Menuspot reviews

Menuspot reviews

4.2

Dårlig service

Jeg bestilte noget, som skulle være ankommet senest i uge 2. Dog er det endnu ikke kommet, og nu er vi i uge 3, hvilket jeg synes er ekstremt dårligt, eftersom at jeg ikke har hørt fra virksomheden ang. forsinkelser eller lignende.

Jeg vil desværre ikke anbefale MenuSpot.

Hej Karen

Det er vi naturligvis rigtig kede af at høre.

Normalt får alle kunder besked, hvis der er forsinkelser i levering direkte fra forhandleren. Så vidt jeg kan se har vi ikke i dette tilfælde fået besked på at der skulle være forsinkelse og har derfor ikke kontaktet jer. Jeg har selvfølgelig fulgt op på sagen og de sidste produkter skulle være leveret d. 17/1.

Hvis du stadig ikke har modtaget din pakke beder vi dig kontakte Fitness Gadgets direkte så I kan finde en løsning hurtigst muligt og du kan få det du har betalt for.

Vi beklager den forsinkelse du har oplevet.

Overordnet god service

Har nu været medlem af menuspot og menucard (dog gratis, da jeg har snuppet chancen for gratis medlemskab, når det har været muligt ;-)) i et par år og aldrig været utilfreds. Jeg har købt kørekort, tandbørste, massagegavekort, frokost og flere andre ting - har aldrig oplevet nogle problemer.
Men... det er virkelig vigtigt man husker, at læse ALLE informationer og ikke køber tilbuddet ukritisk. Jeg tjekker altid forhandler, mærke, test af produkt/forhandler osv for at sikre mig det ikke er fejlkøb jeg er ved at foretage mig. Bruger bare lige 5-10 min på det i stedet for at skulle igennem en lang, kedelig, utilfreds mail korrespondance som ofte ender ud i annullering af ordre, så vidt jeg kan se herinde.

Et overordnet rigtig godt deal-firma, jeg vil fortsætte med at være kunde hos :-)

Fejl i ordre og dårlig service!

Kort før jul fik jeg en ismaskine fra menuspot.dk. Under produktbeskrivelsen da jeg købte den stod der, at maskinen ikke skulle i fryseren før brug. Da jeg så modtager produktet står der at den skal i fryseren 8 timer! Jeg skriver til trendway.dk som varen er sendt fra. Jeg får ikke noget svar fra dem og forsøger at ringe til dem. Stadig ikke noget svar. Jeg forsøger at finde deres hjemmeside - den findes ikke. Derefter skriver jeg til menuspot. Heller ikke noget svar herfra. Jeg forsøger at ringe til menuspot - stadig intet svar. Her opdager jeg så at telefonnummeret til menuspot og trendway er det samme! Meget mystisk. Langt om længe modtager jeg en mail fra trendway om at de vil tage produktet tilbage men at fejlen egentlig ligger hos menuspot. Jeg henvender mig så til menuspot og får langt om længe et svar fra dem - fejlen ligger hos trendway. Jeg skriver tilbage til menuspot at jeg føler mig meget dårligt behandlet og det er ringe at det eneste der sker når jeg henvender mig om en fejl er, at de to selskaber skyder skylden på hinanden. Har intet svar fået på denne mail.
Det er virkelig dårlig service at der ikke engang kommer en undskyldning. Mine mails bliver ignoreret og jeg får intet svar. Derudover findes den hjemmesiden som ismaskinen burde være på ikke og de to firmaers telefonnumre er ens - meget mystisk!
En ting er sikkert - jeg handler ALDRIG hos menuspot igen og vil fraråde det til alle!!!!!

Hej Line

Jeg beklager hvis vi har været lang tid om at svare din henvendelse til menuspot. Vi har på grund af julehandlen haft lidt længere svartider end normalt.

Vi er ikke ude på at fralægge os ansvaret for at produkterne er beskrevet korrekt. Men hvis vi i det givne tilfælde ikke har fået oplysningen fra det firma der forhandler produktet, har vi ikke en chance for at vide at der er en fejl/mangel. derfor får forhandleren altid mulighed for at se tilbuddet igennem inden det kommer online, så vi kan nå at fange sådanne misforståelser. Det er åbenbart ikke fanget i dette tilfælde og det er vi naturligvis rigtig kede af!

