Microfix reviews

Microfix reviews

8.6

Vakkundig gerepareerd, maar een paar minpunten in het proces

Mijn MacBook Pro is vakkundig gerepareerd. Helaas moest het moederbord vervangen worden, dus het was een dure exercitie.

Ik heb twee minpunten:
1. De communicatie over de levertijd van het moederbord was vaag; de reparatie zou nara schatting 3-5 werkdagen duren, maar na 5 werkdagen stond de levertijd van het moederbord nog steeds op "onbekend". Bij navraag was men gelukkig wel specifieker en kon men aangeven dat het onderdeel binnen 2 dagen zou binnenkomen.
2. In de terugmelding van de reparatie werd aangeven dat ook de "top case" vervangen was en wel onder coulance. Bij navraag bleek dat na reparatie een aantal toetsen van mijn toetsenbord het niet meer deden. Daarom had men de top case vervangen en omdat dit al mijn 2de reparatie was hebben ze dat onder coulance gedaan. M.a.w. als men niet coulant was geweest had ik zelf dus voor een nieuwe top case moeten betalen, terwijl mijn toetsen het helemaal prima deden voor de reparatie. Kortom, men maakt zelf wat stuk en dan ligt de bewijslast bij mij dat het niet al stuk was. Dat vind ik nogal verontrustend. Tegelijkertijd ben ik dan wel weer blij met de "coulance".

Korte reparatietijd en duidelijke communicatie

Harddisk vervangen in zeer korte tijd, duidelijke communicatie over reparatietijd en kosten. Deskundige hulp.

Prima

Goede service, gemaakt volgens afspraak, netje op tijd. Volgende keer durf ik het op te sturen

Snelle service en uitstekende communicatie met de klant

Van harte kan ik je Microfix aanbevelen voor het repareren van printers. Ze kunnen snel ter plekke zijn en hebben de meeste reserveonderdelen voor defecte printers. Ook houden ze je goed op de hoogte van de status.

Bedankt

Bedankt voor uw goede service. Wij komen graag terug

Snel en eenvoudig

HP Plotter werkt weer de reparatie was snel en eenvoudig

vakkundig advies snelle afhandeling wat wil je nog meer

De Fuser aandrijfmotor van mijn HP 4700DNTprinter begon keuren te vertonen. Na telefonisch overleg kwam het advies om eerst de fuser te vervangen. was op voorraad en de volgende dag al in huis. bij het installeren bleek echter dat dat niet het probleem was. de motor zelf moest worden vervangen. deze besteld en ondanks niet op voorraad toch 3 dagen later geleverd. de Fuser kon retour worden gestuurd. nu nog even wachten op de juiste retour formulieren en dan is alles keurig netjes en snel verholpen.
bedankt voor deze service!

Prima reparatieservice

Via internet aangemeld en zelf de Mac Book Pro afgeleverd bij het adres in Amsterdam.
De volgende dag werd ik telefonisch benaderd over het (mogelijke) probleem. Ze zagen naast de aangemelde klacht ook dat het beeldscherm los zat en hebben dit ook gerepareerd. De harde schijf bleek defect en deze is probleemloos vervangen en de computer functioneerde weer. Alle gegevens zijn correct overgezet op de nieuwe harde schijf.

Prima service, snel, prima info tussen aflevering en ophalen

De klacht van mij was niet gevonden. Kan kloppen, want na aansluiten op de betreffende pc, werd dezelfde klacht gemeld. Dus aangesloten op andere pc en geen melding meer gezien. Beiden XP machines en dezelfde driver. Zegt u het maar????
Papier doorvoer werkt nu perfect en het gepiep van de carrier is verleden tijd.
Uitstekend opgelost. Ga zo door. Ik zal jullie bedrijf aanbevelen bij mijn vaste computer winkel in Aalsmeer.

scherm laptop goed gerepareerd voor scherpe prijs

binnen een week had ik mijn laptop weer als nieuwe terug

Snelle, heldere service van Microfix

Mijn Sony Vaio met defecte koeling viel net buiten de garantie en werd binnen een week gerepareerd door Microfix, de rekening viel zóo mee. De communicatie verloopt helder en snel, heel prettig. Met dank aan Computer Pirates die me doorverwezen naar Microfix.

Prima service

Snelle reactie
Goede service
Klantvriendelijk personeel
Prima prijs/kwaliteitverhouding
Prettige nazorg

Kortom: ZEER TEVREDEN!

Asus reparatie

Na een kortsluiting in de voeding van mijn laptop, de voeding en kabel beschadigd. Laptop opgestuurd ter reparatie. Laptop werd snel en tegen een goede prijs gerepareerd en uitermate goed verpakt geretourneerd.
Enige nadeel is dat via kiala de verzending niet al te snel verloopt

snelle goede service

Snelle service en goed gerepareerd!

Inzichtelijk en goed.

Ik heb een laptop laten repareren en kreeg netjes door wat de reparatie inhield en wat de kosten waren. Na goedkeuring was de laptop snel klaar en retour.

heel goed geregeld

duidelijke overzicht en goede communicatie.

Perfecte service

Zeer vriendelijk en kundig personeel.

een aanrader voor als je wanhopig bent

Een prima bedrijf. Het scherm van mijn laptop was kapot en ipv weggooien, wat iedereen tegen mij zei, konden hun er een nieuw scherm opzetten en dat voor een prijs, daar kan je geen nieuwe laptop voor kopen.
Ik had mijn laptop nog niet aangemeld of ik kreeg al een telefoontje of ik wist hoe het allemaal in zijn werk ging.
Easynote packerd bell TE69KB

Snel, correct, prijscompetatief!

Erg tevreden door snelle service en duidelijk overleg over de reparatie.

Microfix N.V. Details

Een Héél jaar garantie op Reparaties

Op door ons verrichte reparaties aan Laptops en Computers wordt door ons een Héél jaar garantie gegeven. Wij durven dit aan, omdat wij vertrouwen in onze kwaliteit van repareren. Wij kennen geen ander reparatiebedrijf dat ook een jaar garantie geeft op de reparaties.

Voortgang Reparatie online te volgen

Met uw ordernummer kunt u online zien hoe het gaat met de voortgang van uw reparatie.

1600 servicepunten in de Benelux

Microfix is altijd dichtbij met 1600 servicepunten in de Benelux waar u uw apparatuur kunt afgeven en weer gerepareerd afhalen.

Iso 9001 Kwaliteitscontrole

Jaarlijks wordt ons bedrijf door een externe organisatie gecontroleerd of wij onze kwaliteitsnormen waar maken.

Lid ICT waarborg

Bij conflicten kunt u terugvallen op de organisatie ICT Waarborg om een uitspraak te krijgen over een regeling die u alsnog tevreden stelt

24/7 support op basis van servicecontract

Wilt u buiten de kantooruren laten repareren, dan kunt u gebruik maken van ons 24/7 servicecontract. Engineers staan dan dag en nacht voor u standby. U krijgt een telefoonnummer dat dag en nacht bereikbaar is.

Repareren is al 23 jaar ons vak!

Microfix is hèt reparatie bedrijf voor Printer reparaties, Laptop reparatie, Laptopscherm reparatie, Laserjet reparaties. Server onderhoud,

Visit Microfix

Contact informatie