Micazu reviews

Micazu reviews

8.9

nooit gedaan, wel super gemakkelijk

Wat een gemakkelijke overzichtelijke site.
Nooit eerder gebruikt omdat ik deze site niet kende, maar het gemak van zoeken naar een mooi huis geeft al een gevoel van vakantie, je kan alles op het gemak uitpluizen om de perfecte vakantie te vinden.

Prima

Duidelijk. Overzichtelijk en goed

Snel en makkelijk boeken!

Het werkt simpel en overzichtelijk, dus voor iedere leek te doen.

goed overzichtelijk, duidelijk

Tot op heden vind ik de site goed en werkt ook prettig.
Ik ben benieuwd waar ik terecht kom, want dat blijft natuurlijk altijd een gok.
Als de beoordelingen die ik aantrof bij mijn keuze, juist zijn, ga ik een hele fijne vakantie tegemoet.

Snel en correct

Jullie hebben een snelle behandeling,en alles wordt door toedoen van jullie via de eigenaar snel geregeld.Ga zo door.TOP
Gr Corry Visser

Correct en snel

Komt over als betrouwbaar en op deze manier een voordelige
vakantiebungalow gevonden. Beslist aan te raden.

Je moet er wat wat voor doen

Veel mooie huizen op mooie plekken en leuk dat ze van particulieren zijn, dat denk ik dan, hoewel een particulier met 4 enorme huizen verspreid over de wereld toch wat vraagtekens oproept. Maar goed, t gaat om wat je krijgt voor je geld, toch?
De prijzen zijn wat misleidend, de bekende vanaf €xxx….. Door op een datum te klikken kom je achter de werkelijkheid. Is meestal hoger, soms veel hoger. Doen we het dan toch? De foto's trekken je over de streep en je doet t.
Maar toen ik wilde gaan boeken werd de aankomstdatum niet gepakt en de vertrekdatum als aankomst neergezet. Zou t dan al verhuurd zijn? Maar datum is nog groen? Dan maar bellen…. maar waarheen???
Dan maar mailen. En ja hoor, de eigenaar reageerde vrij snel dat t huis nog vrij was en de website een fout bevatte en zou worden aangepast. Dag later dus geboekt. Nou, nee, niet geboekt, maar gereserveerd. Wel snel een bevestiging ontvangen. Maar nu nog de rest. Hoop dat dat voortvarender gaat. Je moet er dus wel wat voor doen, zullen we maar zeggen…..
micazu.nl

Reply from micazu.nl

Beste mevrouw van den Bosch,

Dank voor uw beoordeling.

De verhuurders op Micazu vullen zelf hun kalender in. Zij bepalen ook zelf de wisseldagen. Misschien dat de wisseldagen niet overeen kwamen met de periode die u in de kalender wilde selecteren.

U kunt contact met de verhuurder opnemen door op de link ‘Stel een vraag aan de verhuurder’ te klikken. Dit staat op elke advertentie onder het onderdeel ‘Uw verhuurder’.

Op het moment dat u een reservering in de kalender plaatst, wordt dit meteen doorgestuurd naar de verhuurder. Hij of zij dient deze nog te accepteren, vandaar dat het eerst om een reservering gaat.

Mocht u nog meer feedback hebben, dan horen wij dat graag! Suggesties zijn altijd welkom op info@micazu.com.

Met vriendelijke groet,
Het Micazu team

Overzichtelijk en geen verrassingen

Wij hebben een leuk huis gevonden. Boeking ging prima. Overzichtelijke site en de info over de huizen die ik heb bekeken was echt compleet, zodat we goed konden kiezen. Prima.

Altijd ruime keuze, snel en up to date verwerking van reserveringen!! Top!

Altijd ruime keuze, snel en up to date verwerking van reserveringen!! Echte aanrader mbt je keuze in vakantiewoningen!

duidelijke site

Micazu heeft een duidelijke site, alles goed te overzien. Er wordt ook snel gereageerd en dat is bijzonder prettig.