Jeg kan ikke forstå at du mener telefonnummer på menuspot (39 202 100) er det samme som til Trendway (39 472 222)- de to firmaer har ikke noget med hinanden at gøre, så vi går ud fra at det er en misforståelse? Ellers beder vi dig kontakte vores kundeservice så det kan blive rettet.

Jeg går ud fra at du har returneret ismaskinen til Trendway og fået pengene retur fra os? Hvis ikke så må du endelig kontakte os på 39 202 100 eller kundeservice@dagensbedste.dk

Mia, menuspot.dk

Ure til kunstigt oppustede priser?!

Jeg var så heldig at få et ur af min kæreste til jul og da jeg hørte om besparelsen var jeg jo nærmest lamslået. Jeg besluttede mig for at lave lidt research og det viste sig at det var kina ure med priser på steroider. Urets dato gik ikke, og det bare i det hele taget præg af at at være et ur der ville ligne de dyre men uden den sidste finish.

Vi beslutter os for at returnere det, og har mails fra Gladly.dk der giver os fuld retur ret efter jul, men siden vi har gjort dem klart at vi ønsker pengene tilbage har vi ikke hørt fra dem. Det er en SNYDE firma og den slags burde være strafbart med flere års fængsel! Det er potentielt 2000 kroner ud af vinduet og burde ikke kunne lade sig gøre i vores land.
Jeg ville aldrig anbefale nogen at købe noget fra disse sigøjnere og jeg forstår ikke de stadig har lov at drive virksomhed.

Jeres forretningsgang er forkastelig og jeres mangel på respekt for jeres medmennesker er uforståelig.

exceptionel service og levering i royal liga !!

Købte en deal bestilling med et komplet knivsæt bestående af 5 laserslebne knive, saks, slibestål samt holder fra Royality Line. Dealen lukkede for mindre en 48 timer (19 dec kl 23:59). Havde så glemt at påfører hus nr på min ordrer, hvorfor jeg så blev ringet op af leverandøren "BlomOgBorup" dagen efter (igår fredag). Jeg har nu lig netop modtaget mit bestilte knivsæt af postmanden - blot 36 timer efter at dealen er lukket!!
WOOOW! Aldrig før har jeg oplevet så en exceptionel og fremragende hurtig levering og kundeservice, det er helt ekstremt. På en skala fra 1-100, jamen kan da ikke give mindre en max 100 point!! :) Kæmpe ros til menuspot samt leverandør BlomOgBorup!

Bekymrende med deres leverandører !!!!

Købte tilbudet med en Serrno skinke + Holder på Menu spot den 5 December 2013, hvor der blev lovet at der var levering, senest i uge 56, altså inden jul. Men så får man en mail, som mildest talt forbavser mig

"Hej,
Vi forventede i sidste uge levering midt denne uge, baseret på en aftale med den spanske leverandør af skinken www.deliziusdeluxe.com, vi har dog ikke været i stand til at komme i kontakt med leverandøren siden i mandags.
Vi ved derfor ikke, hvor langt denne leverance er, på nuværende tidspunkt. Beklager meget dette upræcise svar. Vi forsøger selvfølgelig fortsat at få kontakt til leverandøren og vil sende en ny status mail ud, med det samme vi hører fra dem..
Vi håber på forståelse for situationen og beklager meget. Vi gør alt hvad vi kan for at få styr på dette"

Kontaktade menu spot og brugte muligheden for at fortyde købet, da det er inden for de 14 dage, så vi må håbe på det går gnidningsfrit. Men hvis jeg var dem, ville jeg seriøst overveje at gå deres leverandører igennem, da det virker til det er et generelt problem, og åbenlyst skader deres image. jf. hvad andre skriver her på TP.

Hej Jaques

Jeg kan se at din ordre er annulleret d. 19. december så du burde have modtaget pengene på din konto før jul.

Mht de forhandlere der reklamerer på Menuspot.dk så gør vi et stort arbejde for at sikre at de er seriøse og kan håndtere ordre og kunder der kommer igennem os. Men årsagerne til forsinkelserne kan være mange - og som i dette tilfælde ligger det hos forhandlerens egen leverandør. Derfor vælger vi at gøre opmærksom på at der kan indtræffe forsinkelser og I dermed kan fortryde købet hvis ikke I ønsker at vente.

