Megaforbruger reviews

Megaforbruger reviews

Very low
2.5

Spammer

Ved ikke hvem de er, eller hvor de har fået min mail fra. Men det er i hvert fald spam

Fup og svindel

Modtaget særdeles mange urige email om kommende pakker, rykkere mm - ingen bund i virkeligheden.
Vil sørge for at blokkere deres domæner på diverse spam blocks

Dette er et SVINDELFIRMA

Jeg er også begyndt at modtage nogle spammails hvor de fx forklarer at de nu er klar til at sende mig en GPS med et europakort. Det har jeg aldrig bedt om. Firmaet er registreret i Seychellerne så en politianmeldelse hjælper nok ikke. Ifølge whois.domaintools.com/megaforbruger.dk så har dette firma omkring 325 registrerede domænenavne hos DK hostmaster.
Det var mit-gavekort.com som sendte mine data videre efter at jeg var så naiv at tro at jeg kunne være med i en gratis konkurrence om Apple udstyr. De er registreret i Tyskland.

Spam

Er i længere tid nu blevet spammet af dette firma som gang på gang fortæller mig at jeg har vundet et eller andet, eller at jeg har pakke som mangler at blive afhentet.

Jeg kender intet til dette "firma", hold jer væk fra dem

Falske konkurrencer og spam

Bliver nok nød til at skifte telefonnummer, da jeg nu bliver ringet op med alle mulige tilbud samt falske mails om man har vundet, men at de lige skal bruge endnu flere oplysninger.

Og hjemmesiden er registreret som følgende
Registrant:
Postnr. & By: . Providence, Mahé
Land: Seychelles
Telefonnummer: +2480000000

LUK BIKSEN

Det værste skrammel i misbrug af folks mail adresser

Fup fup fup og fidus

På 14 dage har jeg modtaget mindst 7 spammails fra dette "firma". Deres mails skal virke personlige, idet de anvender div. pigenavne - et nyt navn hver gang - f.eks. Berit Emma Heidi Line Lotte Malene Marie med div. danske efternavne. Enten har man "vundet" noget, eller også spørger de, hvorfor man ikke har hentet sin gave. Man skal bare liiiiige betale et lille beløb, f.eks. 2 kr, hvorefter man vil modtage gaven. Lad være med at oplyse noget som helst!! Det er fup og fidus, og de er bare ude på at få ens kortoplysninger.

Spam spam og mere spam

Det er åbenbart håbløst at blive slettet fra jeres maillister da i bare opfinder nye mailadresser og sender mails til mig derfra.

Det er frygteligt irriterende og uanset hvor mange gange man afmelder sig mails så modtager man bare endnu flere.

Der vil blive klaget over jeres spam og det vil blive politianmeldt såfremt det fortsætter....

Uanmindeligt dårligt service

Hvor svært kan det være at blive slettet fra jeres "spam" mail - MEGET svært åbenbart.
Jeg har forsøgt op til flere gange - DET BETYDER IKKE, AT I SKAL SENDE FLERE MAILS.
Så derfor slet min mail fra jeres liste - Jeg har ikke bedt om disse.
På forhånd tak.
Flemming

Meget suspekt!!

Meget suspekt!

Hej Iroxxxx

Vi har stadig ikke hørt fra dig, i forbindelse med din gave.
I sidste uge blev du udtrukket til at modtage en flot Vinesso vinkøler - værdi 899 kr.

Sørg venligst for at bekræfte din gave i dag, for vi kan kun holde den i kort tid endnu.
Hvorfor skulle jeg deltage i en konkurrence om vinkøler når jeg ikke drikker??

Meget suspekt

Pludselig er det begyndt at tikke ind i med underlige malis i min mailbox, herunder fx om at nogen pludselig vil levere et TV til os, som jeg aldrig har hørt om. Det her er vist noget, man skal holde sig langt fra.

For at deltage skal man være med til, at blive kimet, sms'et og skrevet ned af forskellige firmaer...

Hej,
Denne mail ryger automatisk i min uønsket bakke:
Kære Gitte,

Da 3 af vores brugere ikke har valgt at svare på vores henvendelse, får du nu muligheden.

Du kan få en rejse til Thailand for to inkl. lommepenge, helt gratis.

Vi mangler dog stadigvæk nogle få oplysninger på dig, såfremt det er dig vi skal bestille rejsen til.

Klik her for at udfylde den manglende informatio

Ved ikke hvad jeg skal bruge denne side til

Til kan godt være jeg har deltaget i en konkurrence på et tidspunkt. Men undre mig så over, at det jeg "vinder" er slet ikke noget jeg er interesseret i. Denne gang er det så nogle Rosendahl glas, som jeg slet ikke ved hvordan ser ud. Jeg skal også bare lige betale kr. 2 og opgive min adresse.
Men nu ved jeg tilfældigvis, at jeg har opgivet adresse i de konkurrencer jeg har deltaget i.
Så denne slags mail bliver omgående afmeldt og slettet fra min e-mail.

Is Megaforbruger your company?

megaforbruger.dk Details

Visit Megaforbruger