Milkcopenhagen reviews

Milkcopenhagen reviews

6.6

Fra tip top til mange forbehold

Milk Copenhagen har nogle fantastiske designs til børn. Jeg handler jævnligt hos dem og vil blive ved med det, så længe de laver tøj i min datters str. og efter hendes smag. Der har aldrig været problemer med at få byttet varer, hvis de ikke passede mv. Og kvaliteten af deres tøj er rigtig lækker. Desværre har jeg et par gange oplevet, at en vare, som jeg har bestilt, lige pludselig viste sig at være udsolgt, selvom den havde været i restordre. Eller at en vare er udsolgt i relevant str. umiddelbart efter lancering. Og også at der har været lang leveringstid på restordrer.

Redigeret 16. marts 2014: Jeg har fjernet to stjerner af tre simple grunde: 1. Jeg oplever igen, at man 'lokker' med fede varer, og når butikken så åbner, er designs allerede udsolgt. Super ærgrerligt for tøsen, der har glædet sig! 2. Fragtfri levering for over 1500 kr. Need I say more? 3. Jeg skriver til Milk om min oplevelse, men hører intet fra dem. Det svarer til at tale til en og blive ignoreret. Er det sådan, man behandler sine kunder gennem mange år? Jeg vil overveje, om jeg vil handle der igen, og vil under alle omstændigheder begynde at lede efter alternativer.

Hurtigt og helt perfekt

Ved deres 70% udsalg fredag d. 10 lavede jeg en ordre om morgnen. Senere på dagen, lavede jeg en til (der var stadig rigtig mange fede ting til billige penge). Jeg ringede til kundeservice og fik sammenlagt de to ordrer således, at jeg kun skulle betale 1 gang fragt, hurtigt og uden problemer. Mandag d. 13 modtog jeg pakken. Alt gik bare helt problemfrit. Handler gerne igen hos Milkcopenhagen.dk

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangsom levering

Milk Copenhagen laver så sandelig fedt børnetøj, men kors i rumpen, hvor har de lang leveringstid. Hvor lang tid kan det tage at putte 2-3 stykker børnetøj i en pakke og skippe det af sted? Og så er jeg skide irriteret over at skulle betale ekspeditionsgebyr. For hvad? Jeg betaler da ikke ekspedienten i Magasin ekstra for at bevæge sig rund i butikken, gå på lageret og smile venligt til mig, når jeg handler! Det er da en del af hendes job. Hvorfor skal man betale en internetshop ekstra for at blive ekspederet? Det er da det de lever af; at tage imod min ordre, finde og pakke varen og få den afsendt. Hvis de ikke skulle ekspedere mig, havde de jo intet at lave! Og skal det endelig være, så vil det være mere klædeligt hvis ekspeditionsgebyret er "skjult" i prisen.

God service trods manglende vare

Jeg bestilte et sæt tøj til min datter (Tunika og leggings) men da jeg modtog pakken, var der vedlagt et brev om, at tunikaen desværre var udsolgt, og derfor havde de kun sendt leggings. ØV, hvor blev jeg sur og tænkte "45 kr i porto for et par leggings!!!" indtil jeg så så, at de faktisk havde refunderet både portoen og pengene fra tunikaen. Det er god service (for var klar til at ringe ind og brokke mig).
At deres webshop så ikke var opdateret, så jeg kunne betale for noget som de reelt ikke havde, det trækker altså ned, for det burde bare ikke kunne ske :(

lækkert tøj, gode priser

Super lækkert tøj i fin kvalitet! Porto er dog lige lidt for høj.

Tilfreds!

