MinMindesten reviews

Kan anbefales.

1/2 pris ifht den lokale stenhugger

God telefonisk status løbende

Super fin behandling

Meget nem og rigtig hurtig og fin behandling, billig og fint arbejde, kan varmt anbefales :-)

En god og kærlig vejledning i en svær tid.

Jeg kan kun anbefale Min Mindesten til alle der får brug for en smuk gravsten. Morten hjalp med at finde den rigtige sten, og gav en god vejledning til teksten på stenen. Alt er forløbet som aftalt, så en stor tak til Morten.

God servise

Særdeles god behandling og service ,har allerede anbefalet til andre.

Meget fin service og resultat

Minmindesten.dk har hele vejen igennem været hjælpsomme og villige til at lave alle de skabeloner jeg havde brug for. Resultatet er blevet meget fint og er blevet stillet rigtig fint op på gravstedet.

Tak for en super service i en svær tid - vil helt sikkert anbefale jer til andre. Og samtidig en god pris.

Når sorgen er størst og man har brug for hjælp

Man bliver forhåbentlig aldrig øvet i at få lavet gravsten, hvilket også afspejler den tilgang jeg havde til Min Mindesten.

Når man skal have en sten, tænker man på hvad hvordan den skal se ud, skrift (hvilket var meget svært for mig), tekst mv... og pris naturligvis. Jeg har haft flere "leverandører" i spil på min fars sten og de opgav mig en efter en pga. de mange krav og spørgsmål jeg havde. Min Mindesten (Morten) var med mig hele vejen fra den spæde start og gav mig plads til at tænke tanker og forbedre mine ønsker - og sågar anbefale at tage det roligt med mine ønsker i forhold til den sten, jeg havde valgt. Jeg ville give min far hele verdenen, hvis jeg kunne.

Ikke nok med at de er yderst prof. de er også billige i forhold til mange andre. Det hjælper også en hel del.
Da stenen langt om længe skulle sættes på graven, var det en yderst venlig og betænksom ung man, Nicklas, som stod for dette. Jeg skulle takke ham fra min mor som kom og så på. Endnu en top prof. mand fra Min Mindesten.

Det er mystisk at skrive dette, men jeg kan varmt anbefale at bruge Min Mindested, når det tragiske sker og man mister en af sine nære.

I er helt sikkert i gode hænder.

Morten - tusinde tak for din hjælp.

Kærligst
Dorte

Kompetent

Jeg har haft en rigtig god oplevelse hos MinMindesten i Hillerød. Først kompetent vejledning ved valg af sten dernæst grundig gennemarbejdning af teksten. Afslutningsvis tog Morten en udfordring op og lavede et mindemærke på stenen lige efter mit ønske.

SERDELES TILFREDS SUPER BETJENING

VI FIK MEGET GOD VEJLEDNING VI AFTALTE TID FOR LEV.AF STEN VI KUNDE GODT BRUGRE STENEN EN DAG FØR DER VAR INGEN PROBLEM I DET

Yderst tilfreds

Rigtig fin service. Stort udvalg. Hurtig levering og meget rimelig pris. Kan helt sikkert anbefales.

super behandling!!!!!!

Utrolig hurtig og professionel hjælp. Virkelig fleksible og dejligt forstående, da vi var flere der skulle være med til at bestemme sten og skrift mm, ikke nogen nem opgave, men de tog det med ophøjet ro. Leveri g til tiden og uden problemer. Og så til en rigtig god pris.
Kan kun anbefales!!!!!!

Tryghed i en svær tid

Jeg mistede min mor og var i dyb sorg. Og der var det bare helt fantastisk dejligt, at de hjalp mig. Fik lavet teksten om mindst 10 gange, fordi jeg ikke kunne bestemme mig. Og de var bare super søde til at hjælpe med forslag. Betalte for de satte den op, og kom med en vejledning på over telefon, og de gjorde det bare så godt. Er dem dybt taknemmelig.
Linn Maria Frandsen

Imødekommende og venlig

Skulle have lavet en gravsten, hvor jeg selv kom med en sten. Jeg oplevede en meget positiv og imødekommende og sober behandling. Havde nogle ændringer og tilføjelser undervejs. Dette foregik uden problemer af nogen art.. Kundens ønsker bliver respekteret. Det er absolut en virksomhed jeg kan anbefale...

Det duer..!!!

Det fungedere fint, jeg kontaktede dem, sendte teksten og modtog et oplæg til godkendelse inden de gik i gang.
Kan anbefales..

Bare perfekt - kan trygt anvendes.

Dette er anden gang jeg anvender MinMindesten, og det er bare en super betjening
som man får. Derfor kan det varmt anbefales.

Liselotte Andersen

Super venligt og kompetent personale.

Du kan trygt og roligt benytte Min mindesten - falkegranit

DØD GODT

var noget skeptisk over at bestille netop en gravsten på nettet,men det var den lokale graver der foreslog det,og det gik helt perfekt og sparede mange penge

Super fin service

Har fået leveret en mindesten, som var utrolig flot.
Pris og tid var helt perfekt-
Kan abosult anbefales

God service og levering

Havde brug for en mindre sten, end dem på hjemmesiden. Fik den til en fair pris, som jeg bestilte den.

MinMindesten / FalkeGranit A/S

Personlig og venlig betjening

Hos MinMindesten er det vores mål at gøre købet af mindesten så let og overskueligt som muligt. Derfor har vi en fast og overskuelig pris på vores sten inkluderet: SKITSE -STEN - SANDBLÆSNING AF NAVN, DATO OG MINDETEKST - OPMALING- LEVERING – VENLIG OG GOD BEHANDLING. Vi er til for at hjælpe pårørende til at få en personlig sten efter deres ønske. Den pårørendes tillid og tilfredshed er det vigtigste for os, og vi gør en stor indsats for at opnå dette. Det er altid med stor glæde når de pårørende kommer igen, anbefaler os til andre eller når vi modtager jeres søde rosende mails. Vi har leveret mindesten til alle landets kirkegårde i mere end 7 år, og garantere at der ikke er et personligt ønske vi ikke kan imødekomme.

Om virksomheden

MinMindesten er en del af FalkeGranit A/S som er en af landets største granitforhandlere. Vi har direkte import og egne produktionshaller hvilket gør at vores priser generelt er 30% lavere. Med vores mere end 10 års erfaring kan vi sikre de bedste løsninger og kvalitet.

Visit MinMindesten

MinMindesten / FalkeGranit A/S