Meyou reviews

Meyou reviews

5.2

Virker uærligt

Har aldrig modtaget mail som lovet da jeg forsøgte at sende gratisgave til min datter. Da jeg forsøgte igen efter et par timer kommer jeg ikke videre på hjemmesiden ved trykke på "køb". Virker lidt uærligt og jeg sidder tilbage med ubehagelig tanke om "fusk"

Gratis gave udsolgt

Det er alt alt for dårligt at man kan reklamere med en gratis gave både på TV men også på deres egen hjemmeside og det er først når man forsøger at indløse denne at man finder ud af de er udsolgt!
Man får selvfølgelig den mistanke at der aldrig har været mere end et par gratis gaver til at starte med...

Jeg tilslutter mig tidligere anmeldelses udtryk: "bondefangeri"

Øv øv en kedelig gave................

Jeg fik (desværre) en gave fra Youme.dk af min kære granfætter..
Gaven var utroligt svær at indløse, og den smagte faktisk ikke særligt godt.
Og så synes jeg det er rigtigt skidt at de har lukket i weekenden, så man ikke engang kan ringe og sige hej, som der ellers så fint står på deres hjemmeside. Det er på grænsen til bondefangeri vil jeg mene, og jeg ved altså hvad jeg taler om, da jeg er jurist.

- Det er næsten værre end at få en appelsin :(

Is Meyou your company?

Meyou Details