Mediqdanmark reviews

Mediqdanmark reviews

9.1

Nødvendigt onde at skulle bruge Mediq pga. bevilling fra kommunen

Desværre er det ikke den bedste oplevelse jeg havde, da jeg havde problemer med nåle. Troede at Mediq ville hjælpe mig i forhold til at de er forhandler og ikke leverandør/producent af nåle (eller er de?).
Mediq's nye leverings politik, vor det skal sendes med posten og ikke kan hentes i Brøndby, passer mig dårligt.
Da jeg har en bevilling fra kommunen, er jeg lidt afhængig af de leverandøre der samarbejdes. Havde jeg selv skulle betale en vare fuld ud, havde jeg nok valgt en anden leverandør

ALTID VENLIGE OG BEHJÆLPSOMME

Jeg har kun mødt venlighed og behjælpsomhed uanset hvor meget jeg har rodet rundt i det og gjort tingene vanskelige
MVH Doris

Nem bestilling, hurtig og præcis levering.

Jeg bestiller alle mine diabetesting hos mediq -fordi jeg får præcis de ting som jeg har bestilt. Det går altid hurtigt og pakken er ikke fyldt op med reklame!

Hurtig og effektiv levering !

Hurtig og effektivt.
Dog er der udfordringer i pakkeafdelingen, da fx. sødemiddel i pulverform ikke er effektivt lukket inde, og går op under transport (så pulver er løs i pakken) ..
Borset fra denne fodfejl på to leverancer, er alt ok ..

Butikken på adressen er virkelig fin, og rådgivningen er god !

super

Syntes godt om og hurtig levering

Effektivitet når det er bedst

lyn hurtig ordrebekræftelse og levering på 2. dagen
SUPER

Hurtig bestilling mig varen er her inden for kort tid

Synes hjemmesiden er blevet dårlig den er blidt bøvlet og forvirrende men ellers er modtagelsen af varen og tiden på den bliver sendt og kommer rigtig god.:)

Topservice

Hurtig levering af et godt produkt til en absolut konkurrencedygtig pris

Man får en god behandling

Jeg synes at man får en meget god og hurtig service når man bestiller varer.

Pålidelig

God hjemme side og super levering

God kunde service

anbefaler varmr for at handle med virksomhed

Hurtig og problem fri levering

Jeg vil helt klart anbefale Mediq. Deres hjemmeside er nem at betjene, og leveringen sker meget hurtigt, uden problemer og fejl.

God og præcis servce.

Ingen anmærkninger, Medic gør, som de burde! God og præcis service.

God hurtig, stabil levering, og behagelig hjælpsom telefonbetjening!

Ville også købe hos Mediq, selv om det ikke nærmest var blevet påtvunget af Skanderborg kommune!

KAOTISK/UOVERSKUELIG/OVERFYLDT WEBSIDE

Jeg skal bare som jeg plejer bestille mine penkanyler til min insulin-pen. Jeg skal hurtigt finde min forrige bestilling efter at have indtastet mit brugerID og mit password. Men siden, jeg logger ind på er OVERFYLDT med for mig irelevante ting. Det lykkes mig langt om længe at få bestilt mine (gratis) pen-kanyler, da jeg genkender billedet af emballagen med rette længde (4mm). Men så finder jeg ud af, at jeg bare skal se på den side, der viser, hvad jeg bestilte forrige gang, og det gør jeg. Jeg kommer i tvivl, om jeg bestilte de rigtige pen-kanyler. Jeg bestiller så igen. HVORFOR STÅR DET IKKE KLART OG TYDELIGT MED STOR SKRIFT, LIGE NÅR MAN HAR LOGGET IND, AT MAN SKAL GÅ TIL SIN FORRIGE BESTILLING - MED ET ENKELT MUSEKLIK - MED DET SAMME. DET TOG EN EVIGHED FOR MIG AT FINDE RUNDT I UVEDKOMMENDE OPLYSNINGER PÅ WEBSIDEN, OG NU ER JEG KOMMET TIL AT BESTILLE DOBBELT ANTAL (GRATIS) PEN-KANYLER. PYT - JEG SKAL NOK FÅ DEM BRUGT.
Mediq Danmark A/S

Reply from Mediq Danmark A/S

Kære Jan S.
Tak for din feedback. Vi arbejder løbende på at forbedre vores netbutik. En af de ændringer vi forventer snart lægges ind på siden er, at genbestillingslisten bliver mere tydelig, når man logger ind.

Sissel Nilsson
Support Leder

Nem og hurtig bestilling

Det er nemt og let at bestille hos Mediqdanmark. Varerne bliver hurtigt leveret.

stol på Mediq.

Hos Mediq er det nemt at bestille sine varer og de kommer lynhurtig med posten få dage efter hvilket er rigtig godt da det jo virkelig er noget man skal bruge for at få sin hverdag til at fungere.

Super !!!

Hurtig levering og god service.

effektiv og stabil

Jeg har brugt Mediqdanmark i flere år og er aldrig blevet skuffet. Jeg har aldrig haft behov for at klage. De er pålidelige, hurtige og effektive.
Jerry Nielsen

Kundeservice

Bestil på nettet

Det er hurtigt, nemt og overskueligt. På nettet vil du også have overblik over dine seneste bestillinger, samt din bevilling.

Vi bringer dine varer lige til døren

Så snart vi har behandlet din ordre, sender vi en pakke med dine varer. Pakken bliver bragt lige til døren.

Vores specialister sidder klar til at hjælpe dig

Mediq Danmarks kundeservice er klar til at svare på dine spørgsmål og giver gerne gode råd og vejledning på hverdage mellem 8-16, fredage 8-15.

Om Mediq Danmark

Mediq Danmark har en bevidst holdning til produktets kvalitet og funktionalitet. Ved valg af produkter til vores sortiment sikrer Mediq Danmarks kvalitetsstyringssystem, at produkterne lever op til de standarder og krav, der måtte være gældende for det aktuelle produkt, ligesom miljøaspekter, vurderes nøje inden produktet optages i sortimentet. Leverandører udvælges altid med stor omhu for at sikre en god kvalitet, en konkurrencedygtig pris og ikke mindst en stabil leveringssikkerhed.

Visit Mediqdanmark

Kontakt os