Min Mac reviews

Min Mac reviews

8.1

MIN-mac.dk - SUPERB!

Super side med alt til os med Mac. Lidt langsom en gang imellem dog (Pst webmaster ;) ).

Dansk side om Mac!

Min-Mac.dk har fokus på anmedelser af software til Macintosh og er vist den eneste danske side som gør dette.

Macintosh Software

Nok et af de eneste sider i Danmark, hvor du kan læse danske anmeldelser af software og programmer til Mac. Lidt rodet design, men udvalget er stort og gennemarbejdet.

Fin Mac side

Har det bedste udvalg af freeware programmer til Mac i Danmark + en del nyheder om alle Apples produkter. Gratis downloads, så den er god til mac brugere.

Is Min Mac your company?

Min-Mac.dk er en dansk portal med software til Macintosh-brugere. Portalen fungerer primært som et stort arkiv over de bedste downloads (software) til Mac-baserede computere, iPhone, iPod, iPad fra Apple. Min-Mac.dk udsender også en del nyheder omkring Macintosh, Apple og relaterede nyheder i den branche.

Visit Min Mac