Men der er altid plads til forbedringer og vi lærer heldigvis af vores fejl og bliver bedre og bedre til at spotte forhandlere, der ikke lever op til vores krav.

Du må endelig kontakte os hvis du har yderligere spørgsmål

Du ønskes et rigtig godt nytår

Katastrofe!!!

Redigeret d. 4. december 2013.

Jeg lagde en bestilling tilbage d. 22. oktober.. Det er nu over en måned siden, og har stadig ikke modtaget mit tilbud/produkt! - NU ER DER GÅET ENDNU LÆNGERE TID, og har været i kontakt med denne amatør side, og de lovede så at jeg ville modtage produkterne snart da de ville sende samme dag! - Jeg spurgte så om et tracking nummer og noget kompensation for alt det her bersvær, og hun svarede så at jeg skulle skrive til dem fra firmaet angående det, men med hensyn til tiden så ville jeg nu modtage dem inden for 1-3 hverdage! - Her til morgen er det 4. hverdag og jeg har stadig ikke modtaget noget..

Jeg bestilte rygvest da jeg er begyndt at døje lidt med ryggen. Derfor er det LANGT fra acceptabelt at der nu snart er gået 2 måneder!??!?!?! - Jeg har sendt mit ordre nummer til jeres kunde service, så det nytter åbenbart intet..

Måske er det bare mig der stiller for høje krav, og forventer nærmest ikke engang et service niveau, men mere bare at jeg får det jeg har betalt for.. Men forbrugerne bliver selvfølgelig også mere og mere krævende, så jeg venter da gerne 1-2 måneder mere...!

Jeg har pr dags dato afmeldt mit nyhedsbrev fra jer, og sat ALT ind på at fortælle alle jeg møder om hvor lavt et service niveau i har lagt for dagen, samt råde folk til ikke at bestille noget... I starten var det ok at i måske havde lavet en fejl (hvis det altså var undskyldningen) men efter 3 henvendelser og stadig ingen produkter så er det bare ikke i orden...

Hej Mads

Vi er naturligvis kede af din oplevelse - nu kan jeg ikke udfra dette se hvad du har bestilt. Prøv at kontakte vores support på kundeservice@dagensbedste.dk eller tlf 39 202 100 eller gerne forhandler direkte. Normalt når produkter er forsinkede vil enten vi eller forhandler sende en mail med info vedr. levering og hvordan du skal forholde dig.

Heldigvis der der oftest hurtigere levering end 3-4 uger. Men den forlængede leveringstid på dealsites generelt, skyldes at vi ikke forhandler produkterne og dermed ikke har dem på lager. Derfor skal alle ordre først opgøres og sendes til forhandler som herefter kan sende varen til dig. Til gengæld får du dem til en ekstra fordelagtig pris.

Jeg håber det er svar på din henvendelse, ellers hører vi naturligvis gerne fra dig

Dårlig leverandør

Har købt et smykkekabinet til min kæreste som skulle leveres af Brandrunner.dk. (tjek evt. brandrunner.dk på trustpilot) De er registreret sammen med en bunke andre virksomheder under samme cvr nr. De har alle ekstremt dårlige anmeldelser, og leverer produkter der er langt under den standart der kan forventes når man køber noget der er nyt. Jeg vil ikke uddybe dette, men man kan se anmeldelserne under brandrunner.dk.

Jeg har kontaktet jer på mail for at hører hvorfor i vil handle sammen med et firma som dem, men får blot svar om at i ikke har oplevet problemer og hvis der skulle være problemer, så vil i tage over og gøre noget ved det. Når et firma har dårlige anmeldelser, så burde i kigge på det og se om de måske er det værd for jeres omdømme...

Hej Michael

Nu er det jo lidt svært at sige til dig at du ikke skal tro på hvad du læser på Trustpilot - for en dårlig anmeldelse er en dårlig anmeldelse ( og en dårlig anmeldelse for meget).

Desværre så er Trustpilot lavet på den måde at man som firma kan vælge at betale for et abonnement - og dermed få Trustpilot til at sende mails til de kunder der har købt et produkt eller en ydelse. Dvs det giver et repræsentativt udsnit af kundernes oplevelser.

