Members reviews

Members reviews

6.5

Drew money from account - didn't send product

I ordered a pair of sunglasses on members.com
After 2 weeks I didn't recived my product as promised.. I wrote an email to members.com, and after 2 hours they replied "We might not have the product, we'll find out within 10 days".
Now they stopped replying on my email.
So for 3 weeks they've kept my money, without sending the product.
In Denmark this is illegal..
Watch out everybody!

kørte på skinner

Nemt og rimelig hurtig levering.

Skal betale 100 kr ekstra for en fejl begået af DEM!

Jeg har haft en direkte uacceptabel oplevelse med Members' kundeservice.

Efter at have købt en kjole fra Members, hvor jeg har bestilt betaling med faktura, regner jeg selvfølgelig med, at jeg modtager en faktura. Jeg har handlet på Members før, dog med betalingskort, men da dette ikke var muligt denne gang, bestilte jeg en faktura. Da jeg modtog kjolen, var der ingen følgeseddel med som der normalt er, og fakturaen var der heller ikke. Jeg regner så med, at modtage fakturaen kort efter med posten, men der kommer igen.

Så går der 14 dage, og nu har jeg modtaget en faktura med et rykkergebyr på 100 kr. Da jeg så forklarer situationen til kundeservice, får jeg gang på gang af vide at det er min egen fejl. HVORDAN KAN DET VÆRE MIN FEJL, AT DE IKKE HAR SENDT EN FAKTURA TIL MIG?! Jeg nægter at betale 100 kr for en fejltagelse begået af dem, og jeg synes det er under al kritik at opkræve yderlige penge af mig, uden at kontakte mig først eller bare sende en faktura som aftalt, som jeg ovenikøbet også har måtte betale ekstra for at få som betalingsmetode.

MEMBERS.COM HAR BILLIGE VARER, MEN HVIS DER ER DEN MINDSTE TING, SOM IKKE STEMMER OVERENS MED DET AFTALTE, SÅ ER DER ABSOLUT INGEN SERVICE AT FINDE I DERES KUNDE"SERVICE"

- for at gøre ondt værre, så kan de kun kontaktes på mail, hvilket også er meget suspekt i mine øjne.

Handel ikke her, hvis du ønsker god service. Det findes IKKE i denne virksomhed.

DET BEDSTE!

Jeg kan ikke LADE VÆRE med at handle på members. JEG ELSKER DET!!!!
Alt mit tøj og sko er derfra. LOVE IT.

Hurtig, nem og billig!

Nu har jeg bestilt varer fra Members over 10 gange, og der er ikke gået mere end max. 3 dage før jeg har modtaget varen. Jeg har intet negativt at sige omkring Members, der har aldrig været problemer med noget - både tøj og sko derfra har været i helt fin kvalitet. Siden kan varmt anbefales!

Uacceptabelt måde at drive forretning på!

Købte denne super flotte kjole i anledningen af min søsters bryllup. Var helt vild med ideen om Members koncept med billigt tøj. Members trækker pengene, så snart de har fået min kort oplysninger. Første gang, jeg kontakter dem får jeg udleveret et track nummer og får at vide at Post Danmark skulle få "scannet" varen i løbet af de næste 2 dage. Jeg skriver til dem udelukkende, fordi jeg har en veninde der plejer at få hendes ordre fra dem i løbet af få dage. Efter 5 dage vælger jeg kontakte dem igen. De virker forståelige og lovede ordret at sørge for min varer skulle komme frem som den skulle. Efter 2 uger fra bestillings dagen valgte jeg at kontakte dem igen. Da Post Danmark stadig ikke havde modtaget varen. Jeg skrev derfor igen og fik svaret at der var sket en fejl med varen/bestilling. Jeg ville naturligvis få mine penge tilbage (om en måned) og 50 members-penge som kompensations rabat. Men i min bestilling brugte jeg også 50 members-penge, så jeg fik rabat. Derudover beklagede de selvfølgelig meget. Det kan ikke passe JEG skal kontakte dem 3 gang for at hører der er sket en fejl. Ikke nok med det, trækker de pengene uden overhovedet at vide om orderen er klar. Jeg er vanvittig irriteret og jeg synes slet ikke det er en måde at drive forretning på. Det var første og sidste gang jeg "handler" hos Members.com

SUPER LÆKKERT!

