præmiegaranti reviews

præmiegaranti reviews

Very low
1.6

Også snydt at millionærspillet.com

Ja, så sidder vi her med tlf. ved siden af os og har hørt man er nummer 1 i køen,,, den sidste time,,,hvor dum kan man være at prøve dette,,, vi kan heller ikke komme ud af det, og agter heller ikke at betale,, så må vi se hvad der sker.... HOV, der blev vi smidt af. hold kæft det er grinern...

Kære Henning
Vi beklager mange gange, hvis De har haft problemer med at kontakte kundeservice, der har åbent fra 10.00 – 17.00 alle hverdage og weekenden lukket.
Alle der vælger at deltage kan til enhver tid afmelde sig spillet ved at skrive til kundeservice på info@millionspillet.com og vi vil derfra afmelde deres spil øjeblikkeligt.
Vi ser frem til at hører fra Dem.
Mvh Millionspillet

2014?

Nåede desværre først, at læse dette indlæg efter at jeg havde sagt ja tak.

Dog kom jeg direkte igennem da jeg ringede til dem, og ham jeg talte med fortalte hurtigt hvordan jeg skulle opsige mit medlemsskab.
Så nu har jeg valgt at give det en chance, og så kommer der en update på hvad der er sket om et par måneder :)

DEN STØRSTE GANG SVINDEL

Den 22.11 2013 modtog jeg et indbetalingskort på 295 kr.
Den 21-1-2014 modtog jeg en rykker på 370 kr.
Jeg kender ikke dette firma og har aldrig købt eller bestildt noget fra dem ej heller talt med dem.
Jeg kan læse her på siden at jeg ikke skal bruge tid på dem hverken på tlf. eller mail.
De får selvfølgelig ingen penge og så venter jeg spændt på den næste rykker .
Det er noget værre plat og svindel og jeg håber at kontant ( tv ) vil tage den opgave.
Så pas på og betal aldrig penge til PræmieGarenti/ millionspillet.
Steen A

Kære Steen,
Hvis ikke det har været meningen, at De har villet være en del af spillet og alligevel skulle være blevet tilmeldt spillet, så beklager vi herfra.
Det er sådan, at folk bliver kontaktet efter at have deltaget i brugerundersøgelser på internettet og dermed har de givet tilladelse til at nogen må kontakte dig omkring spil, heriblandt kan vi og foreksempel klasselotteriet have fået tilladdelse til at kontakte Dem, da vi netop har købt de informationer der er indtastet ved undersøgelsen – fx dine kontaktoplysninger som telefonnummer m.v.
Da du ikke ønsker at deltage i spillet, vil vi meget gerne afmelde Dem ved at De snarest muligt skriver til vores kundeservice på info@millionspillet.com.
Mvh Millionspillet

Meget utroværdigt og fuskerforetagende

Jeg blev i december kontaktet af en ung gut fra deres millionspillet der overbeviste mig om at det var en god ide at spille med.
Når jeg havde betalt for mine spil ville jeg modtage mine lodder/obligationer på mail.
Jeg har betalt og hverken modtaget det ene eller det andet. Jeg har prøvet gentagende gange at kontakte deres support pr. Mail men uden held. Ikke så meget som et svar på mine spørgsmål om hvorvidt mine lodder/obligationer bliver af. Jeg har også prøvet at ringe til dem og siddet i kø som nr 1 i en time hvorefter jeg blev smidt af og det er sket 3 gange nu.
Så det med at deres nye direktør siger at der er sket ændringer til den bedere side passer overhovedet ikke. Det er stadig et fuskerforetagende der rent ud sagt "stjæler" penge fra dig. Du betaler for noget du ikke får og det er jo bedrageri. Jeg afmelder ihvertfald betalingen fra min betalingsservice. Der er ikke nogen grund til at betale til et sådan uforskammet plattenslager firma når de rent ud sagt tager røven på en.
Min konklusion er det er et firma der franarre dig dine penge uden at du modtager det du betaler for. De er ikke til at komme i kontakt med uanset hvordan du prøver at kontakte dem.
Mit råd til jer alle der overvejer at tilmelde jer.
HOLD JER LANGT VÆK !!!
Der er ingen grund til at flere mister penge ved at tilmelde jer et sådan plattenslager firma. De tager røven på jer hvis de kan og tro mig det gør de. I skal ikke tro på at deres "nye" direktør siger at der er kommet styr på tingene for det er der absolut ikke.

