Menucard reviews

Menucard reviews

8.0

Ikke gennemført nok - desværre...

Tankerne har været rigtig gode..... meeeeeen.... der er alt for få aftaler, og det sku lidt noget rod med at man skal maile / ringe for at sætte sit kort i bero. Jeg har nu til- og frameldt mig 2-3 gange bare i 2014 (når jeg kan se at jeg ikke får brug for det f.eks. den efterfølgende måned); for har man endelig sat sit kort i bero og bruger det i den periode, hvor man har betalt, så bliver betalingen genoptaget, og så skal man betale en måned igen. Det kunne altså være noget mere gnidningsløst.

Jeg har også af flere omgange skrevet til MenuCard omkring iPhone-app og hjemmeside, og det virker simpelthen ikke gennemtestet godt nok. Det kan fungere, og pludselig fungerer det ikke, ingen kontakt til server osv osv. Det er svært at holde glæden oppe. Desværre....

Sidste ting, så er betalingen smart via app, men 2 ud af 3 gange har restauranterne ikke været klar på at scanne eller kunne scanne eller ikke var i besiddelse af en scanner. Så er rabatten givet som afslag, men det kræver igen at man skal skrive efterfølgende til MenuCard for at få det registreret korrekt.

Så 3 stjerner, for meeeeget kan bestemt forbedres.

www.menucard.dk - Dejligt med rabatter og gode spiseoplevelser!

Jeg holder af at bruge mit MenuCard og jeg synes det er fedt at man bliver informeret i tide når ens medlemskab er ved at udløbe. Rart at man ikke binder sig til nogle længerevarende abonnementer. "Thumbs up" herfra!

God men også skuffende

Jeg har selv et menucard, og det er jeg tilfreds med, det jeg ikke er tilfreds med , er da i havde fødselsdag, skrev i at man måtte give et kort gratis væk til en
Jeg valgte så at give min søn et, i har så efterfølgende skrevet at kortet er sendt d 3-8-2013, men min søn har ikke modtaget det, og har derfor skrevet til jer og svaret er her.
MenuCard support, 05 sep 13:38 (CEST):
Hej Claus

Dit kort er sendt afsted d. 3. august og det er ikke kommet retur til os.

Jeg vil meget gerne bestille et nyt kort til dig, men vil lige dobbelttjekke din adresse inden jeg gør det:)

Cathrine, MenuCard support

Så får han så senere en anden mail, da han så har skrevet om i ikke kan sende det til mig hvis det er posten det er gal med.

MenuCard support, 16 sep 14:03 (CEST):
Hej Claus

Vi prøver at sende det til din mors adresse i stedet. Inden da, skal du dog tilknytte et betalingskort til dit MenuCard. Det gør du nemt på enten vores app, hvis du har downloadet den eller på menucard.dk/profil

Hav en god dag:)

Cathrine, MenuCard support

Så er det jeg spørger mig selv om, det kort er aldrig sendt, så hvorfor bruge al den tid på noget som ikke passer, når i lige pludselig vil have et betalingskort tilknyttet
Jeg har ikke noget betalingskort tilknyttet mit eget kort, det er købt, og gælder i et år

Kære Inga,

Tak for din besked her på Trustpilot.
Vi er kede af, at få 2 stjerner fra dig, hvis du er glad for dit MenuCard og begrunder de 2 stjerner pga. denne misforståelse.

MenuCard bliver et betalingskort den 23 september 2013. Det vil sige om 5 dage. Efter den 23 september er det ikke muligt at bruge dit MenuCard, hvis ikke du betaler med det. Det betyder at du også selv skal tilknytte dit betalingskort inden den 23 september for at kunne få rabatter fremover. Her finder du en video om "MenuCard som betalingskort" http://player.vimeo.com/video/73858026 .

