Min A-kasse reviews

Min A-kasse reviews

4.6

Fejl i udbetalinger, inkompetente medarbejdere..

Jeg har nu været medlem af Min A-kasse i omkring to år, og i den tid har jeg fået forkert udbetalt dagpenge/feriedagpenge ca. otte gange! Det er sgu ikke i orden...
Derudover blev jeg talt ned til, som var jeg et lille barn, da jeg meldte mig ind, fordi Min A-kasse ikke kunne se, at jeg rent faktisk havde de timer der skulle til, for at få dagpenge. Grunden var, at deres forbindelse til e-indkomst ikke fungerede korrekt, før chefen prøvede at gå ind på en anden måde. Sjovt nok ringede hun så til mig bagefter, talte til mig som et voksent menneske der udviser respekt for sine medmennesker, undskyldte og spurgte om der var noget hun kunne gøre..
Så altid noget at de kan indse, at de har lavet en fejl. Og det har de såmænd gjort hver gang, men deres inkompetence ifm. udbetalinger er kollosal! De har rigtig godt styr på at rådgive omkring hvordan og hvorledes ifm. at være ledig/søge job osv., men de burde komme på nogle kurser, hvor de lærer at lægge sammen, trække fra, gange og dividere, for det kan de på ingen måde finde ud af!
Billige er de, men gode er de ikke. Vil ikke anbefale denne a-kasse til nogen!

De er super søde, men har ikke styr på noget som helst

Meget svært at få en simpel ting som feriepenge udbetalt - laaannnggg behandlingstid, og der sker kun noget hvis man rykker, hvorefter der stadig ikke sker noget, fordi de har lavet en fejl. Det burde være en af deres kernekompetencer ... hvordan kan det være så svært?

Dårlig !!!!

Billig kasse - men kan ikke anbefales til andre. Serviceniveauet er meget lavet og antallet af fejl meget stort. Jeg haft dårlig sitution med denne kasse og skiftede hurtigt til anden A-kasse. Jeg ønsker slet den kasse. og den skal ikke overleve i fremtiden

Fremragende A-kasse

Jeg har været medlem i 5 år, og jeg synes simpelthen, det er DKs bedste.
De er billige, effektive og super rare!

Ufattelig Ukompetente medarbejdere!!!

Denne a-kasse kan ikke anbefales. Serviceniveauet er lavt og antallet af fejl MEGET stort.

Super oplevelse

Jeg har meldt mig ind i Min a-kasse og er ovenud glad for det.

Inden havde jeg talt med en del andre, men det var først hos Min a-kasse, at jeg forstod alle de regler.

Så alt i alt super service og så gør det jo ikke noget at de er vildt billige.

Billig A-Kasse med Go' service!

En rigtig god og prisbillig A-kasse, der tilbyder kanon service til sine medlemmer.

Kan kun anbefales hvis man tænker meget på at spare penge...

Har aldrig oplevet så ringe et serviceniveau! Det virker ikke som der styr på tingene, i afd i valby. Man skal efter min mening, have sat sig godt ind i a-kasse-regler, hvis man vælge Min A-kasse, da der ikke er meget hjælp at hente.

A kasse - Min A-kasse - billig arbejdsløshedskasse for alle - 409 kr/md

Visit Min A-kasse