Har købt en enkelt gang hos dem, og tøjet var helt i top. Køber helt sikkert hos dem igen

ok shop

Har efterhånden købt en del hos Milk både på shoppen og på homeparties. Desværre er der noget lang leveringstid og så opkræves der både ekspeditionsgebyr samt ret høj porto.
Desuden kan deres site være enormt langsom - sommetider opgiver jeg en bestilling.
Venter lige nu på en bestilling jeg lagde den 7.9 - jeg har har endnu ikke fået mail om at pakken er afsendt, så der går jo nok nogle dage endnu. Idag er der gået 9 dage - det syntes jeg er alt for lang tid.
Derudover oplever jeg at deres størrelser svinger ret meget - hvilket betyder at man skal bytte og dermed vente yderligere.
Men designet er fedt og i år har de også formået at lave en drenge kollektion der er OK.

Let at handle på deres hjemmeside og hurtig levering

Jeg købte tøj under udsalget, og allerede dagen efter modtog jeg min pakke... Det er skønt når det går så hurtigt når man handler på nettet :)

Super godt tøj

Dejligt børnetøj og ok leveringstid. Fantastisk konsulent :-)

Tjekket børnetøj

Er stor fan af MilkCPH børnetøj...synes det er et forfriskende design med cool kant og super fede detaljer. Fin kundeservice, gode tilbud og udemærket kvalitet. Anbefales!!

Smart børnetøj til fornuftig pris

Smart tøj i ok kvalitet og tilsvarende fornuftige priser. Nemt at få overblik, dog kører sideskift meget langsomt af og til. Vi har haft problemer med et sæt tøj med nitter, som faldt af, men fik uden problemer byttet til ny vare og fik refunderet portoen.
Ved besøg hos forhandler var der kun små størrelser hjemme selvom det var sæsonstart - her mener jeg at der bør være større udvalg af størrelser, så man kan prøve inden bestilling.

Tøj på homeparty

Har købt en del på et homeparty som blev leveret direkte hjem til mig :)
Syntes der er rigtig mange lækre detaljer i tøjet.
Størrelserne svinger dog en del fra style til style - det kan godt være lidt forvirrende. Men tøjet er taget i brug og virker super lækkert... Er helt sikker på at jeg skal handle hos MILKCopenhagen igen!

Intet at beklage

Har handlet her en enkelt gang og ingen problemer oplevet.

Smart design - ikke verdens bedste kvalitet

Smart design, men synes ikke at kvaliteten er den bedste. Deres basis bluser fnulrer og kryber vildt meget, så det skal man i hvert fald tage forbehold for. Har også oplevet en cardigan som twistede vildt og mistede meget farve efter få vaske. Fik dog uden problemer pengene tilbage for den.
Har desværre oplevet at 4 ud af 5 par bukser købt hos MILK slides meget hurtigt - de eneste bukser min søn nogensinde har slidt hul på har været fra MILK - ærgerligt - for det er som sagt rigtig fede styles de laver.

Lækkert tøj fra milkcopenhagen.dk

Nemt at bestille og super god kundeservice. Skrev en mail til dem og fik hurtig svar. Ja, så er det lækkert tøj både til piger og drenge hos milkcopenhagen.dk

Fedt design, holder hvad de lover

Jeg har bestilt en del tøj til mine drenge. Leveringstiden blev oplyst til 15 hverdage, men allerede efter 13 hverdage havde vi tøjet. Alt tøjet var som det skulle være.
Fortrykt returseddel, hvis man skulle få brug for det.
Websiden super nem og overskuelig

tøj til pigerne

Super design og god kvalitet. Tøj de kan bevæge sig i.
milkcopenhagen.dk får min bedste anbefalinger

super

fedt tøj i lækker kvalitet, og super kundeservice

Is Milkcopenhagen your company?

MILK Copenhagen er lækkert designer tøj til børn i alderen 2-12 år. Inspireret af voksenmoden og de nyeste tendenser laver vi en lækker, trendy og farveglad kollektion, der passer perfekt til det legende barn. Resultatet er en unik og anderledes kollektion, der giver både børn og voksne en oplevelse af at være med på moden og samtidig komme langt for pengene.

Visit Milkcopenhagen