Vi er i dialog med din søn, Claus, pr. mail hvor vi har givet ham samme informationer som ovenstående. Da du i sin tid gav et MenuCard til Claus via MenuCards fødselsdagskampagne, skulle man ikke betale med MenuCard. Kortet blev sendt med posten men er aldrig dukket op (MenuCard har over 150.000 medlemmer, og vi oplever desværre en gang i mellem at Post Danmark smider vores post væk). Efter Claus har henvendt sig til os ang. at kortet der aldrig er dukket op, er vi nu så tæt på lancering af "MenuCard som betalingskort" - derfor skal man have et betalingskort tilknyttet sin profil for at få sendt et MenuCard med posten. Vi kan se i systemet at Claus også har vores MenuCard App. App'en giver præcis samme fordele som et MenuCard, derfor kan han tilknytte sit betalingskort i App'en og komme i gang med det samme.

Hvis ikke Claus ønsker at benytte sin MenuCard App, men gerne vil have tilsendt et fysisk kort, så skal han blot fortsætte dialogen med Cathrine på support'en og tilknytte sit betalingskort. Så sender vi et fysisk kort så hurtigt vi kan.

I samme forbindelse er det vigtigt at sige, at MenuCard IKKE trækker penge, fra dit, din søns eller andre medlemmers betalingskort, ved tilknytning af betalingskortet! Det skal tilknyttes for at du i fremtiden kan betale med dit MenuCard på spisestederne i hele Danmark.

Du er altid velkommen til at ringe til os på 31 31 64 64, hvis du eller din søn, Claus, skulle have nogen spørgsmål :-)

Nicklas fra MenuCard

SUPER GOD SERVICE

Besøgte en restaurant og fik ikke den rigtige rabat. Efterfølgende skrev menucard.dk til os og bad os tjekke om beløbet var korrekt og da de fandt ud af at det var det ikke, tog de kontakt til restauranten og fik det ordnet så vi fik en kompensation. Det er da GOD service...

Kære Dorte,

Tusind tak for din dejlige feedback!
Det aller vigtigste for os er mætte og glade medlemmer :-)
Vi gør vores bedste for altid at hjælpe, og når vi bliver rost, spreder det glæde her på kontoret!
Mange tak igen og fortsat rigtig god spiselyst,

De bedste hilsner,

Genialt koncept

Jeg har nu haft menucard i ca et år. Efter den nye opdate til iPhone /iPad er det blevet meget bedre og nemmere at navigere i. Hvis ikke jeg får rabat et sted gider jeg ikke at spise der og finder et sted der har menucard.
Jeg har oplevet at nogle steder scanner de ikke qr koden, enten fordi at deres scanner ikke fingerer eller at de ikke er blevet instrueret i at bruge den..... og så kan jeg ikke se besparelsen på appen, jeg får dog rabatten alligevel.

Jeg stadig ikke modtaget selve kortet selvom det har været på vej i nogle måneder.

Jeg bor i Smørum og det nærmeste sted med menucard er Herlev og Glosturp, Ballerup burde også være med på beatet. Det kommer nok!

Kære Gaja,

Tusind tak for din gode og konstruktive anmeldelse!
Vi har arbejdet intensivt på MenuCard-App'en for at optimere og forbedre brugeroplevelsen, så det er fantastisk at høre, at du bedre kan lide den nye version!

Det er nyt for spisestederne at skulle registrere alle medlemsbesøg, derfor arbejder vi på højtryk i øjeblikket, for at få vores spisesteder til at lærer deres personale, at kunne benytte og scanne medlemmernes QR-kode - ved HVERT besøg. Det er en process og spisestederne bliver bedre dag for dag :-)

- Det lyder meget mystisk at du ikke har modtaget dit kort! Skriv til vores support på kontakt@menucard.dk, hvis du gerne vil have dit kort, selvom at du fint kan benytte din App i fremtiden..

MenuCard.dk

Useriøst - viser kun positive anmeldelser!

