og tracking var i orden, så ville alt være perfekt.

Fantastisk Service !!!

Service som ingen andet sted. Først pr telefon, med super rådgivning, derefter da jeg modtog pakken, og til sidst byttede de min LBB til en Medi8er uden at pive.

Kan kun råde alle til at handle her, også selvom de koster et par kroner mere.

Fik hvad jeg bestilte.

Julemåneden er som regel travl og derfor vælger jeg at tro at et velrenommeret firma som medieafspiller.dk ikke havde tid til at tage telefonen de 4 gange jeg ringede til dem.

Dog ringede de tilbage på et senere tidspunkt.

Fik dog et forker TT nummer, men dette må være deres interne TT nummer jeg har fået.

Fik hvad jeg bestilte, det var pakket godt ind og tiden passede.

TopService - bytter også med et smil

Fik bestilt noget jeg ikke kunne anvende opgraderede til noget andet - modtog ny item dagen efter . top service -. kan varmt anbefalkes

Nemt og overskueligt!

Fin og Hurtig service

Dejligt med hurtig service.., og nyt produkt som ikke havde været åbnet mm.

jeg er glad og tilfreds, og kan anbefale Medieafspiller.dk til andre.

Super god behandling. Lyn hurtig levering..

Ringede til dem 2 gange med spørgsmål inden jeg købte min afspiller.. Begge gange fik jeg svar på alle mine spørgsmål..

So wie so...

Bestilte en Dune HD mandag kl. 1430. Den stod til at være på lager og jeg håbede den ville blive sendt samme dag. Onsdag morgen havde jeg endnu intet hørt og sendte en mail til firmaet for at høre stadig. Senere onsdag ankom min Dune HD men mens jeg skriver denne mail fredag har jeg stadig ikke fået svar på min mail. Tja tjo...

Hurtig og præcis levering

Modtog medieafspilleren 1 1/2 dag efter, jeg havde bestilt den. Pakket behørigt ind, og alt var perfekt.

Igen super service

Har lige købt en Dune TV303D.
samme dag som jeg bestilte, havde jeg den. Kan vist ikke gøres bedre.

/Palle

Helt klart det hele værd

Købte mig en "The Little Black box" hos medieafspiller.dk - de var de eneste i DK der forhandlede den men pyt prisen var god.

Til min skuffelse ville min TLBB ikke rigtig holde sig tændt, efter inspektion opdagede jeg at kablet på strømforsyningen var knækket næsten helt over, skrev en mail til medieafspiller.dk (meget sent om aftenen) kort efter ringede de til mig og beklagede. De informerede mig samtidig om at de selvfølgelig sendte en ny strømforsyning med det samme - for jeg skulle da ikke undvære at lege med mit nye legetøj i længere end højest nødvendigt. - En yderst behagelig samtale.

Få dage efter har jeg nu modtaget min strømforsyning og det hele spiller maks!
Mine højeste anbefalinger går til mediecenter for: God pris, Hurtig leverance, hurtig respons og behagelig service ved problemer.

Tak for handlen.

medieafspiller.dk Details