Vælger man som os (og brandrunner.dk) ikke at betale for et abonnement, så vil det som oftest være utilfredse kunder der vælger at lægge en anmeldelse. Og for virksomheder som os - betyder det at vi i sammenligning med betalende firmaer - kommer til at se ud som om vi kun har dårlige kundeoplevelser.

Det ved vi heldigvis ikke er sandt - og det er det heller ikke for Brandrunners vedkommende. Alt det her blot for at fortælle dig, at vi (og du)ikke udelukkende kan bruge Trustpilot, som en guide for hvilke virksomheder vi ønsker at samarbejde med.

For os er det langt mere brugbart at opsamle informationer og tilbagemeldinger fra kunder - og sammenligne det med hvor meget forhandleren generelt har solgt via menuspot.dk. Og her ser vi ikke nogen grund til at stoppe samarbejdet med Brandrunner - som min medarbejder har skrevet til dig i mailen.

Så husk, når du bruger Trustpilot som guide for hvor du ønsker at handle - at virksomhederne med mange stjerner 99,99% betaler for at få anmeldelserne ind på deres Trustpilotsite.

Har du selv kontaktet Brandrunner og gjort dem opmærksom på din oplevelse?

Mia, menuspot.dk

Fejl på ordre og dårlig service

jeg havede bestilt et dynebetrak men kunne ikke forstå hvorfor det ikke var sendt, så jeg ringede ind og spurgte. Der fik jeg fat i en ung kvindlig servicemedarbejder tror 18-20 år af hva jeg kan høre på attitude som jeg ikke bryder mig særlig meget om da jeg kun ringer om at høre hvor langt den er eller om der er sket en fejl. hun siger så at jeg har fået en mail hvor i der stå at dynebrakket ikke er 200x220 men 200x200. jeg siger så at det har jeg ikke fået besked på og tjekket mine mails, og nej jeg havde ikke fået sådan en mail. hun siger så at jo det har du men det havde jeg ikke. Nå okay, så afbestiller jeg det og hun siger okay det ordner vi bare med det sammen og jeg spørg så hvornår jeg så får mine penge igen da de var trukket. det er her jeg bliver irriteret da hun svare ¨det ved jeg ikke spørg din bank, var der andet.. nej..¨og så lægger hun på. og efter jeg kun får en mail hvor alle mennesker ikke tjekker den dagligt. at det er en anden vare en du har fået at vide ved jeg ikke og jeg vil købe igen
Ps har en ven der har været ude for noget i samme retning
hilsen Emil

Hej Emil

Vi er meget kede af den oplevelse du har haft i vores support. Vi har ingen supportmedarbejdere under 30 år - netop fordi vi kun ønsker at vores kunder skal opleve en professionel og moden service. Vi gør meget ud af at der altid bliver talt pænt til vores kunder - uanset hvordan vi bliver tiltalt.
Men derfor er det også ekstra beklageligt at du alligevel føler der er blevet talt til dig, på en nedladende måde. Det vil jeg naturligvis tage videre.

Jeg kan forstå på dig at pengene er refunderet og de burde også være modtaget på din konto. Ellers må du selvfølgelig give os besked hurtigst muligt.

Mia Trøjborg, Support Manager
menuspot.dk

Ordet "sService" burde fjernes fra "kundeservice" hos Menuspot. Ofte mangelfuld leverance og endnu værre opfølgning!

Har købt flere tilbud hos Menuspot, fordi det altid ser så godt og billigt ud i deres mail. Lad jer ikke snyde. Leverancen er ekstremt langsom og derudover stort set altid forsinket. Dette får man ikke besked om, men hører først om det når man selv bruger tid på at kontakte deres "kundeservice". Denne bestiller dog ikke andet end at skubbe én videre til leverandøren, som så til gengæld siger "vi kan intet gøre, da Menuspot ikke har fritgjort pengene endnu".

Alt i alt ville jeg ikke ønske handel for nogen med dette firma. Det er lav-kvalitet på deres produkter, når de endelig kommer og tror ikke jeg har fået noget uden at føle mig snydt efter... og det er kun medregnet de gange hvor jeg rent faktisk har modtaget mine varer.

KAN BESTEMT IKKE ANBEFALE! Der er masser af fine alternativer til Menuspot, så spar tiden, pengene og skuffelsen.

Hej Alexander

Vi er kede af at høre om din oplevelse af vores tilbud og kundeservice.