Et fuskerforetagende af olympiske dimensioner.

Hilsen kenneth nilsson
Rene and Helle Bolt found this review useful

Hej Kenneth

Det er ærgeligt, at du har fået det indtryk af os.

Der har været stunder i blandt andet december, hvor kundeservice ikke har fungeret optimalt og der har været forsinkelse af spillercertifikaterne - dette fungerer 100%.
Alle nye spillere modtager certifikat og senest 3. uger efter Deres første indbetaling og som datoen for kommentar viser, skulle certifikatet meget gerne været Dem i hænde i slut januar 2014.

Kenneth, du er af den opfattelse, at vi er foretagende for fusk, hvilket er dybt beklageligt og denne opfattelse kan vi absolut ikke dele med dig. Ved modtagelse af certifikattet kan diverse spiller til hver en tid tjekke Deres vindernumre på www.rgk.se, hvor den svenske stats ved et og samme sted oplyser om trækninger i spillet.

Vi ønsker ikke at have spillere med, som ikke selv ønsker at deltage og når det er sagt, så udbyder vi et spil om svenske statsobligationer med udtræk fra den svenske stats egen hjemmeside og vi garanterer at der på ingen måde er fusk i dette spil.

Du må meget gerne tage kontakt til os, så vi er helt sikre på at du er afmeldt spillet info@millionspillet.com.

Millionspillet

PRÆMIEGARANTI SPILLET

det er det værste svindel jeg har været udsat for,hvordan kan man ringe til mig i dec og fortælle jeg har 4000kr tilgode som vil komme ind på min konto til januar når jeg ikke har set en krone endnu for de præmieobligtioner som jeg var så dum at købe for 4 år siden.
Har prøvet at kontakte dem pr telefon pr mail men ingen svar,jeg kan kun sige en ting HOLD JER LANGT VÆK fra dette spil.
OBS fik for resten også lige et girokort men nej nu stopper det.

Hej Helle,
Forstår udemærket godt din frustration, men nu har vi da fået snakket sammen og jeg håber du smiler igen senest d 3 marts, hvor du som sagt bliver fuldt opgjort for din spillerperiode og modtager dine manglende gevinster.
Tak for denne gang Helle og god påske.

i kø i en time som nummer 1

de vil åbenbart ikke tale med en når man ringer til dem. Jeg har nu siddet i kø i en time som nummer et i køen. og nu er min tålmodighed opbrugt. og så blev jeg smidt af..

Hej Ingerlise,

det undskylder jeg vi har et par stykker der hedder Ingerlise, kan du ikke være sød lige at ringe ind på 55558066 imellem 10.00 til 17.00 , så afhjælper jeg også dig med det samme.
Millionspillet

det lyder godt men er totalt misvisene

hej jeg har været god troende og købe 2 stk svenske præmieobligationer i feb 2006 af præmie garanti a/s og skulle betale 100 kr pr måned og jeg skulle få 2000 svenske kr til bage når spilet var slut efter 48 måneder men da tiden kom var der et beløb på 275 svenske og man forsatte bare med over føre en til 48 nye måneder og siden har jeg indet set og hørt, så nu har jeg betalt 9600 kr i løbet af 8 år og nu gider ikke mere så jeg har stopet betalning i banken, så i følge jer selv så mangler jeg 4000 svenske og lidt til men det ses jeg nok ikke, og til alle andre pas på det er ikke et firma der har rent mel i posen...hilsen kim-ole Nielsen fra bornholm

Hej kim – Ole,
Vil du ikke være sød at kontakt mig på tlf 55558066 eller skriv til info@millionspillet, og give mig dit vindernummer, det starter typisk med 0002006 i dit tilfælde, og hvis du har spillet 2 perioder herinde skal du selvfølgelig opgøres for 2 perioder - dog skal det siges, at hvis spillet ikke afmeldelse, overgår man automatisk til en ny periode endtil spilleren siger stop.
Ring eller skriv Kim-Ole, så vi kan få bragt sagerne i orden!
God påske.
Mvh Millionspillet.

