Mensbasic reviews

Mensbasic reviews

6.7

Kanon effektiv service

Bestilte undertøj og skjorter, hvoraf det som var på lager blev leveret indenfor 8 dage. Der var et par underbukser i restordre de blev eftersendt ca 1 uge senere. Status blev hele tiden kommunikeret ud på mail.
Opdagede en fejl på en af eterna skjorterne (en syning var gået op) som jeg gjorde opmærksom på. Modtog herefter en mail med returmærkat så skjorten kunne returneres portofrit. Skjorten blev ombyttet til en ny og 3 par sokker blev medsendt som tak for ulejligheden.
Super god service.

Startede ellers så godt, men så døde servicen

Jeg har flere gange købt hos mensbasic, for store beløb, ved sidste bestilling, som var 2 ordre inden for nogle få dage, købte jeg for kr 6.000,- JBS undertrøjer og t-shirts. JEG laver den fejl at få bestilt i en forkert størrelse, dette sker midt i november. Jeg får ikke lige pakket ud, men midt i januar pakker jeg så en t-shirts ud, og opdager at den er for stor, jeg pakker en mere ud, samme resultat. Nå jeg sender en mail til mensbacis, hvor jeg spørger om jeg kan få byttet alle disse gængse ting, som naturligvis ikke er pakket op, de 2 jeg har åbnet beholder jeg naturligvis. Jeg vil kører op til mensbasic og lave en fysisk bytte, så de kan se at det er uåbnet. Så får jeg en mail tilbage, ejeren er på ferie, måske vil jeg modtage et svar ugen efter, men at det godt nok var øv for mig. Der var gået over 30 dage siden købet, man ønskede ikke at modtage folk på firma adressen, så jeg kunne prøve at tumble det hele, så kunne der være en chance for at det kom til at passe........... SÅDAN. Jeg har selvfølgelig ikke hørt fra chefen. Jeg kan kun anbefale, handler I her, så sikre Jer at det passer, der er efterfølgene ikke mere service når betalingen er faldet.

Ingen slinger i valsen

Bestilte en JBS undertrøje og modtog den 2 dage efter.

God hjemmeside, lave priser og fremragende kundeservice

Jeg bestilte en julegave her, da de klart havde det største udvalg af de rette skjorter. Prisen var oven i købet 20% under vejl. pris, og det var også værd at tage med.
Ordrebekræftelse kom med det samme, og lidt senere trackingnummeret til forsendelsen.
2 dage efter var skjorterne fremme, men desværre var den ene den forkerte farve, og jeg kontakte derfor straks deres kundeservice.
Her fik jeg selvfølgelig en undskyldning, en ganske god forklaring på "fejlen" og lovning på at rette skjorte ville nå frem hurtigst muligt. Da det var lige før jul, blev skjorten sendt første hverdag efter og nåede frem 2 dage senere. I pakken var der desuden 3 par lækre sokker, samt en returpose med portoen betalt til den "ekstra" skjorte.
Da jeg talte med kundeservice fik jeg tilbud om at beholde den ekstra skjorte, til en meget rimelig pris, model og str. var nemlig korrekt, det var kun farven der ikke var som ønsket. Dette tilbud tog modtageren imod, og igen var det meget nemt at komme i kontakt med kundeservice og få arrangeret betalingen af den sidste skjorte.
Alt i alt en fremragende kundeservice, og derfor får butikken 5 stjerner af mig, da jeg uden forbehold vil anbefale alle at handle der. Alle kan lave fejl, men måden de håndterede den på, gjorde det til en rigtig god kundeoplevelse.

Hurtig leveret som lovet

Købte et par lækre Guide London skjorter, som kun Mensbasic havde i min størrelse og de kom hurtigt som lovet. Heldigvis skulle de ikke byttes, da dette så skulle ske for egen regning i modsætning til visse andre tøjsites.

Lækker kvalitet og fornuftige priser

Olymp skjorter i lækker kvalitet og til en fornuftig pris. Leveringstid passende med den oplyste på hjemmesiden. Fik email besked om afsendelse inkl. track and trace kode.

God service, billigt tøj.

Jeg havde en god oplevelse med mensbasic.dk - jeg giver 4 stjerner og ikke 5 fordi der var lidt rod med deres lagerstatus på websiden, men jeg blev informeret hurtigt og klart på mail - vi fandt en løsning og jeg fik mine varer hverdagen efter.

God oplevelse!

Is Mensbasic your company?

mensbasic.dk Details

Visit Mensbasic