Meremassage reviews

Meremassage reviews

9.3

Fantastisk Fysio Massage ifm. brækket skulder

Efter jeg brækkede skulderen i sep. 2013, har jeg haft mange ødelagte, spændte og fordrejede muskler og sener i nakke, skulderblade og ryg. Både på den skadede side, men også på den modsatte, da den i mange måneder har kompenseret for alt det jeg ikke kunne med højre arm. Jeg blev via min fysioterapist henvist til Claus for at få bugt med de sammenkrympede, anstrengte og ødelagte muskler og sener, og allerede efter første 30 min. behandling, kunne jeg bevæge armen mere, med langt færre smerter. Jeg har nu fået 4 behandlinger hos Meremassage, og har ikke længere smerter i nakke- og rygmuskler, og desuden fået 20 graders mere bevægelse i den ødelagte skulder/arm uden smerter. Helt fantastisk, og så er Claus utroligt empatisk og meget opmærksom på om han er "for hård". Tak fordi du har givet mig mere bevægelighed og hjulpet mig af med smerterne. Mille Randløv

Kan klart anbefales!

Jeg blev mødt med god service, allerede da jeg kontaktede 1.gang, med spørgsmål... og den gode service har holdt ved.
Det er nemt at aftale tider, massagen er effektiv og man er ikke i tvivl om at Claus er professionel og ved hvad han gør.

Proffesionelt og godt koncept

Det er så smart at Claus kører ud til din egen adresse, og så endda også om aftenen. Man mærker med det samme, at han er professionel og brænder for det han laver.

Og så er han ekstremt fair. Han havde tilfældigvis en behandling, på samme gade som jeg bor på umiddelbart inden min behandling, og så slog han transportudgifterne af prisen. Det tror jeg ikke ret mange andre havde gjort!

Bedste massage ever

Han giver den bedste massage og ham er virkelig billig

Godt, billigt og super service!

Ja... Det var super nemt at bestille tid, det var super billigt og jeg skulle ikke engang gå udenfor mit hjem for Claus kom hjem til mig og masserede mine skuldersmerter væk.
TOP!!!

Lækker oplevelse :)

Hej
Dette var en rigtig god oplevelse at han kom forbi mig, og gav mig min første massage jeg prøvet. :) Intet at sætte en finger på. Jeg var dog godt smadret efter sådan en omgang og en smule svimmel. :)

+++++ til meremassage.dk

Min kæreste havde fødselsdag, og jeg synes at han skulle forkæles lidt ekstra.
Claus fra meremassage.dk var bare super i mødekommende da jeg ringede, fleksibel og helt med på at det var en overraskelse!
Han troppede op præcis som aftalt, og havde alt med (jeg skulle kun sørge for to lagner) - Det var en kæmpe succes! :) Min kæreste fik en times - som han selv sagde, fantastisk massage, og roste det til skyerne!!! Det bliver bestemt ikke sidste gang at vi skal have besøg af Claus!!!

Super godt, og der tages fat

Behagelig og tillidsvækkende. Dejligt med en massør som ved hvad han har med at gøre, så absolut ikke sidste gang med massage fra www.meremassage.dk

Massage der hjælper på en frossen skulder

Vidste at en massagebehandling kan føres rart og behageligt. Var også klar over at massage er god til at løse anspændte op muskler eksempelvis efter hårdt fysisk arbejde eller sport, men jeg havde en god portion skepsis til at massage kunne gøre ret meget for min frosne skulder. En smertefuld skulderskade jeg har døjet med gennem mere end 1 år og som læger, akupunktører og andet godtfolk har måttet melde pas overfor.

Havde mere eller mindre indstillet mig på 2 scenarier:

1. Den hurtige: operation som overlægen på hospitalet mente var en fin idé.

2. Den langvarige: vente på at den frosne skulder ville forsvinde nøjagtig som den var kommet – nemlig af sig selv. Det kunne tage år.

Den POSITIVE oplevelse ved min massage:
Efter blot en halv times massage hos MereMassage er der sket rigtig meget godt. Både for min opfattelse af massage og for min frosne skulder.

For første gang i mere end et år oplever jeg i dag at være nærmest smertefri og min mobilitet i arm + skulder er ganske enkelt blevet så meget bedre, at jeg knap nok selv kan tro på det.

Jeg kan i dag gøre ting, der var komplet umulige for mig før behandlingen hos MereMassage i går – tage skjorte på, hælde juice op, hænge nøgler op i skabet etc. Små ting som gennem et år har været store irritationsmomenter for mig. Alt dette efter blot en enkelt massagebehandling!

Nu ved jeg, at Claus kan gøre ufattelig meget for at få smerter væk og mobilitet tilbage. Om han også kan fjerne skulderproblemet helt ved jeg ikke, men jeg har da lov at håbe.

Han er i hvert fald faglig dygtig og besidder en stor menneskelig indlevelsesevne, som må være en fordel i hans fag. Det er som om han virkelig brænder for man skal opleve en forbedring eller lindring på sit problem. Det var i hvert fald min fornemmelse da jeg lå på massagebriksen.

Den NEGATIVE oplevelse ved min massage:
Jeg kan blive godt gal på mig selv ved at tanken om at jeg (måske) kunne have undgået en masse langvarige skuldersmerter, hvis jeg bare var kommet i denne form for behandling tidligere.

Lad det være et råd til alle jer andre med skuldersmerter og ømme lemmer. Hiv fat i massage Claus og få gjort noget ved problemerne allerede i dag :-)

Der bliver taget godt fat

Det var en super god oplevelse og som jeg havde efterspurgt blev der taget godt fat med kyndig hånd. Min ryg takker for fantastiske 60 minutter.

