mibook.dk - din digitale boghandel reviews

mibook.dk - din digitale boghandel reviews

7.4

Vil ikke betale penge tilbage for e-bog som er udgået

Efter at have købt en e-bog blev pengene staks trukket, men jeg fik ikke linket til download som lovet. Efter at have rykket for levering fik jeg besked om at forlaget ikke kunne levere e-bogen, og de ville føre pengene tilbage. Efter flere rykker fra min side skete der ikke noget, anden et enkelt svar med at der måtte være sket en fejl, og de straks ville tilbageføre pengene. Men der sker ikke noget, jeg har ikke fået mine penge, eller yderligere info, bare at det hele skulle være klaret, men ingen penge på min konto.

Jeg syntes ikke <Personlig data fjernet> har klaret denne sag specielt godt, nærmest som om at nu har de fået pengene, og så er det ikke deres problem om kunden får varen, men pengene retur får man ikke, kun dårlig undskyldninger, og ingen handling.

Opdatering.
Efter en måned, og flere e-mails har jeg nu endelig fået mine penge retur. Stadigt rigtig dårligt at det ikke bare sker automatisk når man klager, og at de til at starte med hæver pengene selv om de ikke kan levere varen

Mibook.dk = mit foretrukne sted at købe ebøger

Jeg har nu brugt mibook.dk i et par år og jeg har aldrig været skuffet. Det er sikkert, nemt og hurtigt og jeg anbefaler det tit til mine venner. Intet mindre end topkarakter herfra.

Så fik jeg købt min første E-bog

Så fik jeg købt min første E-bog, og det var virkelig nemt på mibook.dk. Overskueligt, hurtigt og nemt fik jeg købt min første e-bog. Kan varmt anbefale andre at benytte sig af Mibook.dk.

Tommelfinger op!

Super hurtig!

Da jeg skulle købe min e-bog søgte jeg lidt rundt på google og faldt over mibook.dk. Jeg fandt hurtigt hvad jeg skulle bruge og købte med det samme. Leveringen af min e-bog skete med det samme! Det synes jeg er super service!

Rigtig god service og fantastisk bog til billig penge

Er rigtig glad for jeg købte min bog ved MiBook.dk de var de billigste i mit tilfælde, fik nemt købt og betalt min vare, modtaget og læst den :)
har efterfølgende købt flere gange der inde uden problemer, havde et enkel spørgsmål som blev besvaret inde for en time, top $

Jacob

Mega venlig service

Adobe vs Apple krigen besværliggjorde processen en smule. Havde derfor problemer med at gennemskue hvordan jeg skulle få bogen til at virke på min mac, men jeg fik telefon service fra mibook, og de hjalp mig med at løse problemet, uden for normal arbejdstid. Det er sgu iorden!

Meget tilfreds

Jeg havde lidt problemer med mit første køb. Men med velvillig hjælp fra Jesper lykkedes det.
Utrolig fin og velvillig service. Absolut en forhandler jeg vil anbefale til venner og bekendte.

Stort udvalg af e-bøger! Nemt at overføre deres e-bøger til kindle

Da jeg har har en Kindle, troede jeg at jeg skulle bruge lang tid på at få den ind på min Kindle, men det gik som smurt! De havde nemlig en skide god vejledning. Det er enkelt og nemt at handle os mibook.dk

Jeg kan varmt anbefale dem - Desuden er de eneste der har engelske e-bøger i Danmark.

Super tilfreds!

Mibook.dk lever helt sikkert op til mine krav til at skulle købe ebøger på nettet - det skal være nemt, hurtigt og billigt og det er netop hvad det er hos mibook.dk! Vil helt sikkert anbefale andre at købe her!

Succes med første køb af e-bog

Endelig fik jeg den længe ønskede I-pad i julegave (Wuhu!) og selvfølgelig var Camilla Läckbergs "Fyrtårnet" mit første e-bogs køb. Bogen var god og det var super nemt at købe den igennem mibook.dk - dejlig med en nem guide og den var i min inbox med det samme. Kan varmt anbefales! :)

Enkel, hurtig og BILLLIG!

Uden tvivl en af de mest overskuelige webshops, jeg har oplevet! Kan kun anbefales

Enkelt og hurtigt

Har lige købt min første e-bog på mibook, det var nemt og enkelt. Kan varmt anbefales

Cool hjemmeside!

Jeg har lige været inde og købe en, det var godt nok nemt. Billige priser! Fed side..

mibook.dk - din digitale boghandel Details

Køb dine e-bøger sikkert og nemt! Hos mibook.dk får du den bedste support på e-bøger, vi har vejledninger og videoer. Vi tilbyder os livechat, hvor du nemt kan få svar på dine spørgsmål. Du kan selvfølgelig også bare skrive en mail.

Visit mibook.dk - din digitale boghandel

Write to: support@mibook.dk
Call us on: 32204666