Elendigt firma som ikke kan opsiges.

Jeg har i et halvt år nu forsøgt at få fat i dem flere gange om måneden med både mails og opkald jeg har hver måned afmeldt betalingen via banken og pbs hvor jeg bare ugen efter får en velkomstmail igen hvor der står jeg er tilmeldt deres spil.

Nu ved jeg ikke hvad jeg ellers skal gøre for der er jo en grund til at ikke betaler mere jeg er ærlig talt ved at brække mig over det men hvad kan jeg gøre..?

Hej Martin,

Trods tekniske fejl hvad enten det har været pr telefon eller mail, så garanterer vi at alt fungerer optimalt og vi ved afmelding eller andre spørgsmål, kan kontaktes på info@milliospillet.com eller +45 55558066.

Hurtigt afmeldt

Vi ved ikke lige hvor vi har tilmeldt os det henne, men én enkelt opringning, hvor jeg sad 30 sekunder i kø.
Vi har ikke hørt fra dem siden.

Efter "NEJ TAK!" til telefonsælger, kom der stadigvæk 2 giro-kort!

Efter min kone havde sagt tak, men NEJ-TAK !, til en meget påholdende telefon-sælger. Dumpede der 2 stk giro-kort ind af døren..!
Det er da vist ikke lovligt ?.

SVINDEL FIRMA

Vi købte 4 svenske præmieobligtioner i 2008 med den forventning med at få lidt retur ,har skrevet flere email uden svar ringet der til stadig ingen svar sendte beviser på at vi har været med i 4år det blev sendt anbefalet først til den gamle [navn fjernet] det blev udleveret stadig ingen svar så vi sendte det sammme til den nye [navn fjernet] men det kom bare retur til os.Så vi gik til politiet med det og anmeldte dem for bedrageri ,men de vil ikke indlede en efterforskning (begrundelse for deres afgørelse er at politiet kun efterforsker sager hvor der er formodning om der er begået noget strafbart og det mener de ikke.Så nu har vi 4 uger til at sende en klage over den afgørelse .De skriver at hvis man har en erstatningskrav har man den mulighed at anlægge sag mod præmigaranti ( civilretsag) så nu tager jeg lige ned forbi og tager en snak med en sagfører og hører hvad han siger. Den Anbefalet brev vi sendte til [navn fjernet] sendte vi til [sensitiv information fjernet] men den blev vider sendt til [sensitiv information fjernet] og det er der [navn fjernet] den gamle Dir bor og det er også der præmiegaranti er registret i CVR .PS HOLD JER LANGT VÆK FRA PRÆMIEGARANTI ( DEM DER STÅR FOR FOR PRÆMIEGARANT SIDER VEL I THAILAND ELLER SÅÅDAN EN STED)PS hvad med at vi alle skriver til tv2 operation X vi er jo mange der har problem med dem så det kan jo være at den sag kommer frem i fjernsynet for det skal bare stoppes Hilsen Rene"Ps kan læse her inde at de mener at det er andre der er skyld i alt det de laver Forkert.Man skulle tage og lukke sådan en firma

svindel..??

nu har jeg desværre først været herinde og læse om millionspillet i dag..
men ligesom mange ef jer andre har jeg været igennem 3 timers ventetid i tlf blot for at blive smidt af når det var min tur.. 2 gange..

har skrevet en mail til dem ang at jeg ikke har modtaget en mail med mine vinder nr.

så hvis jeg ikke hører fra dem inden 14 dage tror jeg også jeg ligger vejen forbi en politistation med en anmeldelse.