Fantastisk service til en kræsen ven

Min ven ringede og bad mig skaffe en massør til ham. Faktisk helst en pige (han er lidt en skørtejæger ;) )
Jeg skulle finde een med kun et par timers varsel, og det var stort set umuligt. Men til sidst, fandt jeg Claus inde på Google og det er der ingen af os der har fortrudt.
Claus kommer hjem hos dig privat, og var endda så fleksibel at han fik givet ikke blot min ven en rigtig god gang massage, men han fik også givet min vens ven som var på besøg en tur.
De var simpelthen så glade begge to bagefter.
De er ikke nemme at gøre tilfredse, men Claus kom til tiden, og leverede alle tiders gode massage - og derudover kan han tåle lidt gas.
Alt i alt en super oplevelse for drengene.
Vi kan klart anbefale Claus og vil absolut bruge ham igen. :)

God oplevelse

Claus gav mig en massage som var behagelig samtidig med at han gik godt i dybden. Jeg havde ondt i mine arme, men bagefter er det virkelig løsnet op. Han lyttede godt til mine behov, og er i det hele taget nem at snakke med.

FANDMER I ORDEN! møj fed oplevelse.

Trods jeg kun er 21 somre gammel, sad jeg en aften og længtes efter en god gang massage! jeg brugte nettet til at gå på jagt efter den rigtige massør. Det skal jeg den unten dyleme love for jeg fik fat i. Claus er for det første den cooleste massør jeg nogensinde har mødt eller for den sags skyld, hørt om.
Jeg har altid døjet med min nakke, efter claus havde fingrene i mig var jeg som født på ny.

Ole Henriksen eller hvad de nu alle sammen hedder har seriøst noget alvor konkurrence her.

Tak for en dope oplevelse Claus! Lad os hook up når nakken trænger til endnu tur!

Fantastisk !

Fantastisk at komme sent hjem efter en lang dag på arbejde, google hjemme massage, velvidende at det godt kan være et longshot at få fat i en massør der kører ud med kort varsel... og så få fat i Claus, der allerede i telefonen virker meget sympatisk og professionel og gerne kører ud og masserer kæresten og jeg.

Fantastisk at lægge sig på briksen 45 minutter senere og hengive sig til en skøn massage. Jeg trængte til en "velvære" massage og valgte en allround, afstressende session. Men det stod mig hurtigt klart at Claus er en meget dygtig, veluddannet og sensitiv massør, som jeg ikke vil tøve med at bruge igen, også når jeg trænger til en mere dybdegående massage til min dårlige ryg.

Fantastisk at jeg ikke behøver google næste gang!!!
Tak Claus.

Arbejdsmassage

Vi har på mit job været så heldige at få lov til at få besøg af Claus.
Det har virkelig hjulpet på de problemer jeg har har haft i skulderne og ryggen pga. tungt arbejdet og dumme arbejdsstillinger.

Jeg kan varmt anbefale ham. Fornuftig tilgang til tingene og go til at lytte til ens behov.

Vh Kristian Jensen, Leo Pharma-ballerup.

Personlig og professionel

Jeg har haft stor glæde af Claus som massør. Han tager sig altid god tid og er meget omhyggelig og opmærksom. Han er super dygtig til sit arbejde og er altid positiv og glad. Kan klart anbefales!

Jeg vil have MereMassage!

Jeg kan kun tilslutte mig alle de positive tilkendegivelser.

Claus og MereMassage er top professionel, hamrende dygtig, super service-minded, nærværende, og udståler en pragtfuld energi samt stor kærlighed til sit fag.

Uforbeholden anbefaling herfra.

Jeg vil have MereMassage!

Helt klart en super betjening

En super engageret og energisk massør med masser af viden om sit felt. Han ved, hvad han taler om, og er super professionel. Samtidig kender han også sine egne begrænsninger, så er der noget, han føler, han ikke kan gøre noget ved, så er han ikke bleg for at indrømme det og oven i købet sende dig videre til et andet fagområde.

Han er fuld af godt humør og gå-på mod! Altid smilende og imødekommende.

Kort sagt: Jeg kan kun tilslutte mig de andres anbefalinger vedr. MereMassage.dk. Prøv det!! :o)

Mere Massage topper min hitliste...

Jeg kan klart anbefale Mere Massage på det varmeste. Her går du IKKE forgæves i byen. Hvis du vil have en super dygtig og professionel behandler, som sætter en kæmpe ære i sit arbejde og som har hjertet på det helt rigtige sted - så er det Claus du skal ringe til. Hos ham er du ikke bare et nummer, derimod bliver du mødt og hørt som det unikke menneske du er.

Mere Massage lever til fulde op til sit firmanavn. For man vil bare have mere. :-) Intet mindre end vanedannende.

Claus selv er et fantastisk menneske med et helt vidunderligt humør, karisma og hjertevarme, som absolut ikke hænger på træerne.

Fed fyr og lækker massage!

Jeg arbejder i et fag, hvor der er meget hårdt fysisk arbejde, jeg har derfor tit ondt i nakke ryg og lænd. jeg kontaktede Claus, fik en kanon behandling og var hurtigt klar til at knokle igen.

Meremassage kan derfor varmt anbefales.

Mvh Martin W Larsen

meremassage.dk Details

Fysiurgisk massage til private og virksomheder. Bla. hos Amagerbro fysioterapi.

Visit Meremassage

Meremassage is in category: Masseuse