Der vil altid fremgå forventet leveringstidspunkt når du køber et tilbud og skulle det blive forsinket, så kontakter enten vi eller forhandleren de kunder der er berørte via mail, med informationer om hvordan du/I skal forholde jer.

Det er korrekt at vi ofte er nødt til at bede den pågældende forhandler om at svare på spørgsmål vedr. levering. Hos Menuspot kan vi fx ikke se om din specifikke ordre er afsendt med mindre vi har modtaget pakkenumre fra forhandleren. Reklamationer vedr. et produkt skal også altid foregå direkte til forhandler.

Mia Trøjborg, menuspot.dk

Gode tilbud

***************

overraskende tilfredsstillende til prisen

Lidt kompliceret men grundlæggende tilfredsstillende, men kunne godt tænke mig nogle flere tilbud på elektronik og udstyr

Bare det bliver i år!!!

Jeg køber og betaler, er desværre naiv, tror stadig at varerne kommer, håber,
Hører ingenting beholder de mon pengene selv?
Jeg ringer de griner i den anden ende af røret, de kommer vi ringer når de er der, hvornår er det? Tiden er jo gået, 3 mdr. Er da lang tid, jah men det er ikke nemt at komme i kontakt hverken på Tlf. Eller mail. Så jeg må bare vente, ønsker jeg aldrig havde ladet mig friste.. Men det var nemt at komme igennem da jeg skulle bestille og betale, men leverancen , måske man skulle henvende sig til Forbrugerombudsmanden, lidt rettigheder må man da have?????

Hej Berit

Ud fra dit referencenr kan jeg se at der skulle være leveret senest 30. september - du har købt produktet 1. september. Der er ikke umiddelbart meddelt om forsinkelse på levering, og vi har ikke hørt fra andre kunder. Så spørgsmålet er måske om det kan være posten der har forlagt det eller er forsinket.

Har du haft kontakt til vores kundeservice eller er det forhandleren du har kontaktet? Hvis du kontakter forhandler skulle de gerne have et pakkenummer til dig.

Ellers ring til os på 39 202 100 så kan vi hjælpe dig med at få kontakt til forhandleren

Mia / Menuspot

alt i alt godt

Har kun haft goe oplevelser ved at handle her, synes bar der er for lang leveringstid.

Masser af gode tilbud

Her er det bare at vælge!

Velfungerende service

Jeg har benyttet mig af nogle af menuspots tilbud. Det har fungeret fint.

Rigtig god virksomhed.

Har haft ingen problemer med min bestillinger. Vil anbefale til alle.

Lang ventetid

Ventede alt for lang tid på vare, til trods for pengene blev trukket dagen efter bestillingen.

Hej Patrick

Vi er kede af at høre du synes ventetiden var for lang.

Vi trækker pengene når værdibeviset bliver sendt til dig - da det menuspot.dk sælger er værdibeviser. Der skulle meget gerne fremgå inden du køber produktet, hvor lang leveringstid der må påregnes. Hvis der har været tale om en forsinkelse beklager vi naturligvis.

Hvis du har spørgsmål er du også altid velkommen til at kontakte vores support på kundeservice@dagensbedste.dk eller ringe til os på 39 202 100

Mia / Menuspot.dk

Nemt og hyggeligt.

Har været glade for de gode tilbud, nemt at handle på denne måde.

ADVARSEL - ADVARSEL -ADVARSEL

KØB ABSOLUT IKKE NOGEN AF DERES LOKKENDE TILBUD;DE ER NOGLE SVINDLERE,VI HAR FR 2 MDR KØBT OG BETALT WHITNING OG INTET SET TRODS HENVENDELSER OG LØFTE OM AT NU SKULLE DET NOK KOMME

Hej Erik

Vi beklager meget at du opfatter os som et svindlerfirma - det kan vi kun tage afstand fra.

Det lyder som om du har haft kontakt til vores support og måske også selve forhandleren? Hvis produktet er bortkommet i posten eller der af andre årsager ikke bliver leveret det du har bestilt kan du til enhver tid få pengene retur.

Jeg kan ud fra oplysningerne du giver her ikke se din ordre, så jeg er nødt til at bede dig kontakte kundeservice på kundeservice@dagensbedste.dk eller på 39 202 100 for at få en afklaring på sagen.

Mia / Menuspot.dk

menuspot.dk Details