Har selvfølgelig været inde og afmelde betalingen i min bank.

Millionspillet.? Hovedpinen uden grænser.!

Det er helt utroligt at en virksomhed som denne får lov at eksistere så længe.

Jeg tilmeldt mig "spillet" i sommeren 2006, med den tanke at det var en god lille bunden opsparing med muligheder for gevinst i obligationernes løbetid.
En del år efter opstart havde jeg fået forlagt min købskontrakt og kontakter derfor præmie"garanti" / million spillet for at få dem til at sende mig kopi, så jeg kunne få mine løbenumre og dermed tjekke online for gevinster. Men disse var meget svære at få udleveret.
Jeg forsøgte at ringe, men intet svar, ingen mulighed for at lægge nummer og blive ringet op.
Derefter blev det tid til email. Det tog godt og vel et år før jeg fik et svar på min meget gamle første mail til dem, hvor jeg beder om oplysninger om hvordan jeg melder ny adresse til dem.
Fik det flotte svar "det har jeg hermed gjort" Intet navn, ingen underskrift, intet firmanavn eller andet, blot en slatten mail uden nogen form for personlighed.

Straks forsøger jeg at svare tilbage på den mailadresse som sendte mig denne besked, forsøgte endnu engang at forespørge på muligheden for at få kopier af kontrakt samt spiller certifikater.
Men intet svar i lang tid fremover.

Jeg lod så dette gå sin gang, var så dum at fortsætte indbetalinger da jeg jo ikke ville miste mine tidligere indbetalte penge og forsøgte med måneders mellemrum at få kontakt til millionspillet.

Dette skete dog først da jeg engang tidligere på året i år, lavede en anmeldelse her på trustpilot.
Straks blev jeg kontaktet af Michael Schack Lindemann som oplyser han er ny Direktør og at der i de tidligere år havde været meget tumult i firmaet men at de NU er ved at få styr på biksen.
Han forklarer mig dog at jeg måtte have misforstået noget ved kontraktens indgåelse, da jeg beder ham forklare hvorfor jeg ikke havde fået hverken gevinster/melding om gevisnter, samt tilbagebetaling af de tidligere indbetalte penge, som kontrakten oplyser at jeg ville få.

Hr. Direktør Lindemann er dog så glad over at han kan sende mig 2088,00 kr som jeg angiveligt har vundet i den første spilleperiode, men nægter dog at jeg har yderligere penge tilgode.
(Han får mig endvidere til at slette mit indlæg her på trustpilot, da han jo nu har fået styr på min sag)

Men da jeg så idag finder min gamle original kontrakt læser jeg at jeg rent faktisk havde helt ret i min påstand og nu sidder jeg så med en grim smag i munden og føler mig godt og grundigt rendt i den nedre del af ryggen.

Citat fra kontrakt :
"Husk at din gevinst garanti giver dig mindst 3 gevinster i spilletiden. Og husk at du også modtager skr. 2000.- når spillet er slut."

Jeg forsøger nu at få disse informationer spredt så ingen kan og vil være itvivl om hvorvidt de skal spille med her. LAD FOR DIN EGEN SKYLD VÆRE..

Har taget kontakt til Operation X for at høre om de evt kunne tage hul på bylden, da det ser ud til at man ellers er i en ret dårlig situation mht tilbagebetaling.
Næste skridt må være at forsøge en politianmeldelse.

Kan KUN opfordre til at holde sig laaaaangt væk fra dette såkaldte firma, da det stinker langt væk at Stein Bagger metoder og regulært fusk og svindel.

Man kan selvfølgelig læse et par enkelte "solstråle historier", men det er vel ganske normalt. Et firma får dårlig omtale, de fixer et par enkelt srørre gevinster til et par heldige kunder, (nok i deres nærmeste familie eller omgangskreds), som eftrefølgende bliver spurgt om en fin anmeldelse her på siden.

Men det er vist undtagelsen der bekræftiger reglen.

Pas På dette firma.