Jeg var en af dem der tænkte at members var lidt for godt til at være sandt - og når man læser nogle af anmeldelserne herinde, kan man kun blive endnu mere i tvivl - men jeg kan helt klart anbefale members.com. Fandt en lækker kjole som var sat ned til 70 kroner fra 200, og fordi en veninde inviterede mig, fik jeg 50 kroner i rabat ved første køb. Fragten er på 39 kroner - men mon ikke det lige er til at overkomme, når varerne kommer helt fra Sverige, og ovenikøbet er så billige. I alt skulle jeg kun af med 59 kroner! Modtog min vare efter kun 3 dage, og den var i super stand og godt pakket ind, så jeg har ikke en finger at sætte på members.com - 5 ud af 5 uden tvivl!

Super fed side!

Fede tilbud hele tiden. Ofte mærkevare som er 30-80% billigere end normal prisen.
Jeg har altid modtaget varer i fin stand og til tiden.
Dejligt som su modtager at have råd til de fede ting. (+der er også mulighed for at betale via faktura/konto)
-Elsker jer!

Fedt koncept, men dårlig vare.

Jeg bestilte en kjole fra selected femme. Fin pris og levering lige efter helligedagene. Men første gang jeg prøver kjolen på, går lynlåsen i stykker, som sidder i ryggen, så den kan ikke bare skjules. Det er jeg ret så sur over. For dårlig kvalitet. Regner da med at det er i orden når det er en kjole til den oprindelige pris af 500 kr.

TJEK VAREN GODT EFTER

Hurtig levering og gode tilbud. MEN man skal virkelige huske at tjekke sin vare ordentligt igennem. tjek syninger, palietter, sten og perler.
jeg modtog to par stiletter. det ene par manglede to perler og det andet par havde en stor sten der kun sad halvt fast + at man kunne se at de havde været prøvet på da der var enkelte småsten og jord under sålen. det kunne dog ordnes med lim og tråd og en klud.
Har en stærk mistanke om at det er anden sorteringsvarer som andre har sendt tilbagefra fx Nelly.com.
det er også et minus at de sender varen i en tynd plastikpose der var sønderrevet da jeg fik den. skoene var heldigvis i æsker ellers havde de med garanti været ødelagte
God hjemmeside men vær kritisk og tjek varen godt efter og få evt andre til det også.

super koncept - lidt ærgelig håndtering af varer

har lige købt min første vare på members.com, og den ankom allerede dagen efter, hvilket var rigtig dejligt da den skulle bruges som julegave. er dog lidt ærgelig over 2 ting:

1. at man skal betale 39 kr i fragt og så får man det ikke engang leveret til døren
2. da jeg så havde hentet varen opdager jeg at den (et par sko) kun er pakket ind i en tynd pose. ingen skoæske eller noget somhelst. det er lidt ærgeligt, da det jo er en gave og skoene jo kan være skadet + at det gør det en del sværere at pakke ind.

desuden havde min ven inviteret mig og der blev jeg lovet 50 kr at handle for, men de er så aldrig dukket op på min konto??

udover det, superfedt koncept! thumbs up!

Positiv handel

Jeg har handlet hos Members to gange nu, og selv produkterne har været billige og gode - og så er det fedt, at man kan få members-penge, så det bliver endnu billigere. Dog har der begge gange været nogle problemer med at gennemføre købet, og det har derfor taget noget tid. Desuden leverer de ikke til døren, hvilket er lidt træls. Men leveringen var hurtig, og selvom de skrev, at leveringen tidligst ville ankomme den 21. december, modtog jeg den allerede den 13 :-)

Lækkert!

