Megarabat reviews

Megarabat reviews

6.3

Dårlig oplevelse

Jeg modtog igår min Cordless Sweeper, og det er på ingen måde tilfredsstillende. Den suger ikke snavs op og den har efter jeg har brugt den en gang ridset mit gulv da den ikke køre på hjul. Den er samtidig blevet meget ridset selv. Jeg har sendt en mail til Megarabat og håber på et ordenligt og oplysende svar.
I starten af min bestilling gik der længe før jeg fik mit købsbevis, jeg skulle selv ringe og få dem til at sende det, og der stod samtidig på siden at de først ville trække pengene efter jeg modtog beviset, men pengene blev reserveret med det samme jeg bestilte Sweeperen. Jeg bestiller ikke noget fra Megarabat igen. Måske kommer varene udefra, men det reflektere stadig af på Megarabat at varene ikke er iorden. Nogen ting skal man bare ikke spare penge på..

Absolut gode produkter

Hurtigt nemt og elegant at bestille via dem og der er noget for alle. Har købt flere gange og det fungerer bare

Is Megarabat your company?

megarabat.dk Details

Visit Megarabat