Useriøst

Hvordan kommer man i kontakt med dette firma,har ventet i tlf som nr to i meget lang tid,har de en mailadd.
Vh.Henning

Useriøst plattenslageri.

Jeg talte på et tidsspunkt med en sælger som ville fremsende materiale vedrørende dette "spil". Jeg har indtil dags dato kun modtaget regninger og er åbentbart blevet meldt til uden mit samtykke. Jeg har sendt adskillige mail uden at få svar og har i dag brugt to gange 58 minutter!!!!! på at vente i telefonen for alligevel at blive smidt af.
Svindel og humbug, hold jer langt væk.

En svindel Virksomhed uden grænser

Hej Alle

Kan se jeg ikke er den eneste som har dårlige erfaringer med Præmiegaranti A/S.
Da jeg tilbage i 2010 var dum nok til at hoppe på bølgen, blev besnæret af den rare sælger, med lovning på gevister og afkast hvert år, det lød jo godt, har troligt betalt de 100 kr. hver måned siden, aldrig set skyggen af gevinst eller afkast.
Jeg har forsøgt at skrive adskillige mails til dem, uden at få svar på mine spørgsmål, har ringet og fået en sludder for en sladder, nu gider jeg bare ikke længere og har afvist betalingerne de sidste 3 måneder, når de ikke vil tage imod min udmeldelse, tja så afviser jeg bare.
En meget utilfreds kunde - Charlotte

Ingen svar! Det fik jeg nu. Men jeg skulle det selv.

Jeg blev også ringet op en dag. Det var 2 påske dag, at jeg har vundet får så mange obligationer, og de vil sende på brev. Hvad vi har aftalt i telefonen.
Så i august måned meldte jeg mig til, som nyhedsbrev. Så Skrev de at, nu var jeg, igang med spillet, Hvorfor har man ikke sagt det dengang, i telefonen. Jeg har lidt af ,en flad fornæmelse.
Med venligt hilsen
Henrik

Kommentar til Præmiegarantis dårlige forklaringer.

Som mange andre, har jeg også deltaget i div. konkurrencer på nettet.
Ofte bliver man viderestillet til nye sider, f. eks. euroads eller hvad det nu hedder.
På disse sider har jeg altid læst betingelserne nøje og aldrig tilmeldt mig noget, hvor man bliver oplyst om betalt medlemskab.

Hos euroads har jeg aldrig accepteret noget som helst, og forlader omg. siden hvis jeg skulle lande der.
Når præmiegaranti taler om IP adr., så er det vel sådan at EUROAD har den blot man har været på siden, eller tager jeg fejl?

Syntes det grænser til bondfangeri.

mvh.,
Preben

En stor gang svindel

Havde kontakt med Mads ved præmigaranti for at sige det op fik at vide at der var en månedes opsigelse så den sidste gang der blev betalt var 1 feb, har skrevet flere email til dem men hører ikke noget fra dem så jeg var heldig med at fange dem på tlf men ham jeg fik fat i sagde at den var sagt op sidste år og han sagde at jeg ikke har været med i 4 år men jeg har bevis på at jeg har for i sep 2008 havde pbs sendt 2 ens giro-kort til mig.Så jeg sendte kopier af email.mm til Mads anbefalet men har ikke fået noget svar der fra da postvæsnet har udleveret brevet.PS mener at når man har været med i 4 år skal man også have noget tilbage der fra dem .Har skrevet igen til dem men der sker ikke noget sendte beviser på at jeg har været med i 4 år det blev sendt anbefalet til Michael Shack Linnemann men det er blevet sendt retur til mig men så må jeg jo tage det med op til politiet og anmelde dem for bedrageri ,Så hold jer langt væk fra dem det er en stor gang svindel .Der er nogen der skriver at det er blevet bedre efter at der kommet en ny mand til men det kan jeg nu ikke se. PS det er synd at der ikke er minus stjerner Hilsen Sandra PS er blevet politi anmeldt for bedrageri kunne forstå at der flere sager

millionspillet.com Details

Visit præmiegaranti