Mega lækre tilbud og priser de har, og har handlet der ovre to gange og har været fuld tilfreds med alle tingene! Handlede der i forgårs, og fik en ordrebekræftelse igår hvor der stod leveringstid ville tage 2-6 dage, alligevel kom det allerede dagen efter, det kunne ikke være bedre! :)

Ved ikke hvad jeg skal sige

Jeg skulle bestille et par øreringe fra Dyrberg Kern hos jer, og da jeg gik ind for at betale, havde jeg indtastet mine kortoplysninger, og skulle videre til Nets. Her gik det i stå, og handlen blev afbrudt. Hvad jeg så opdager på mit kort er, at i har reserveret for det beløb som tingen kostede! Og handlen var endda afbrudt?? Jeg havde ingen email bekræftelse fået fra jer, og ingenting tydede på at handlen var gået igennem (jeg havde memberspenge som jeg havde brugt, men de var ikke blevet trukket fra min konto, fordi handlen jo ikke var gået igennem).
Synes det er yderst dårligt at i bare trækker pengene med det samme, lige så snart i modtager kortoplysninger. Det må i da fandme ikke! Især ikke når vi ingen handel har kørende!! Nu har jeg så bestilt tingene (et par øreringe til 300 kr), og en ordrebekræftelse er kommet. Dog har i reserveret mig for 600 kr! Vil i så godt lige slette den reservering på 300 kr! For det andet, jeg skal bruge øreringen som en julegave, så i må gerne være hurtigere til at sende. Synes i burde sende noget hurtigere - at det tager en hel måned at sende fra Sverige til Danmark kan ikke være sandt.
(Bestilt d. 12. december, forventet leveringstid d. 7 januar). Jeg kan få ting fra Kina hurtigere.

Super godt

Jeg har flere gange handlet hos members.com uden problemer. Varerne kommer relativt hurtigt, og det er altid gode varer til billige penge. Dog har jeg haft en uheldig oplevelse hvor jeg returnerede en vare som ikke var blevet registreret som returneret. Det godskrev members.com dog uden problemer.

Dårlig service

Har aldrig oplevet en ringere service. Ganske vidst er de hurtige til at svare på svare en på mail, men det gør ikke situationen bedre når det er svenskere som ikke forstår dansk.
Jeg bestilte tre ting (samme dag) som kom over tre omgange. Man får ingen mail om at noget er i restordre, så det fandt jeg først ud af, da jeg fik min første forsendelse med faktura.
Det er bare ikke i orden at man ikke informere sine kunder.

Gode varer til billige penge

Jeg har flere gange handlet hos members.com. Jeg har hver gang fået det jeg har bestilt, og varerne har altid opfyldt mine krav. Ingen beklagelser herfra :0)

DÅRLIGT

Er nu for 2. gang blevet snydt af Members.com; 1. gang; modtog ikke varerne og havde et rent helvede med at få pengene tilbage og så 2. gang modtager varerne som bliver afleveret v døren! VEL GØR DE EJ måtte tage taxa hjem fra posthuset! og så havde de sendt mig en helt forkert og meget billigere vare end den bestilte- alligevel skal jeg returnere varen(et møbel) for egen regning! jeg kunne få 10% af varens pris at handle hos dem for! altid sukkersød venlighed men INTET trænger igennem-RENT SNYDE FORETAGENDE

Næsten perfekt!

Er meget tilfreds med Members.com. Det eneste negative er, at de skriver, de sender tingene til din adresse, men at man så skal hente tingene på posthuset. Men ellers er det perfekt! Varerne lever også helt op til mine forventninger. (:

Mindst 5 stjerner

Jeg bestilte 2 af deres tilbud i mandags, fik bekræftelse på at det var sendt igår/onsdag og modtog idag torsdag. Jeg sætter virkelig pris på hurtig levering, og det sørger members for.
Sindsyge gode tilbud, fine varer og hurtig levering, kan mindst give 5 stjerner.

Is Members your company?

members.com Details