Betrouwbaar

Al meerdere keren via Micazu geboekt.
Nooit problemen gehad, erg betrouwbaar.

Zeer gemakkelijk in gebruik

Duidelijke website, alles makkelijk te vinden en snel te boeken.

uitstekend

zeker 10 huizen over de gehele aardbol via micazu geboekt: nooit problemen, altijd veilige en flotte afhandeling!

Zeer snelle actie en zeer vriendelijk site

Dat kan ik ook nog niet want eerst het huisje en de omgeving ontdekken en daarna zal ik heus wel een beoordeling hebben.
Vriendelijke groeten ,

Ina van den Broek

Toppie

Vlot, deskundig en servicegericht....ga zo door!

Voorpret op Micazu

Ben begonnen met zoeken en had er zin in, lekker op mn gemak een bakkie koffie erbij....was al een beetje op vakantie hoor
Ruime keus en snel antwoord op mn vragen, duidelijk en overzichtelijk, prima site!

de tweede keer dat wij als familie bij Micazu boeken: toen tevreden nu lijkt het er ook goed uit te zien.

god om rechtstreeks zaken te doen met de eigenaar. Behoorlijk aanbod van goede vakantiehuizen. Voor ik beslis kijk ik altijd ook op Micazu.

Snelle en attente reaktie

wij hebben geboekt en ontvingen direct een bevestigingsmail. daarin werd aangegeven dat we gebeld zouden worden, wat inderdaad de volgende dag gebeurde.

Prijs in mailbevestiging klopt aan geen kant.

De door Micazu gehanteerde prijzen die getoond worden als je reserveert kloppen van geen kant! Dat werkt "misleidend' : ik werd in ieder geval helemaal op het verkeerde been gezet. Ook de leeftijdsgrenzen die Micazu hanteert worden NIET door alle verhuurders gebruikt: ook dat geeft een foutief beeld. E.e.a heeft geleid tot annulering van de reservering.
micazu.nl

Reply from micazu.nl

Beste meneer Lanfermeijer,

Dank voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat de boeking niet is doorgegaan.

Bij Micazu maakt de verhuurder zelf de advertentie. Dat betekent dat de verhuurder zelf de prijzen voor zijn of haar vakantiehuis bepaalt. Sommige verhuurders hebben een all inclusive prijs, waarbij het aantal personen niet uitmaakt. Anderen rekenen juist per personen waardoor de prijzen veranderen als het aantal personen verandert. Vandaar dat prijzen kunnen verschillen.

Micazu hanteert daarnaast geen leeftijdsgrenzen, de verhuurder bepaalt dit zelf.

Met vriendelijke groet,
Het Micazu team

Wij zijn zeer verwachtingsvol op de vakantie,daarnaast tevreden over de snelle en goede reactie van MIcazu.

Dit is de eerste keer dat wij Micazu nu leren kennen, Wij hopen dat alles zo goed is als we bij de start nu meemaken. Wij zijn zeer tevreden over de Internet site en de goede documentatie, die U daar op weergeeft. Verder moeten wij even afwachten hoe alles zal verlopen.

mvrgr Jan Staal staal27@ziggo.nl

Micazu Vakantiehuizen

Boek je vakantiehuis bij de Nederlandse eigenaar

Bij Micazu boek je direct bij de Nederlandse eigenaar. Onze Nederlandse verhuurders hebben vakantiehuizen wereldwijd!

4x Winnaar Thuiswinkel Awards

Winnaar in 2011, 2012, 2013 en 2014! Onze huurders en verhuurders hebben al 4x op rij Micazu beoordeeld als beste website in de categorie "Vakantie, Reizen en Vrije Tijd" bij het Thuiswinkel Keurmerk.

Top 10 populaire bestemmingen

Call us on: +31(0)15 2133953
We live here: Minderbroerstraat 33C
2611MV Delft

4x Winnaar Thuiswinkel Awards

Winnaar in 2011, 2012, 2013 en 2014!