Efter en noget uheldig oplevelse hos en af Menu Cards restauranter, går jeg ind og skriver en (synes jeg selv) konstruktiv anmeldelse af min første menu card oplevelse, hvilket jeg blev opfordret til i mailen, jeg modtog efter mit restaurantbesøg. Umiddelbart efter modtager jeg følgende mail:
---------------------
Hej :-)
Tusind tak for din feedback på vores restaurant partner.

Positiv feedback vises på www.menucard.dk under den pågældende restaurant profil, og vil være synligt under fanen “Medlemmers positive oplevelser”.

Konstruktiv feedback, kritik & andet input bruges til at tage kontakt til restauranten. Når vi har læst din feedback tager vi kontakt til restauranten, så vi kan forbedre vores produkt, og din oplevelse som medlem.

Vi håber at du snart vil bruge dit MenuCard igen :-)

Ha' en rigtig god dag.

Kristoffer
-----------------------------------

Er det ikke relevant at vide, om en restaurant er mennesketom på en fredag aften eller om madens kvalitet er middelmådig, når det gælder råvarernes friskhed?

Jeg synes, at det er yderst uprofessionelt, at man kun "tør" offentliggøre positive anmeldelser på hjemmesiden - det giver et utroværdigt indtryk af spisestederne, og efter min mening grænser det til falsk markedsføring. Enten må man gå "all in" og stå ved sit produkt, ellers skal man undlade at opfordre folk til at anmelde!

Jeg er ikke imponeret!

Kære Jesper,

Tusind tak for din feedback. Du har bestemt ret i at det kan give et misvisende billede af spisestederne hvis kun positiv feedback fremgår. Derfor har vi i den nye version af MenuCards app til smartphones har indført stjerne-ratings og åbne anmeldelser så alle anmeldelser fremgår, når de har været forbi vores stavekontrol og spamfilter. Ligeledes bliver det nye rating-system implementeret på MenuCard.dk i løbet af april, så alle restauranter i fremtiden vil blive bedømt i scala'en 1-5 stjerner og en brugerskrevet tekst. Ovenstående har været undervejs hos vores udviklere i 2 måneder, så vi glæder os enormt til at komme igang med det nye system!

Jeg håber at du vil få stor glæde af dit MenuCard i fremtiden, trods din oplevelse hos vores spisested. :-)

Alletiders

Jeg kan varmt anbefale Menucard, det fungerer bare.

Har aldrig brugt det

Jeg tilmeldte mig MenuCard, og ærligtalt - så synes jeg det er skuffende at bo i mellem Kalundborg og Slagelse i Vestsjælland. Jeg går ind og søger " mit nærområde" det tætteste MenuCard sted er i Nyborg! Det er altså 50 kilometer fra min bopæl!

Få nu lavet nogle aftaler - man kan jo ikke bruge jeres kort, når det kun er København og Odense der er folk med I.

Reply from menucard.dk

Hej Daniel Sørensen fra Bjerge.

Tak for din henvendelse/opfordring. Vi arbejder hele tiden på at få en større, geografisk spredning af vores MenuCard-spisesteder.
Alene i sidste måned bød vi velkommen til over 20 nye spisesteder. I den forbindelse kan jeg meddele dig, at vi netop nu har fået en nye partner i Slagelse.

Den hedder Lucky Sushi og ligger på Rosengade 13. Hos Lucky Sushi bliver der gået meget op i kvalitet, æstestik og madens historie. Vi har allerede haft mange glade medlemmer, der har benyttet Lucky Sushi.
Gå eventuelt ind på www.menucard.dk og se vores mange, nye spisesteder.

Vi arbejder forsat på at udvide vores sortiment, så vi kan tilfredsstille vores mange madglade medlemmer, der – ligesom dig – bor uden for storbyområderne.

Endnu engang tak for din henvendelse og god fornøjelse med dit kort.

Kristian fra MenuCard

Husk at få scannet dit MenuCard.

En fin idé...

Rabatter er der jo ingen der kan tude over, og jeg modtager da også lækre tilbud på diverse oplevelser.
Sagt på en anden måde, jeg er BRUGER af MenuCard.

Der hvor filmen knækker, er når man står på spisestedet, og orientere dem om at man har MenuCard, og at man agter at bruge det... Det er ikke dem alle der ser lige posetivt på det...?
Så må man sgu lade vær med at tilmelde sig ordningen...
De nye aftaler for 2013 lover dog bedring :)

Super koncept

Ingen klager. Det er bare et super koncept!

Meget træls oplevelse

Jeg var inde og checke hjemmesiden og så at en cafe i Ålborg var tilknyttet jeres rabatordning, og at man ikke skulle bestille bord, men vise kortet ved ankomsten. Det gjorde jeg så, og fik at vide at de beklagede meget, men de har IKKE en rabataftale med jer, og at de også har gjort jer opmærksomme på at det har de ikke.
En træls oplevelse, hvor vi så valgte et andet sted at spise, vi havde ligesom ikke lyst til at være der efter den oplevelse, og jeg har nu heller ikke lyst til at bruge kortet en anden gang..

Hej Eva.

Tak for din anmeldelse. Først og fremmest vil vi naturligvis beklage at du har haft en dårlig oplevelse med dit MenuCard.

Vi prøver hele tiden på at optimere vores udbud, så vi kan gøre det mere spændende og endnu nemmere for vores medlemmer at gå ud og spise med sit MenuCard. Vi får dermed hele tiden ny tilgang af restauranter, men i få tilfælde også afgang. Vi opfordrer derfor til at man løbende tjekker www.Menucard.dk eller MenuCard App’en for at holde sig opdateret.

Hvis du oplever at der skulle opstå et problem i MenuCard regi, bedes du kontakte os på kontakt@menucard.dk så vi kan få løst problemet hurtigst muligt.

Vi håber stadig at du vil benytte dit MenuCard når du skal ud og spise i Aalborg eller resten af landet.

Med Venlig Hilsen
Nicklas fra MenuCard

Et genialt koncept

Menucard er virkelig fedt, fordi man har rabatter over alt i landet, og det virker!

Dejligt nemt koncept som virker fremragende...!

Menucard er super nemt og hurtigt. Bestilte også en mp3 afspiller her for nyligt og den kom med posten som den skulle til tiden. Og så har de mange lækre tilbud på restauranter i københavn.

Virkelig fedt koncept

MenuCard er virkelig en fed idé, da det giver dig mulighed for at spare en masse penge masser af steder i landet.

Fantastisk

Hvis man elsker mad, at prøve noget nyt og gode tilbud! Så er MenuCard genialt! Man kan prøve en masse forskelligt, og så er det oven i købet billigere! Genialt!

god ide og gode tilbud

jeg handler rigtig meget herfra det er altid en fornøjelse at handle hos menucard god hjemmeside og god service

En fantastisk koncept!!

jeg elsker at tage ud og spise på restaurant, men da man er på su, så kan man ikke komme så tit på restaurant. MEN det kan man med menucard. Elsker det!!

Et fantastisk koncept!

Det er helt fantastisk, bruger det ofte til fx gaver eller andet. Det er en af de bedste kort jeg har i min pung. Mens det er en awesome ide!

Herlige oplevelser for billige penge

Jeg synes Menucard er et herligt koncept. Dog synes jeg Ikke at der er særlig mange muligheder i Odense, hvorimod i københavns området, er der rig mulighed for en billig middag etc. inden for en ret bred smag. Der måtte gerne være mere end de 3-5 restauranter, hvor man kan bruge Menucard, i Odense. :-)

Nemt godt og billigt ;O)

Godt koncept, det gør at vi kommer mere ud og spise end vi ellers ville gøre...

menucard.dk Details

Visit Menucard